Lössl på landsholdet!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Lössl på landsholdet!

Indlæg af Ravnen »

Ja godt nok som reserve i første omgang: http://www.bold.dk/nyt/FCM-keeper-er-backup-mod-Island

Så er det nu man skal håbe at Sørensen og Lindegaard ramler sammen til træningen :mrgreen:

Spøg til side. Fortjent. Jonas har været den helt store årsag til vores forsvars styrke denne sæson!

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Re: Lössl på landsholdet!

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Ja det er fuld fortjent , selvom det er en plads på tribunen ..

Men et signal til Jonas " Monster" Lössl om at den rette indstilling giver noget af sig i længden .. Har aldrig tvivlet på den gut !! :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Har også en idé om, at knægten er ham der kan tage over efter Thomas Sørensen og være 1. keeper i rigtig mange år i rødt og hvidt :)

Yderst fortjent, men havde dælme ikke turde håbe på at MO pludseig tog så unge spillere med frivilligt :shock:

Brugeravatar
Jacob

Re: Lössl på landsholdets bænk!

Indlæg af Jacob »

Wow, det bliver da en god oplevelse for Lössl!

http://www.bold.dk/nyt/Anders-Lindegaar ... mod-Island

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Han er på reservebænken nu, da Thomas er rejst hjem grundet en scanning.

http://www.bold.dk/nyt/Anders-Lindegaar ... mod-Island
!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så mangler vi bare at Lindegaard også bliver skadet :twisted:

:mrgreen:

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Så høre man Thomas Helveg, sige Anders lindegård kommer til at slås med Kasper S om en startplads på landsholdet i fremtiden, ikke et ord om løssl.

Jeg tror nu mere på Jonas end Anders, men der er jo lige nogle år inden de får lov at stå fast nogle af dem, og til den tid tror jeg løssl står fast i England eller Spanien :D inden for 3-4 år :D ??

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Så fik han sig da lige en på opleveren, selvom det ikke blev til spilletid. Den lidt fuskede udtagelse blev til en reel udtagelse på afbud. Jeg tror sgu, Lössl har en god aften, og hvis alt går vel, er det nok næppe sidste gang, han er inde omkring landsholdet.

Pt. ligner det vel en fremtidig kamp med Kasper Schmeichel, men meget kan ske i løbet af de næste fem år.

Lortekamp, btw. Men godt med de tre danske point!

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Så blev han sgu udtaget igen. Godt gået!
http://www.dbu.dk/Nyheder/2010/Oktober/ ... oldet.aspx

Denis Egebæk

Re: Lössl på landsholdet - og Løvenkrands...!!

Indlæg af Denis Egebæk »

Hvad sker der lige med Morten Olsen og udtagelsen af Løvenkrands?

Han har selv sagt fra til landsholdet, og selv om han jo selvfølgelig er i sin gode ret til at ændre mening, han manden altså kun spillet 38 min i Premier League i denne sæson + 2x90 min i Liga Cup'en.

Det er jo lige før jeg synes Borring er mere berettiget, på trods af at han ikke rigtig formår at komme i gang i denne sæson

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Det er sgu fedt at M.Olsen også ser det store potentiale i Lössl.

Men nu hvor min første glæde over at se en så ung målmand med så stort et potentiale slå igennem i klubben er gået en smule over, synes jeg godt nok også at han på det seneste har vist at han har nogle mangler.

F.eks. tager han nogen (IMO) dårligere beslutninger end selveste Raska når han kommer ud af feltet - Det har der været flere eksempler på i de seneste kampe, hvor han ender med at placere sig selv på mellemhånd. Det var der både gode eksempler på i kampen mod Lyngby og SE...
Men mon ikke det er noget der går væk med rutinen, ligesom han forhåbentlig også snart blir bedre og mere selvsikker i luften i feltet

Løvenkrands er da en fin spiller at udtage... Hvem i alverden skulle ellers udtages i front, hvis man sier useriøse forslag som Borring fra?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Mazter81 skrev:F.eks. tager han nogen (IMO) dårligere beslutninger end selveste Raska når han kommer ud af feltet - Det har der været flere eksempler på i de seneste kampe, hvor han ender med at placere sig selv på mellemhånd. Det var der både gode eksempler på i kampen mod Lyngby og SE...
Men mon ikke det er noget der går væk med rutinen, ligesom han forhåbentlig også snart blir bedre og mere selvsikker i luften i feltet
Jeg er sikker på, at Lössl selv er bevidst om det, når han laver fejl. Han virker som en meget virkelighedsnær type med den rette indstilling. Derfor er jeg også sikker på, at han vil blive ved med at arbejde med de ting. Det bliver forhåbentlig også nemmere, når han er spillet mere sammen med vores to jernmænd i midterforsvaret.

En stor cadeau til Lössl, der unægteligt har taget et kvantespring op i målmandshierarkiet herhjemme.

Derudover kan jeg heller ikke lade være med at få lidt kuldegysninger over bruttotruppen. Skader eller ej, vi har altså tre spillere fra FCM-akademiet på holdet!

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Mazter81 skrev:Løvenkrands er da en fin spiller at udtage... Hvem i alverden skulle ellers udtages i front, hvis man sier useriøse forslag som Borring fra?
Det var altså ikke min mening at advokere for at Borring skulle udtages, men bare et forsøg på at understrege hvor underligt jeg synes det er at udtage en mand der har spillet 2 kampe siden maj.

F.eks. undrer jeg mig over at der ikke længere er plads til Thomas Enevoldsen der spiller fast i Groningen. Det virker meget underligt at en mand som gjorde en udmærket figur under VM end ikke kan få plads i truppen med de mange afbud der er.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Denis Egebæk skrev:
Mazter81 skrev:Løvenkrands er da en fin spiller at udtage... Hvem i alverden skulle ellers udtages i front, hvis man sier useriøse forslag som Borring fra?
Det var altså ikke min mening at advokere for at Borring skulle udtages, men bare et forsøg på at understrege hvor underligt jeg synes det er at udtage en mand der har spillet 2 kampe siden maj.

F.eks. undrer jeg mig over at der ikke længere er plads til Thomas Enevoldsen der spiller fast i Groningen. Det virker meget underligt at en mand som gjorde en udmærket figur under VM end ikke kan få plads i truppen med de mange afbud der er.
Jae... Det kan jeg godt følge dig i, men jeg tror nu at Løvenkrands er med pga. afbud fra Skoubo...

Han sagde i øvrigt også kun fra til VM-slutrunden - hvilket jeg egentlig ikke kan fortænke ham i - omstændighederne taget i betragtning

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvor er det bare flot, at Jonas blev udtaget igen. Han fik en chance i truppen, ud af det blå, og har præsteret at tage den.

Gad vide om han pludselig er blevet vores bedste salgs emne?

Besvar