Bestyrelsesmedlem fratræder

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Jesper-Sunds

Bestyrelsesmedlem fratræder

Indlæg af Jesper-Sunds »

På grund af samarbejdsvanskeligheder og på opfordring fra en enig bestyrelse, fratræder Kenn Pedersen pr. dags dato, som medlem af Black Wolves bestyrelse.
Kære Kenn
Vi er nogle stykker som meget gerne vil takke dig for det samarbejde vi har haft med dig i vores lille arrangementsudvalg.

Hvad der præcist er gået galt mellem dig og resten af bestyrelsen ved jeg ikke, men for mig er det kun et tegn på, at BW er ved at gå planken ud. I arrangementsudvalget har vi jo ikke haft meget glæde af alt det Søren Ross samlede sammen på "BW krisemødet" og formanden Lund har ikke fulgt op på noget.

Selv samme Lund fremlagde på sidste generalforsamling et regnskab som enhver revisorelev ville kassere. Han oplyste selv, at der manglede bilag ligesom han på forespørgsler fra forsamlingen ikke kunne redegøre nærmere for brug af penge til f.eks. indretning af fanloungen.
Personligt forespurgte jeg ikke nærmere da det var min første generalforsamling og derfor prøvede at "lode stemningen".
Man kunne sagtens få en TANKE om, at pengene ikke er brugt i BW-øjemed, men det har jeg dog INTET belæg for.

BW er efter min overbevisning gået tilbage med Lund som formand og jeg kan godt forstå, at vores spillere nu også melder fra til at komme i loungen efter kampene. Simpelt hen pinligt, at de skal interviewes af tydelige påvirkede personer. Pinligt, at når man har påtaget sig en sådan opgave, at man så ikke er tilstede når spillerne kommer ind.

Med Kenn's afgang ophører vi tre gamle også med vores arbejde for BW. Vicky som har kørt fra Vejle, Janni og Kaj som har kørt fra Holstebro for at give en hånd med.
fo2 , 06 Oct, 10 +7
Kilde
http://www.black-wolves.com/nyheder/285 ... aeder.html

BW Er virkelig ved at slå revner

974

Re: Bestyrelsesmedlem fratræder

Indlæg af 974 »

At en enig bestyrelse, minus 1 givetvis, har truffet en fælles og sikkert svær beslutning tyder da bestemt ikke på nogen revner - tværtimod udviser det da den beslutsomhed der kan være nødvendig, uanset hvad årsagen måtte være

MEN når det er sagt er jeg personligt MEGET ked af at høre at en guttermand og kolossal arbejdskraft som Kenn ikke længere er at finde i bestyrelsen!

Det beklager jeg meget, men tager som medlem dog beslutningen til efterretning

mvh
Jan / Altoriso

Brugeravatar
FarligeIzunna

Indlæg af FarligeIzunna »

skuffet over BW's bestyrrelse mage til inkompetance..

974

Indlæg af 974 »

FarligeIzunna skrev:skuffet over BW's bestyrrelse mage til inkompetance..
Hvorledes ???

kopi

Indlæg af kopi »

jeg vil enormt gerne sige Kenn en kæmpe tak for det gigantiske stykke arbejde den mand har lavet i BW. Fremtiden uden Kenn ser jeg som dyster, idet der ikke findes en mand i BW regi der har givet mere af sig selv for BW end Kenn, både hvad angår tid lagt i fanklubben, men også hvad angår hjælpsomhed og know-how er det et kæmpetab for BW.

Igen Kenn, tusinde tak for den tid og det arbejde du har lagt i fanklubben, og en personlig tak for det gode samarbejde vi to havde i de glade tifo-dage, det var en fornøjelse at arbejde sammen med dig!

jeg kender ikke de begrundelser der førte til hans udtrædelse, men vil igen gerne begræde det. Om man fra bestyrelsens side kunne have gjort mere skal jeg lade være usagt idet jeg som sdagt ikke kender sagens kendsgerninger.

En sørgelig dag for BW :(

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Bestyrelsen anerkender naturligvis Kenns arbejdsindsats og har tilbudt ham at fortsætte sit frivillige arbejde for Black Wolves ifb. med lounge og på busture. Det har han bedt sig lidt betænkningstid til at svare på og vi regner med at få en udmelding senest på mandag.

Lund

Brugeravatar
fo2

Indlæg af fo2 »

Thomas Lund skrev:Bestyrelsen anerkender naturligvis Kenns arbejdsindsats
Ja det bliver I sørme også nødt til, men bedre kommunikation og styring internt i bestyrelsen havde måske hindret, at Kenn skulle smides på porten.
Som medlem ser man aldrig et bestyrelsesmødereferat eller lignende. På hjemmesiden kan vi faktisk ikke engang finde vores vedtægter, men som Hekler siger: "Det er ingen som bruger hjemmesiden så derfor gider vi ikke ligge noget nyt på. Brug Ulvegraven".

Ja vi kan jo faktisk ikke engang se et referat fra sidste generalforsamling så vi ved hvem, der træder ind i bestyrelsen i stedet for Kenn........

Alt kommer mere eller mindre som rygter i BW, men kære bestyrelse. Bild os nu ikke ind, at alle rygter og slader skulle komme fra Kenn og I derfor ikke vil samarbejde med ham...... Så naive er vi ikke........

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

fo2 skrev:Som medlem ser man aldrig et bestyrelsesmødereferat eller lignende. På hjemmesiden kan vi faktisk ikke engang finde vores vedtægter, men som Hekler siger: "Det er ingen som bruger hjemmesiden så derfor gider vi ikke ligge noget nyt på. Brug Ulvegraven".

Ja vi kan jo faktisk ikke engang se et referat fra sidste generalforsamling så vi ved hvem, der træder ind i bestyrelsen i stedet for Kenn........

Det hele kan være efterveerne af det store nedbrud vi havde i sommers da adskillige web-sider blev hacked. Jeg ved at vedtægterne har været der, men pt er de der ikke.

lade

Indlæg af lade »

Hvordan kan i fra bestyrelsens side sige at i ikke længer ønsker Kenn som medlem pga samarbejdsvanskeligheder. Kenn som laver rigtig meget og altid er der. Kommer flere timer før en kamp og er altid klar med en hjælpen hånd og så skriver Lund, at Kenn er velkommen til at lave frivillig arbejde for klubben. Det hænger ikke sammen.

Håber virkelig Kenn selv kan se det ................................

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Vi har valgt ikke at indkalde suppleanter, da bestyrelsen stadig er beslutningsdygtige jf. vores vedtægter (vedhæftet) og da der er under to måneder tilbage af efterårssæsonen. Den ordinære generalforsamling afholdes som bekendt inden udgangen af marts måned næste år.

Diskussionen om vore mødereferater har været vendt før på generalforsamlinger og vi mener at det er et arbejdsredskab for bestyrelsen og vi har valgt at holde dem for os selv, for at undgå misforståelser. Jeg mener at ulvegraven er et fint argument for ikke at offentliggøre dem. Hvis der skal ændres i den procedure, står det vores medlemmer frit, at foreslå vedtægtsændringer hvert år til generalforsamlingen.

Vil du have referatet fra generalforsamlingen tilsendt, kan du henvende dig direkte til mig med navn og medlemsnummer. Så sender jeg det til dig.

Lund
Vedhæftede filer
Vedtægter for Black Wolves.doc
(32 KiB) Downloadet 177 gange

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

lade skrev:Hvordan kan i fra bestyrelsens side sige at i ikke længer ønsker Kenn som medlem pga samarbejdsvanskeligheder. Kenn som laver rigtig meget og altid er der. Kommer flere timer før en kamp og er altid klar med en hjælpen hånd og så skriver Lund, at Kenn er velkommen til at lave frivillig arbejde for klubben. Det hænger ikke sammen.

Håber virkelig Kenn selv kan se det ................................
Vi har en del frivillige i fanklubben, der heller ikke sidder i bestyrelsen. Det er ikke den frivillige arbejdsindsats, der definerer, om man sidder i en bestyrelse, men om man er valgt til det på generalforsamlingen, samt om man kan fungere i bestyrelsesarbejdet og sammen med de andre bestyrelsesmedlemmer.

Lund

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kenn har været i bestyrelsen i lang tid. I den tid må man formode han har kunne samarbejde. Det kunne være rart at høre hvad "samarbejdsvanskeligheder" egentlig dækker over, og om Kenn er indforstået med dette? for han har jo fået et mandat af foreningens medlemmer på generalforsamlingen, ikke af bestyrelsen.

Har bestyrelsen overhovedet ret til, at stemme et på generalforsamlingen valgt, bestyrelsesmedlem ud? Der står i vedtægterne at bestyrelsen bestemmer forretningsordenen, men intet om at den har ret til at ekskludere bestyrelsesmedlemmer, eller gør der?

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Der er ikke snak om en eksklusion.
På grund af samarbejdsvanskeligheder og på opfordring fra en enig bestyrelse, fratræder Kenn Pedersen pr. dags dato, som medlem af Black Wolves bestyrelse.
Bare for at rydde en misforståelse af vejen hurtigst muligt.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Rolig nu.
Jeg kan se at dem der reagerer kraftigt, på nyheden, ikke ligefrem er dem der har været med tættest inden om bestyrelsen og de frivillige.
Der er ikke noget vildt usædvanligt i at der udskiftes i bestyrelsen, faktisk er det ganske få bestyrelser der ikke har været en eller flere der er gået eller blevet bedt om at gå.
Jeg vil bare for alle parters skyld opfordre til at folk lader være med al den vilde spekuleren og i stedet selv spørger personligt hvis man rent faktisk er interesseret.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja okay Admin., det er en anden måde at formulere det samme på.

Besvar