Ultra Boys Midtjylland?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Peter Ross

Re: Ultra Boys Midtjylland?

Indlæg af Peter Ross »

Mazter81 skrev:Næh, egentlig ikke - Men det er jo det der beskrives som det der kickstarter balladen, og når man ved der er kort lunte fra vagterne er det jo bare dumt at give dem muligheden bare fordi man skal være kæk - eller dumsmart om man vil.
Men hvor er man henne, hvis vagternes latente magtliderlighed skal betyde, man knap tør opføre sig, som man ellers ville gøre?
Det er at blæse sagen helt ud af proportioner, når man stormer 7-8 vagter ind på et toilet, for at hive en mand ud, der har banket på en toiletbås. Én vagt kunne have løst situationen, ved at bede vedkommende pænt om, ikke at banke mere på toiletbåsene, så var der ikke sket yderligere.
Intet undskylder vagternes opførsel!

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Absolut... Min pointe er blot, at der måske er mest at hente ved at kigge begge veje

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Jeg vil lige fortsætte debatten fra denne tråd her: http://www.black-wolves.com/b/5/96062.h ... 843#p99843 , så vi ikke ødelægger den anden mere end den er i forvejen.

For at komme med min ærlige mening, så syntes jeg at de episoder der har været efterhånden mellem UBM og BW nogle gange har været latterlige/barnlige og helt sikkert unødvendige. At man spærrer for en TiFo, der er en hyldest til spillerne, kan jeg overhovedet ikke se en mening i. Det kan godt ske, at det ikke er fair fra BW`s side at de smider UBM`s flag til hittegodskontoret, men skal det gå ud over spillerne? Hvad har de gjort i denne situation?
Jeg vil ikke udtale mig om det der skete i onsdag, da jeg ikke var tilstede.

Hvordan kommer vi videre?
Det er det store spørgsmål som mange nok gerne vil have besvaret, her er mine løsningsforslag:
- Sætte sig ned og få uddebatteret de forskellige ting, evt. med en neutral mægler, så forholdet kan blive lidt mere kærligt end det er nu. Jeg siger ikke at det skal være som i et lykkeligt kærlighedsforhold, men sådan som det er nu det holder ingen steder. Det skræmmer folk væk fra tribunerne og giver et meget uheldigt indtryk af begge fangrupperinger. Hvis der skulle være nogle eventuelle økonomiske udeforståender skal dette selvfølgelig rettes op på hurtigst muligt, men det nytter ingenting at blive ved med at mudderkaste.
- Få et stemningssamarbejde op at stå ordentlig, så vi kan få hele Nordea til at synge med og ikke kun det lille område som det er nu.
- I det hele taget skal begge parter blive bedre til at lytte til hinanden og ikke bare ignorer modparten.
!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Tak, pedersen!

Jeg er selv ærgerlig over at befinde mig sådan lidt i tomrummet mellem de to grupperinger. Mudderkampen må ophøre, så vi kan fokusere på støtten til holdet. Jeg er overbevist om, at der er mange andre af den samme holdning.

Samarbejde nu!

Morten17

Indlæg af Morten17 »

pedersen7500 skrev:At man spærrer for en TiFo, der er en hyldest til spillerne, kan jeg overhovedet ikke se en mening i. Det kan godt ske, at det ikke er fair fra BW`s side at de smider UBM`s flag til hittegodskontoret, men skal det gå ud over spillerne? Hvad har de gjort i denne situation?
At man afleverer nogle flag til politiet, som er en del af den visuelle støtte til spillerne kan jeg ikke se nogen mening i? Hvad har spillerne gjort i denne situation?

Men ellers enig med dig i resten, dialog er vejen frem. Men af BW er vi vidst bare blevet stemplet som voldspsykopater og hooligans der kun kommer for at lave "gang i gaden" for at snuppe jeres kære formands egne ord.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Morten17 skrev:
pedersen7500 skrev:At man spærrer for en TiFo, der er en hyldest til spillerne, kan jeg overhovedet ikke se en mening i. Det kan godt ske, at det ikke er fair fra BW`s side at de smider UBM`s flag til hittegodskontoret, men skal det gå ud over spillerne? Hvad har de gjort i denne situation?
At man afleverer nogle flag til politiet, som er en del af den visuelle støtte til spillerne kan jeg ikke se nogen mening i.
Har heller ikke påstået at har været i orden.
Det kan godt ske at "I" ikke havde fået lov at ligge dem i tifo-rummet fra starten, hvilket hvis jeg ikke rigtig kan se hvad der kan være galt i det hvis jeg skal være ærlig, men at nærmest smide dem ud og på den måde fjerne endnu mere af den mangelfulde stemning fra tribunen er direkte formålsløst.

Kan udemærket godt forstå UBM`s frustration over BW, men også omvendt. Galskaben må bare stoppe, men det skal være en fælles kamp. (Dog ikke fysisk!)
!

Alex/UBM

Indlæg af Alex/UBM »

Et samarbejde mellem BW og UBM vil med thomas lund ved roret ikke være muligt, af den simple årsag at manden ikke ønsker et samarbejde - læs hans indlæg i den anden tråd - han ønsker jo på ingen måde at samarbejde. Hans ord er desværre lov (i bw).
Jeg tror et samarbejde først er muligt den dag vi får et "nyt BW" (hel ny ledelse med en anden mentalitet) - men inden den dag kommer har BW nok lukket og slukket, for de er satme på fallitkurs lige nu - og har været det i noget tid.

Dennis

Indlæg af Dennis »

Alex/UBM skrev:Et samarbejde mellem BW og UBM vil med thomas lund ved roret ikke være muligt, af den simple årsag at manden ikke ønsker et samarbejde - læs hans indlæg i den anden tråd - han ønsker jo på ingen måde at samarbejde. Hans ord er desværre lov (i bw).
Jeg tror et samarbejde først er muligt den dag vi får et "nyt BW" (hel ny ledelse med en anden mentalitet) - men inden den dag kommer har BW nok lukket og slukket, for de er satme på fallitkurs lige nu - og har været det i noget tid.
Sørgeligt men sandt. Personligt har jeg aldrig haft noget imod Lund, han har trods drillerierne på graven haft min respekt for det arbejde han har lagt i BW. Men han har da fuldstændig tabt sutten med de seneste kommentarer. Han har altid haft et horn i siden på UBM, men som medlem af fordelsklubben BW så havde jeg håbet han kunne havde søgt dialogen. Men i stedet så har han været hovedårsagen til UBM´s horn i siden på BW.

Som FCM fan og BW medlem håber jeg at der hurtigst muligt sker noget i BW, men kan ikke se hvor det skulle komme fra. Lund og resten af bestyrelsen har ikke taget ansvar for noget som helst. Ingen af dem har taget stilling til problemstillingen med at BW ikke er stemningsskabende mere, ikke engang på Nordea. Det er et kæmpe problem at BW bestyrelsen ikke tager dette alvorligt. Det er det BW er sat i verden til og ikke en skid andet og er træt af at der bliver snakket uden om og at der findes undskyldninger.

Når i så endeligt tager ansvar få noget så er det i at aflevere flag til hittegods. At sabotere støtten til holdet på den måde er for mig at se utilgiveligt. Og hvad havde i regnet med at der ville ske med jeres tifo? Når de voksende opfører sig som børn hvordan regner i så med at de unge reagerer.

At man ikke kan låne en nøgle ud til nogen der vil give UBM den service at kunne opbevare deres flag i ti forummet er ikke mindre end sindssygt. Da vi gik og lavede Pokalfinale tifo prøvede vi at få et overblik over tiforummet. Og det var en et mindre behagelig oplevelse der ventede en i tiforummet dengang. Der lagde for 1000 vis hvis ikke 10.000 vis af kr og rådnede op. Det hele var et stort lokum uden nogen form for respekt for Bw medlemmernes penge eller tid. Der var ingen form for orden eller styr på sagerne, og en hver for for hjælp i kan få burde i tage imod med kyshånd. At give UBM lov til at rydde en hylde derinde til deres flag ville være det mindste BW´s ledelse kunne havde gjort for at få et bedre sammenarbejde.

Jeg håber i den grad at vi kan få åbnet øjene for bestyrelsen eller for dem skiftet ud. BW skal være førende i stemningsarbejdet og i burde smide alt andet ind til i bare kan være det stemningsskabende arbejde en smule bekendt. Der skal findes en capo og der skal findes EN der kan spille tromme, som min på hjemmebane. Der skal gøres noget for de unge fans der ikke kan se sig selv UBM. Der skal gøres noget for dem der gerne vil være stemningsskabende men som ikke ser sig selv i UBM. Gå foran med et godt eksempel, vi har haft bestyrelsesformænd før der i det mindste til de store kampe har vist at BW eksisterer.

Jeg ved ikke hvad vi kan gøre, jeg er træt og forvirret. BW har haft alle muligheder for sammenarbejde og skabe et godt forhold imellem BW og UBM. De har haft alle muligheder for at være med til at bestemme udviklingen af UBM hvis de havde gået ind i dialog fra starten af. Langt de fleste medlemmer i UBM er fornuftige unge mennesker der alle har FCM i hjertet. Set fra UBM vinkel er BW fuldstændige ligegyldige ind til der kommer en BW bestyrelse til for alvor vil et sammenarbejde. I UBM løber der 30 mennesker plus det løse rundt der er villige til at smide masser af timer i at støtte holdet, det har BW på intet tidspunkt forsøgt at udnytte.

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Jeg vil gerne slå fast at folk fra UBM ikke har problemer med BW som sådan. Der er 3-4 personer som konstant prøver at sætte en kæp i hjulet på os. Desværre er de fleste af dem med i bestyrtelsen og derfor kan det måske virke som os mod BW, men det er det ikke.
Jeg snakker fint med langt største delen af dem som er med i BW og som er med på ude og hjemmebane, så det er jo sådan set en lille gruppe, der ødelægger det for resten af BW og gør det bliver os mod dem...
Hvilket man da også kan se på de kommentar der er kommet.

Anden sjov ting er at UBM udspringer af den gamle tifo gruppe, hvilket også blev ødelagt af bestyrelsen. Måske der er en sammenhæng? Så vidt jeg husker var det også Lund som var formand dengang?

Enig helt på linje med Dennis
Vi kommer kun for roulade!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Hvis det passer så vil jeg, som menigt medlem af BW, også gerne høre en forklaring. Synes den her "krig" mellem BW og Ultras er uklædelig for både fanklubben som organisation og for FCM, da det uværgerligt vil komme til at skade støtten til holdet, som åbenbart var tilfældet i lørdags.

Jeg står, som nævnt, på sneutral grund i denne strid, jeg synes blot den er pinlig, ærligt talt så vil jeg mene at der er tale om flueknepperi og umoden opførsel fra begge sider, men hvis BW har forlagt tifo (der i sidste ende bruges til at støtte holdet, vores ALLESAMMENS hold, så synes jeg da også der er krav på en forklaring.

Min holdning er at alle der yder en støtte for holdet på en positiv måde, hvilket jo er et fælles projekt, bør være velkomne og opfordres til samarbejde hvad enten det så handler om buskørsel, tifo etc... og må indrømme at jeg synes det er pinligt, dybt pinligt, at det ikke er tilfældet. Der bør da kunne findes fælles fodslag. På den måde ville det nok også være lettere på længere sigt, at dæmme op for nogen af de mere tvivlsomme episoder.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Ikastbo

Indlæg af Ikastbo »

Vil bare sige tak til Dennis, super indlæg der sætter tingene i perspktiv. Håber at alle lige ville bruge tid på at formidle hans budskab til dem de kender der bruger "graven" for det er meget sigende !! Tak igen Dennis og Tumbs up herfra..
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Det forekommer mig besynderligt, at folk skal hævde at være neutrale. Handler det om, at det så er legitimt at svine andre til og brokke sig?
Anyhow, det gider jeg ikke. Jeg er dybt dybt farvet. Jeg har brugt rigtig lang tid på BW og på FCM igennem årene, så jeg er ikke neutral.

Lige den der med at jeg skulle være årsagen til at diverse af den gamle Tifo gruppe skulle have forladt den, kan jeg vist ikke tage æren for, da jeg ikke sad i bestyrelsen på daværende tidspunkt.

Dennis udlægning af busturen i den foregående tråd vedr. busselskabet passer meget godt med hvad jeg har fået fortalt. Han glemte at fortælle, at den "smilende" buschauffør var hunderæd for at få tæsk og at folk var ekstemt fjendtlige (det er vist ikke svært at forestille sig?).
At Hekler blev stiv og at busselskabet ikke opfører sig som de burde (hvilket de naturligvis også er blevet gjort opmærksomme på. Ligesom UBM tager vi også diskussioner internt. Surprise surprise!!), undskylder vel ikke, at alt skulle svines til og smadres og at Søren Ross og Rasmus Looft løber fra deres løfte om at "tage ansvaret" for UBM og dermed overlader en regning på 10.000 kr. for rengøring og smadret inventar til BW? (en regning som vi i øvrigt har sendt videre til FCM, da de stod som økonomiske garanter for turen)
Er det i orden, at UBM ikke vil betale de aftalte proppenge til BW, fordi man selv fik lov til at medbringe drikkevarer? Hvorfor skal UBM egentlig have særbehandling?
Er det i orden, at et af vores bestyrelsesmedlemmer bliver nødt til at ringe til Burger King i Fredericia og undskylde på alle FCM fans vegne, fordi et medlem af UBM har raget på en kvindelig ansat og kaldt hende luder på en bustur?
Til en udekamp mod Esbjerg var der en flok idioter, fra UBMs bus, der mente at det var i orden, at kaste flasker efter medlemmer af BW da man holdt inde på samme rasteplads. Er det i orden?
Gang på gang har BWs bestyrelse vendt den anden kind til og det gider vi ikke mere. Det er med fuldt overlæg, at
Peter:
Når jeg skriver "hvem fanden tror du at du taler til”, mener jeg ikke formanden, men mig, Thomas Lund, som du har været på masser af busture med, som du har arbejdet sammen med om Tifos og som du har kendt i 10 år. Du kender mig udmærket godt og du ved at jeg ikke æder alle dine fine floskler på ulvegraven. For mig at se, er det undvigelser og halve sandheder, pakket ind i et ”jeg ved bedre end dig”. Fint nok at du var til stede 9 ud af 10 gange, men hvorfor er der alle de sammenstød mellem UBM og alle andre? Er det alle os andre der ikke fatter noget og UBM der er de klarsynede her? Jeg tror jeg er klarsynet nok til at forudse, at episoder som den i Aarhus, vil gentage sig mange gange. Men hvis det er sandt, at der er ryddet op Peter, så tager jeg fejl, og det håber jeg.
Vedr. mit virke som formand, så har jeg ganske rigtigt ikke været til så mange kampe pga. forpligtelser i familien og mht. job. (Jeg har dog været til både i lounge og på stadion de sidste 5 hjemmekampe, så helt umulig er jeg vist ikke at få fat på.) Derfor stopper jeg også når min 2-årige periode udløber her til forårets generalforsamling. (Det undrer måske nogen, men jeg glæder mig helt vildt.)
Det er muligt at nogle forudser et samarbejde mellem UBM og BWs bestyrelse. Det vil nok kræve hele bestyrelsens afgang, men måske er det også det bedste således at dem der her på Ulvegraven nu ønsker det, selv kan træde til og vise hvad de kan. Det ser jeg frem til.

PS.
Flagene blev afleveret til politiet i lørdags. Hvis de ikke lige kan finde dem i dag, gør de det nok i morgen.

Lund

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Thomas Lund skrev:Dennis udlægning af busturen i den foregående tråd vedr. busselskabet passer meget godt med hvad jeg har fået fortalt. Han glemte at fortælle, at den "smilende" buschauffør var hunderæd for at få tæsk og at folk var ekstemt fjendtlige (det er vist ikke svært at forestille sig?).
Har du det fra buschaufføren, eller hvordan? Jeg mindes ikke selv 2 sekunder fra hjemturen, andet end jeg sad forrest, hvor der intet skete, så jeg er den forkerte til at sige, hvad der er op og ned, men man må have rimelig god styr på fakta, når man betvivler et ædru førstehåndsvidne?
Thomas Lund skrev:At Hekler blev stiv og at busselskabet ikke opfører sig som de burde (hvilket de naturligvis også er blevet gjort opmærksomme på. Ligesom UBM tager vi også diskussioner internt. Surprise surprise!!), undskylder vel ikke, at alt skulle svines til og smadres og at Søren Ross og Rasmus Looft løber fra deres løfte om at "tage ansvaret" for UBM og dermed overlader en regning på 10.000 kr. for rengøring og smadret inventar til BW? (en regning som vi i øvrigt har sendt videre til FCM, da de stod som økonomiske garanter for turen)
Nej, det er naturligvis ikke i orden. Jeg ved ikke, hvad der er blevet sagt og aftalt inden turen, så jeg har svært ved at forholde mig til det, men en aftale er en aftale, så det skal selvfølgelig overholdes.
Thomas Lund skrev:Er det i orden, at UBM ikke vil betale de aftalte proppenge til BW, fordi man selv fik lov til at medbringe drikkevarer? Hvorfor skal UBM egentlig have særbehandling?
Ovenstående svar gør sig vist også gældende her, og nej, UBM skal ikke have særbehandling hverken positivt eller negativt (!).
Thomas Lund skrev:Er det i orden, at et af vores bestyrelsesmedlemmer bliver nødt til at ringe til Burger King i Fredericia og undskylde på alle FCM fans vegne, fordi et medlem af UBM har raget på en kvindelig ansat og kaldt hende luder på en bustur?
Er det i orden, en ansat ved McD i Nyborg gennem længere tid blev fotograferet og omtalt i meget nedladende vendinger, hvor man ikke var i tvivl om, hun kunne og skulle høre det hele, af en gruppe BWere for år tilbage?
Man skal behandle andre mennesker med respekt, den specifikke episode er dog ikke en, jeg nogensinde har hørt omtalt før. Jeg har ikke været til stede, så jeg vil ikke være dommer over sagt og gjort, men jeg er da interesseret i at høre, hvem den pågældende er, hvis der forelægger info om det?
Thomas Lund skrev:Til en udekamp mod Esbjerg var der en flok idioter, fra UBMs bus, der mente at det var i orden, at kaste flasker efter medlemmer af BW da man holdt inde på samme rasteplads. Er det i orden?
Så absolut ikke! Jeg har aldrig været med UBM-bussen til Esbjerg, så jeg har heller ikke set denne episode, men som skrevet lidt længere oppe, så hører jeg gerne, hvem der er tale om, så man kan komme videre med sagen!
Thomas Lund skrev:Når jeg skriver "hvem fanden tror du at du taler til”, mener jeg ikke formanden, men mig, Thomas Lund, som du har været på masser af busture med, som du har arbejdet sammen med om Tifos og som du har kendt i 10 år. Du kender mig udmærket godt og du ved at jeg ikke æder alle dine fine floskler på ulvegraven. For mig at se, er det undvigelser og halve sandheder, pakket ind i et ”jeg ved bedre end dig”.
Fremstår jeg bedrevidende, undskylder jeg gerne, for det er bestemt ikke hensigten, men jeg beder dig ingenlunde om at æde "mine floskler", som du mener, det er. I mine øjne fremstiller jeg blot min oplevelse af de situationer der har været, og min holdning til de ting, der foregår i øjeblikket
Thomas Lund skrev:Fint nok at du var til stede 9 ud af 10 gange, men hvorfor er der alle de sammenstød mellem UBM og alle andre? Er det alle os andre der ikke fatter noget og UBM der er de klarsynede her? Jeg tror jeg er klarsynet nok til at forudse, at episoder som den i Aarhus, vil gentage sig mange gange. Men hvis det er sandt, at der er ryddet op Peter, så tager jeg fejl, og det håber jeg.
Vi står i en brydningstid, hvor de dedikerede bestemt er blevet skilt fra dem, der blot har syntes, det var sjovt fra tid til anden. Den sidste grupper er oftest dem, der laver lortet, fordi de ikke har nogen ejer-fornemmelse overfor klubben, og de har klart kunnet mærke, man ikke har syntes, det har været fedt, når de har jokket i spinaten.
Mit håb er, der er ryddet op nu, og med det kendskab jeg har til de tilbageværende, er jeg ganske sikker på, det også er tilfældet.

Jeg vedkender gerne, der er foregået ting gennem tiden, der bestemt ikke har været kønne eller smarte, men jeg kan ikke andet end tage afstand fra det, når jeg ikke har været bagmand for det - jeg har trukket i den anden retning, men folk er stadig frie til at træffe deres egne valg, selvom der står en bebrillet idiot og prøver at tale fornuft ind i dem.
Thomas Lund skrev:Vedr. mit virke som formand, så har jeg ganske rigtigt ikke været til så mange kampe pga. forpligtelser i familien og mht. job. (Jeg har dog været til både i lounge og på stadion de sidste 5 hjemmekampe, så helt umulig er jeg vist ikke at få fat på.) Derfor stopper jeg også når min 2-årige periode udløber her til forårets generalforsamling. (Det undrer måske nogen, men jeg glæder mig helt vildt.)
Jeg har stor respekt for, familien og arbejdet tager meget af tiden, det er en naturlig prioritering man når til, når man bliver gammel nok (;-)). Selvom det garanteret kan lyde anderledes, når man læser mine indlæg længere oppe, så skal du have stor ros for din engagement i BW gennem årene. Man skal ikke glemme, du sad som formand i de år, hvor det virkelig tog fart, sidenhen er gassen desværre gået af ballonen, men det er ingenlunde kun dit ansvar.

Morten17

Indlæg af Morten17 »

Thomas Lund skrev:Er det i orden, at et af vores bestyrelsesmedlemmer bliver nødt til at ringe til Burger King i Fredericia og undskylde på alle FCM fans vegne, fordi et medlem af UBM har raget på en kvindelig ansat og kaldt hende luder på en bustur?
Til en udekamp mod Esbjerg var der en flok idioter, fra UBMs bus, der mente at det var i orden, at kaste flasker efter medlemmer af BW da man holdt inde på samme rasteplads. Er det i orden?
De to episoder må du gerne uddybe.

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Thomas Lund skrev:Det forekommer mig besynderligt, at folk skal hævde at være neutrale. Handler det om, at det så er legitimt at svine andre til og brokke sig?
Anyhow, det gider jeg ikke. Jeg er dybt dybt farvet. Jeg har brugt rigtig lang tid på BW og på FCM igennem årene, så jeg er ikke neutral.

Lige den der med at jeg skulle være årsagen til at diverse af den gamle Tifo gruppe skulle have forladt den, kan jeg vist ikke tage æren for, da jeg ikke sad i bestyrelsen på daværende tidspunkt.

Dennis udlægning af busturen i den foregående tråd vedr. busselskabet passer meget godt med hvad jeg har fået fortalt. Han glemte at fortælle, at den "smilende" buschauffør var hunderæd for at få tæsk og at folk var ekstemt fjendtlige (det er vist ikke svært at forestille sig?).
At Hekler blev stiv og at busselskabet ikke opfører sig som de burde (hvilket de naturligvis også er blevet gjort opmærksomme på. Ligesom UBM tager vi også diskussioner internt. Surprise surprise!!), undskylder vel ikke, at alt skulle svines til og smadres og at Søren Ross og Rasmus løber fra deres løfte om at "tage ansvaret" for UBM og dermed overlader en regning på 10.000 kr. for rengøring og smadret inventar til BW? (en regning som vi i øvrigt har sendt videre til FCM, da de stod som økonomiske garanter for turen)

Lund
Beklager jeg husker forkert.

Hvordan fanen kan du vide du har ret når du ikke har været der? Vores bus punkterede som sagt, jeg tog ansvaret for den ene bus og Hekler den 2.. Hvorfor skal jeg hæfte for en bus jeg slet ikke har været med og har haft ansvaret for?

Der skete en del kaos i Odense så folk ikke anede hvilke busser de skulle med, det betød at de 2 busser blev fyldt halvt med UBM og BW. Jeg ved ikke hvad der er sket over i den anden bus, men den jeg overdragede til buschaufføren var helt ren!!
Det kan aldrig være min fejl at Hekler ikke er sin opgave voksen, det kan aldrig være min fejl at andre ødelægger noget, om det så er BW eller UBM! Man må stå til ansvar for det man ødelægger!

PS. mit nickname er RL/UBM, hvis jeg vil blive kaldt andet havde det nok stået som mit nickname!!! Så det må du gerne slette i en fart!
Vi kommer kun for roulade!

Besvar