Karantæne!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MathiasVJacobsen

Karantæne!

Indlæg af MathiasVJacobsen »

FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Karantæne!

Indlæg af Acebone »

Det var vel bare det, vi som minimum kunne forvente. Direkte rødt giver normalt strafpoint nok til to dage. Intet nyt under solen.

Jeg synes trods alt, det er positivt, at DBU ikke vil til at køre disciplinærsager også, for det er da det sidste, vi har brug for. Vores forsvar er hårdt nok ramt, som det ser ud nu. Når man tænker på, hvad folk som Carsten Broe og Peter Graulund tidligere er blevet straffet for, kunne det sagtens være gået værre. Det var ikke de smarteste udtalelser, der fløj rundt efter kampen; det må vi være ærlige at sige.

Da Albrechtsen uomtvisteligt har fået et korrekt rødt kort, så synes jeg næsten, det her er en god nyhed. Det betyder, at der bliver lagt låg på sagen, og den store opmærksomhed omkring sagen gør, at den slags nok ikke bliver set igen. Hverken fra Ronnies, Kristians eller Martins side. Altså kan vi igen fokusere på det vigtigste: Vi nakkede AaB! :lol:

Noe

Indlæg af Noe »

Acebone skrev:
Da Albrechtsen uomtvisteligt har fået et korrekt rødt kort, så synes jeg næsten, det her er en god nyhed. Det betyder, at der bliver lagt låg på sagen, og den store opmærksomhed omkring sagen gør, at den slags nok ikke bliver set igen. Hverken fra Ronnies, Kristians eller Martins side. Altså kan vi igen fokusere på det vigtigste: Vi nakkede AaB! :lol:
Enig enig enig! Hvor tåbelige og virkelighedsfjerne ÅB's fans end måtte være (ja, jeg ved det godt: Jeg kan bare lade være med at læse med på debatside.dk :) ), så må vi gribe i egen barm, og erkende at både KBN og MA burde bruge deres ufrivillige fravær på en solid gang medietræning.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg kan ikke se hvad MA skulle bruge medietræning til. Han har da ikke udtalt noget idiotisk. Han er derimod meget rolig og fattet, da han bliver interviewet. At Bak måske nok kunne bruge lidt mere nuancerede bemærkninger i pressen er en anden sag.

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

arrrh come on Jesper... Rolig og fattet... hm Ja men han havde jo også haft en god time til at sunde sig i til forskel fra de andre implicerede. Jeg synes nu heller ikke at nogen af de implicerede udtalte sig særlig smart ;)

Noe

Indlæg af Noe »

Jesper BW1100 skrev:Jeg kan ikke se hvad MA skulle bruge medietræning til. Han har da ikke udtalt noget idiotisk. Han er derimod meget rolig og fattet, da han bliver interviewet. At Bak måske nok kunne bruge lidt mere nuancerede bemærkninger i pressen er en anden sag.
Det gør det da ikke bedre, at han var rolig og fattet. Hvis man udtaler, at man skulle have ventet med at flæske ham til senere (citat frit efter hukommelsen), så beder man om en disciplinærsag. Det er da så tæt på at bringe spillet i miskredit, som man kan komme. Et er, hvad man siger i omklædningsrummet, noget andet hvad man udtaler til medierne som rollemodel.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der er intet at sige til den karantæne, det var dumt at sakse fjolset ned på den måde, uanset hvor provokeret man er. Det er jo sådan noget man forventer sker fra unge spillere, men Martin burde være mere erfaren.

Efter at have set det på TV. Så kan jeg godt se Aab´rnes argument, at Frank først sparker den ud da han er presset. Men derfor var det alligevel uhørt at udnytte at hele vores forsvar står stille i forventning om at få bolden tilbage.

Så alt i alt, var begge parter vist lige gode om at dumme sig, og så må det jo gå lige op.

Besvar