Ligaen er så tæt, at vi ikke kan tillade os at nedprioritere den helt, da vi så risikerer at ende helt nede på 7. pladsen og miste en hjemmekamp næste år (for ikke at tale om forskellen i præmiepenge på en 3. og en 7. plads).
Umiddelbart er det de næste to kampe, mod AaB og BIF, der bestemmer hvor højt vi kan ende. Hvis vi min får 4 point i de 2 kampe, så er der banet en reletiv nem vej til min en 4. plads, da vores 2 sidste kampe er overkommelige - selv med en pokalfinale midt imellem.
Der har selvfølgelig ikke været den store pause efter OB-kampen, så mon ikke vi ser en smule rotation, men ellers burde de fleste kunne klare at spille igen, og vi burde kunne toppe kæderne til BIF-kampen onsdag, hvorefter vi kan stille med B-holdet mod Køge, så alle er udhvilet til pokalfinalen.
Da vi forpassede mulighederne mod Randers, er næsten tvunget til at vinde over AaB, hvis vi skal passere dem. Et nederlag vil i hvert fald med stor sandsynlighed betyde, at vi kan vinke farvel til dem i tabellen. Vores fordel er, at AaB ikke er gode til at skabe en kamp, så det er oplagt at vi stiller os lidt afventende, og forsøger at slå til på kontra - en spillestil som passer os godt.
Jeg håber at Frank får endnu et indhop, så han får lidt mere kamptid i benene og stille og rolig kan bygges op til matchvinderrollen til pokalfinalen
Mit bud på en opstilling:
Lössl (hvis klar)
Ipsa - Albrechtsen - Erik S - Julle
Siv - Thyge - Albæk - Borring
Ilsø - Baba