Så er det nu man skal håbe at Sørensen og Lindegaard ramler sammen til træningen
Spøg til side. Fortjent. Jonas har været den helt store årsag til vores forsvars styrke denne sæson!
Jeg er sikker på, at Lössl selv er bevidst om det, når han laver fejl. Han virker som en meget virkelighedsnær type med den rette indstilling. Derfor er jeg også sikker på, at han vil blive ved med at arbejde med de ting. Det bliver forhåbentlig også nemmere, når han er spillet mere sammen med vores to jernmænd i midterforsvaret.Mazter81 skrev:F.eks. tager han nogen (IMO) dårligere beslutninger end selveste Raska når han kommer ud af feltet - Det har der været flere eksempler på i de seneste kampe, hvor han ender med at placere sig selv på mellemhånd. Det var der både gode eksempler på i kampen mod Lyngby og SE...
Men mon ikke det er noget der går væk med rutinen, ligesom han forhåbentlig også snart blir bedre og mere selvsikker i luften i feltet
Det var altså ikke min mening at advokere for at Borring skulle udtages, men bare et forsøg på at understrege hvor underligt jeg synes det er at udtage en mand der har spillet 2 kampe siden maj.Mazter81 skrev:Løvenkrands er da en fin spiller at udtage... Hvem i alverden skulle ellers udtages i front, hvis man sier useriøse forslag som Borring fra?
Jae... Det kan jeg godt følge dig i, men jeg tror nu at Løvenkrands er med pga. afbud fra Skoubo...Denis Egebæk skrev:Det var altså ikke min mening at advokere for at Borring skulle udtages, men bare et forsøg på at understrege hvor underligt jeg synes det er at udtage en mand der har spillet 2 kampe siden maj.Mazter81 skrev:Løvenkrands er da en fin spiller at udtage... Hvem i alverden skulle ellers udtages i front, hvis man sier useriøse forslag som Borring fra?
F.eks. undrer jeg mig over at der ikke længere er plads til Thomas Enevoldsen der spiller fast i Groningen. Det virker meget underligt at en mand som gjorde en udmærket figur under VM end ikke kan få plads i truppen med de mange afbud der er.