KildeKære Kenn
Vi er nogle stykker som meget gerne vil takke dig for det samarbejde vi har haft med dig i vores lille arrangementsudvalg.
Hvad der præcist er gået galt mellem dig og resten af bestyrelsen ved jeg ikke, men for mig er det kun et tegn på, at BW er ved at gå planken ud. I arrangementsudvalget har vi jo ikke haft meget glæde af alt det Søren Ross samlede sammen på "BW krisemødet" og formanden Lund har ikke fulgt op på noget.
Selv samme Lund fremlagde på sidste generalforsamling et regnskab som enhver revisorelev ville kassere. Han oplyste selv, at der manglede bilag ligesom han på forespørgsler fra forsamlingen ikke kunne redegøre nærmere for brug af penge til f.eks. indretning af fanloungen.
Personligt forespurgte jeg ikke nærmere da det var min første generalforsamling og derfor prøvede at "lode stemningen".
Man kunne sagtens få en TANKE om, at pengene ikke er brugt i BW-øjemed, men det har jeg dog INTET belæg for.
BW er efter min overbevisning gået tilbage med Lund som formand og jeg kan godt forstå, at vores spillere nu også melder fra til at komme i loungen efter kampene. Simpelt hen pinligt, at de skal interviewes af tydelige påvirkede personer. Pinligt, at når man har påtaget sig en sådan opgave, at man så ikke er tilstede når spillerne kommer ind.
Med Kenn's afgang ophører vi tre gamle også med vores arbejde for BW. Vicky som har kørt fra Vejle, Janni og Kaj som har kørt fra Holstebro for at give en hånd med.
fo2 , 06 Oct, 10 +7
http://www.black-wolves.com/nyheder/285 ... aeder.html
BW Er virkelig ved at slå revner