Jeg er som sådan enig i din vurdering af NK, men jeg synes ikke, at det ligner noget, der ikke kan rettes op på. Han skal bare presses på den back - han virker ærgerrig, så jeg tror, at det kunne være rigtig godt for ham med noget konkurrence. Men det er selvfølgelig svært at finde den rette profil til at udfylde sådan en rolle.FCM2000 skrev: ↑16. maj 2017, 18:38Vi kan være uenig om nogle ting, men her er vi total enig, jeg gentager total enig. Jeg håber, at man i FCM lejren har taget de objektive briller på i en realistisk vurdering og har mere klar.UlvenFraNord skrev: ↑16. maj 2017, 13:19
7 kampe og hele 16 mål gået ind på os. Det er rystende dårligt. Spørgsmålet er om Zsolt Korcsmar er nok, der skal stadig uendeligt lidt til at vælte vores defensive korthus?
Jeg ved godt jeg skriver noget der er forbudt herinde, men jeg skriver det gerne, NK er bare ikke god nok til et top3 hold, han har defensive mangler, i de kampe vi har set mod Brøndby og FCK, her har han ikke kunnet hæve niveauet, jeg synes faktisk han var bedst da han lige kom frem, der er ingen udvikling.
Hvis han er så hellig, som nogle gør ham til, hvorfor hænger han så i en tynd tråd til U 21 EM ???
Jeg vil tildels sige det samme om Novak, det er klart de offensive elementer der er Novaks styrke, han er lidt mere erfaren og klare de defensive elementer bedre.
Men enig hvis man tror, at en Zsolt Korcsmar er den frelsende engle, så risikere man at blive skuffet. Selvfølgelig vil en Sparv tilbage i topform hjælpe på det, men igen hvis og hvis.
Jeg opfatter i øvrigt ikke ham som fredet herinde. Hvorfra har du fået det indtryk? Hele forsvaret har med rette været under beskydning herinde.