FCMReal skrev:Hej Peter lad nu være med at give thygesen skylden før du kender sandheden, sjovt du nævner thygesens nye skades historie, det er jo netop den slags jeg har påpeget som et evig problem i FCM.
Kender DU sandheden? Jeg refererer blot, hvad jeg selv har observeret og endvidere fået fortalt fra træningsbanen.
Nicklas (fys) er meget striks med, hvad spillerne må lave af øvelser, når de er under genoptræning. Det er i hvert fald ikke ham, der har opfordret Thyge til at sprinte efter Borring, det ligger helt fast!
FCMReal skrev:Men du skriver det jo selv, at de ikke har magiske hænder, jf. ovenfor i mit første indlæg, nemlig at man får svært ved at overbevise mig om at FCMs lægestab har udført mirakler, som f.eks. en dansk skades terapeut har udført på N. Bendtner, som er godt på vej tilbage efter at han opsøgte denne terapeut.
Der findes helt klart terapeuter, der kan noget, f.eks. tog Laudrup sin terapeut med til rusland i sin tid, og ja Riis havde også en magisk mand på et tidspunkt.
En mand Bendtner har afbrudt samarbejdet med?!
Ole Kåre Føli er da sikkert ganske dygtig, og kunne gøre cykelrytterne klar efter en hård dag, men belastningen på en cykelrytter er noget anderledes end hos en fodboldspiller, så han er lidt irrelevant at trække ind, hvis du spørger mig.
Derudover er der vist ikke andet at sige, end man ikke kan have en sundhedsstab på 300 personer, der kan kurere hvad som helst. Fodbold er en kontaktsport med de følger, der kommer heraf - man bliver aldrig komplet skadesfri, spørg bare i Esbjerg, Aalborg, Odense osv...