http://www.bold.dk/nyt/To-dage-til-Albr ... ipper-helt
Træls træls træls!
Karantæne!
-
MathiasVJacobsen
Karantæne!
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Re: Karantæne!
Det var vel bare det, vi som minimum kunne forvente. Direkte rødt giver normalt strafpoint nok til to dage. Intet nyt under solen.
Jeg synes trods alt, det er positivt, at DBU ikke vil til at køre disciplinærsager også, for det er da det sidste, vi har brug for. Vores forsvar er hårdt nok ramt, som det ser ud nu. Når man tænker på, hvad folk som Carsten Broe og Peter Graulund tidligere er blevet straffet for, kunne det sagtens være gået værre. Det var ikke de smarteste udtalelser, der fløj rundt efter kampen; det må vi være ærlige at sige.
Da Albrechtsen uomtvisteligt har fået et korrekt rødt kort, så synes jeg næsten, det her er en god nyhed. Det betyder, at der bliver lagt låg på sagen, og den store opmærksomhed omkring sagen gør, at den slags nok ikke bliver set igen. Hverken fra Ronnies, Kristians eller Martins side. Altså kan vi igen fokusere på det vigtigste: Vi nakkede AaB!
Jeg synes trods alt, det er positivt, at DBU ikke vil til at køre disciplinærsager også, for det er da det sidste, vi har brug for. Vores forsvar er hårdt nok ramt, som det ser ud nu. Når man tænker på, hvad folk som Carsten Broe og Peter Graulund tidligere er blevet straffet for, kunne det sagtens være gået værre. Det var ikke de smarteste udtalelser, der fløj rundt efter kampen; det må vi være ærlige at sige.
Da Albrechtsen uomtvisteligt har fået et korrekt rødt kort, så synes jeg næsten, det her er en god nyhed. Det betyder, at der bliver lagt låg på sagen, og den store opmærksomhed omkring sagen gør, at den slags nok ikke bliver set igen. Hverken fra Ronnies, Kristians eller Martins side. Altså kan vi igen fokusere på det vigtigste: Vi nakkede AaB!
Enig enig enig! Hvor tåbelige og virkelighedsfjerne ÅB's fans end måtte være (ja, jeg ved det godt: Jeg kan bare lade være med at læse med på debatside.dkAcebone skrev:
-
Jesper BW1100
Jeg kan ikke se hvad MA skulle bruge medietræning til. Han har da ikke udtalt noget idiotisk. Han er derimod meget rolig og fattet, da han bliver interviewet. At Bak måske nok kunne bruge lidt mere nuancerede bemærkninger i pressen er en anden sag.
-
mancity-dk
arrrh come on Jesper... Rolig og fattet... hm Ja men han havde jo også haft en god time til at sunde sig i til forskel fra de andre implicerede. Jeg synes nu heller ikke at nogen af de implicerede udtalte sig særlig smart 
Det gør det da ikke bedre, at han var rolig og fattet. Hvis man udtaler, at man skulle have ventet med at flæske ham til senere (citat frit efter hukommelsen), så beder man om en disciplinærsag. Det er da så tæt på at bringe spillet i miskredit, som man kan komme. Et er, hvad man siger i omklædningsrummet, noget andet hvad man udtaler til medierne som rollemodel.Jesper BW1100 skrev:Jeg kan ikke se hvad MA skulle bruge medietræning til. Han har da ikke udtalt noget idiotisk. Han er derimod meget rolig og fattet, da han bliver interviewet. At Bak måske nok kunne bruge lidt mere nuancerede bemærkninger i pressen er en anden sag.
Der er intet at sige til den karantæne, det var dumt at sakse fjolset ned på den måde, uanset hvor provokeret man er. Det er jo sådan noget man forventer sker fra unge spillere, men Martin burde være mere erfaren.
Efter at have set det på TV. Så kan jeg godt se Aab´rnes argument, at Frank først sparker den ud da han er presset. Men derfor var det alligevel uhørt at udnytte at hele vores forsvar står stille i forventning om at få bolden tilbage.
Så alt i alt, var begge parter vist lige gode om at dumme sig, og så må det jo gå lige op.
Efter at have set det på TV. Så kan jeg godt se Aab´rnes argument, at Frank først sparker den ud da han er presset. Men derfor var det alligevel uhørt at udnytte at hele vores forsvar står stille i forventning om at få bolden tilbage.
Så alt i alt, var begge parter vist lige gode om at dumme sig, og så må det jo gå lige op.