Undskyld jeg spørger, men hvis du er FCM fan, hvorfor helvede har du så 4 klamme BIF trøjer? Det kan godt være, at du samler på trøjer, men stadigvæk, det fatter jeg da intet af!
Jeg har en Claus Madsen Matchworn trøje, med hans blod på efter kampen i Farum hvor vi vandt sølv
der var en eller andet træls unge (på min alder ) der tog den fra mig, og da Claus så det, tog han den fra ham, og gav mig den igen FÅÅÅÅCK DET VAR NICE!!!!
Casper skrev:Undskyld jeg spørger, men hvis du er FCM fan, hvorfor helvede har du så 4 klamme BIF trøjer? Det kan godt være, at du samler på trøjer, men stadigvæk, det fatter jeg da intet af!
Forhåbentlig så han kan brænde dem (der er vist godt nok kun 2 med 2 billeder af hver) når tosserne gæster Herning næste gang....
Ravnen skrev:Hvordan beviser man at en trøje er "matchworn"?
Der er som regel nogle mærker på. som ikke findes på "købe-trøjer". F.eks. det nye Superliga-mærke der er på trøjerne i denne sæson.
Derudover vil der ofte være specielle mærker på trøjer der bruges til UEFA-kampe.
Ravnen skrev:Hvordan beviser man at en trøje er "matchworn"?
Ved FCM trøjer er det en helt anden kvalitet de spiller med i forhold til den du køber i butikken. De fleste FCM årgange er du ikke i tvivl om du har den ægte vare i hånden.
Du køber en eller bytter dig til den. FCM trøjerne er generelt meget svære at få fat i, ud over en califf trøje som burde kunne støves op. Men spillerne i fcm har ikke den store tradition for at smide trøjer ud til fans andet end når de skal skiftes. Så prisen er nok også derefter hvis man skal ud at købe en. For dem der har trøjerne har for det meste en speciel oplevelse for hver enkelt trøje og så går man ikke lige af med dem. Personligt har jeg kun en 2-3 fcm trøjer jeg overhovedet kunne overveje at sælge eller bytte væk.
Jeg har en god gammel Midtbank trøje med det eftertragtede navn Altoriso på ryggen
Derudover har jeg en udebanetrøje i hvid og et helt spillesæt (uden strømper) begge to med Claus Madsen (spillesættet blev brugt i kamp)
Disse to trøjer er fra dengang spillerne satte deres trøjer på auktion til fordel for nogle afrikanske familier der mistede livet i en busulykke ifm med vores "akademi" i Ghana tror jeg nok det var ?
Så har jeg first edition af UEFA Cup trøjen ifm Manchester kampen
1 hjemmetrøje fra 2 sæsoner siden
Derudover et godt gammelt halstørklæde fra 2001 tror jeg
Jeg er så heldig at ligge inde med Reids kamp trøje fra 07/08, har overvejet lidt at sælge den, men den kunne da godt gå hen at blive mere værd hvis han slår igennem i West ham?.. ps nogen der ved hvordan man kan se at trøjen er "ægte" fra den sæson??