Fodboldtrøjer

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Fyhn

Re: Fodboldtrøjer

Indlæg af Fyhn »

Nice samling du har dig der :D

Jeg har også et par stykker selv, som eftersigne er rimelig eftertragtet ;)

Daugaard's UEFA cup trøje fra 2005

Bak's UEFA cup trøje fra 2005

Thygesen's Royal league trøje fra 2006

Thygsen's superliga trøje fra 2005

Plus en del "alm butik's trøjer"

Fyhn ;)

Casper

Indlæg af Casper »

Undskyld jeg spørger, men hvis du er FCM fan, hvorfor helvede har du så 4 klamme BIF trøjer? Det kan godt være, at du samler på trøjer, men stadigvæk, det fatter jeg da intet af!

jabsi

Indlæg af jabsi »

Jeg har en Claus Madsen Matchworn trøje, med hans blod på efter kampen i Farum hvor vi vandt sølv :D
der var en eller andet træls unge (på min alder :roll: ) der tog den fra mig, og da Claus så det, tog han den fra ham, og gav mig den igen :D FÅÅÅÅCK DET VAR NICE!!!! :D

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Casper skrev:Undskyld jeg spørger, men hvis du er FCM fan, hvorfor helvede har du så 4 klamme BIF trøjer? Det kan godt være, at du samler på trøjer, men stadigvæk, det fatter jeg da intet af!
Forhåbentlig så han kan brænde dem (der er vist godt nok kun 2 med 2 billeder af hver) når tosserne gæster Herning næste gang....

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvordan beviser man at en trøje er "matchworn"?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ravnen skrev:Hvordan beviser man at en trøje er "matchworn"?
Der er som regel nogle mærker på. som ikke findes på "købe-trøjer". F.eks. det nye Superliga-mærke der er på trøjerne i denne sæson.
Derudover vil der ofte være specielle mærker på trøjer der bruges til UEFA-kampe.

Dennis

Indlæg af Dennis »

Ravnen skrev:Hvordan beviser man at en trøje er "matchworn"?
Ved FCM trøjer er det en helt anden kvalitet de spiller med i forhold til den du køber i butikken. De fleste FCM årgange er du ikke i tvivl om du har den ægte vare i hånden.

Dennis

Indlæg af Dennis »

henrik73 skrev:Hvordan får man fingrene i en fcm match worn trøje ? er selv fcm fan, men mangler den i min samling.

http://matchshirt-henrik.megapixel.dk/
Du køber en eller bytter dig til den. FCM trøjerne er generelt meget svære at få fat i, ud over en califf trøje som burde kunne støves op. Men spillerne i fcm har ikke den store tradition for at smide trøjer ud til fans andet end når de skal skiftes. Så prisen er nok også derefter hvis man skal ud at købe en. For dem der har trøjerne har for det meste en speciel oplevelse for hver enkelt trøje og så går man ikke lige af med dem. Personligt har jeg kun en 2-3 fcm trøjer jeg overhovedet kunne overveje at sælge eller bytte væk.

Dennis

Indlæg af Dennis »

Fyhn skrev:Nice samling du har dig der :D

Jeg har også et par stykker selv, som eftersigne er rimelig eftertragtet ;)

Daugaard's UEFA cup trøje fra 2005

Bak's UEFA cup trøje fra 2005

Thygesen's Royal league trøje fra 2006

Thygsen's superliga trøje fra 2005

Plus en del "alm butik's trøjer"

Fyhn ;)
Smuk samling! De ville pynte rimeligt godt i den papkasse på loftet hvor mine trøjer ligger for tiden :P

974

Indlæg af 974 »

Hmm trøjer..

Jeg har en god gammel Midtbank trøje med det eftertragtede navn Altoriso på ryggen :-)

Derudover har jeg en udebanetrøje i hvid og et helt spillesæt (uden strømper) begge to med Claus Madsen (spillesættet blev brugt i kamp)
Disse to trøjer er fra dengang spillerne satte deres trøjer på auktion til fordel for nogle afrikanske familier der mistede livet i en busulykke ifm med vores "akademi" i Ghana tror jeg nok det var ?

Så har jeg first edition af UEFA Cup trøjen ifm Manchester kampen

1 hjemmetrøje fra 2 sæsoner siden

Derudover et godt gammelt halstørklæde fra 2001 tror jeg :-)

KingKong

Indlæg af KingKong »

Jeg er så heldig at ligge inde med Reids kamp trøje fra 07/08, har overvejet lidt at sælge den, men den kunne da godt gå hen at blive mere værd hvis han slår igennem i West ham?.. ps nogen der ved hvordan man kan se at trøjen er "ægte" fra den sæson??

KingKong

Indlæg af KingKong »

Og hvad er priserne på sådan nogle trøjer??..

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

http://www.sporten.dk/go-lir/hyleskaegt ... med-toejet

Nu er dette jo godt nok ikke 100% topic og så alligevel! ;)
Ikke den hurtigste knallert på havnen! :lol:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Besvar