POKALFINALEN!!!!!
-
mancity-dk
Re: POKALFINALEN!!!!!
FCM-tilhængere har fået tildelt Danske Spil endetribunen i Parken, og køber du billet via fcm.dk/shop vil du få en unummereret plads på denne tribune. Såfremt du bestiller en senior- eller familiebillet/pakke vil du få en nummereret plads på i afsnit A1 eller A2 (den ene langside). For at se en oversigt over Parken, klik HER.
det er allerede afgjort hvor vi skal sidde.... superbt... Jeg har købt billet...
det er allerede afgjort hvor vi skal sidde.... superbt... Jeg har købt billet...
Kan det lade sig gøre at man kun vil have billetten?
Altså at vi selv kommer derover og bare skal have billetten?
Altså at vi selv kommer derover og bare skal have billetten?
-
MichaelThomsen
Er der nogen der skal forbi Aalborg, efter pokalfinalen ?:) så må du gerne lige skrive en besked til mig:)
- du får nogle penge for det:)
29876933
- Vi SKAL i PARKEN!!
- du får nogle penge for det:)
29876933
- Vi SKAL i PARKEN!!
-
mancity-dk
tror biletter til kampen bliver sat til salg via billetnet på et tidspunkt,
Er der også billetter til danskespil tribunen der?
Billetnet har dem ikke i øjeblikket men de kommer nok som du skriver, evt hos anden udbydermancity-dk skrev:tror biletter til kampen bliver sat til salg via billetnet på et tidspunkt,
Men det er da naturligvis klart at man kan købe billetter uden bus - hvad skulle vi sjællændere og andet godtfolk ellers gøre
Bliver der også sat billetter til danskespil tribunen der?974 skrev:Billetnet har dem ikke i øjeblikket men de kommer nok som du skriver, evt hos anden udbydermancity-dk skrev:tror biletter til kampen bliver sat til salg via billetnet på et tidspunkt,
Men det er da naturligvis klart at man kan købe billetter uden bus - hvad skulle vi sjællændere og andet godtfolk ellers gøre
-
mancity-dk
det tror jeg.... Jeg har i hvert fald set at der de sidste år blev lagt billetter ud på Billetnet efter at klubberne havde solgt
Men man kan ikke købe bare billetten hos fcm?mancity-dk skrev:det tror jeg.... Jeg har i hvert fald set at der de sidste år blev lagt billetter ud på Billetnet efter at klubberne havde solgt
Jeg er bagstiv undskyld
Senest rettet af Dennis 30. apr 2010, 13:56, rettet i alt 1 gang.
Nu er det jo ikke en frygtindgydende modstander vi skal møde, sådan rent fanmæssigtmancity-dk skrev:det tror jeg.... Jeg har i hvert fald set at der de sidste år blev lagt billetter ud på Billetnet efter at klubberne havde solgt
Havde det nu været FCK feks kunne man evt have forventet at FCM selv skulle stå for salget af billetter til vores tribune, for ikke at få FCK-fans på den forkerte tribune ( ved godt at det jo godt kunne lade sig gøre alligevel, men dog lidt sværere)
Nu tror jeg bare at billetudbyderen åbner op for salget efter noget tid, som du skriver
Er du helt væk? Jeg kommer i hvert fald fra Odense, og vi spiller så vidt jeg ved i blå og hvid..Dennis skrev:Vi har savnet jer på Nordea! Skal vi aftale et sted hvor i kan komme og aflevere de flag? I kan jo komme en tur med i parken! I har vel ikke så mange sjove aways i Viborg mere! En skam i aldrig rykker op vi savner jer oprigtigt. Vi må bare satse på at mødes i Pokalen snart.Boysen skrev:Mangler I 11 flag, Møgjylland?
We all hate green scum!!!!!!!!!!!!!!!
Heey, nu skal jeg jo selvfølgelig over, og se pokalfinalen, og var lige inde for at købe en billet, men jeg kan ikke se hvor, man kan melde sig til:
Bussen med Fans??
Nogle der kan hjælpe mig?
Bussen med Fans??
Nogle der kan hjælpe mig?