POKALFINALEN!!!!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mancity-dk

Re: POKALFINALEN!!!!!

Indlæg af mancity-dk »

FCM-tilhængere har fået tildelt Danske Spil endetribunen i Parken, og køber du billet via fcm.dk/shop vil du få en unummereret plads på denne tribune. Såfremt du bestiller en senior- eller familiebillet/pakke vil du få en nummereret plads på i afsnit A1 eller A2 (den ene langside). For at se en oversigt over Parken, klik HER.

det er allerede afgjort hvor vi skal sidde.... superbt... Jeg har købt billet...

ande9461

Indlæg af ande9461 »

Kan det lade sig gøre at man kun vil have billetten?
Altså at vi selv kommer derover og bare skal have billetten?

MichaelThomsen

Indlæg af MichaelThomsen »

Er der nogen der skal forbi Aalborg, efter pokalfinalen ?:) så må du gerne lige skrive en besked til mig:)
- du får nogle penge for det:)
29876933

- Vi SKAL i PARKEN!! :D

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

tror biletter til kampen bliver sat til salg via billetnet på et tidspunkt,

ande9461

Indlæg af ande9461 »

Er der også billetter til danskespil tribunen der?

974

Indlæg af 974 »

mancity-dk skrev:tror biletter til kampen bliver sat til salg via billetnet på et tidspunkt,
Billetnet har dem ikke i øjeblikket men de kommer nok som du skriver, evt hos anden udbyder

Men det er da naturligvis klart at man kan købe billetter uden bus - hvad skulle vi sjællændere og andet godtfolk ellers gøre ;)

ande9461

Indlæg af ande9461 »

974 skrev:
mancity-dk skrev:tror biletter til kampen bliver sat til salg via billetnet på et tidspunkt,
Billetnet har dem ikke i øjeblikket men de kommer nok som du skriver, evt hos anden udbyder

Men det er da naturligvis klart at man kan købe billetter uden bus - hvad skulle vi sjællændere og andet godtfolk ellers gøre ;)
Bliver der også sat billetter til danskespil tribunen der?

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

det tror jeg.... Jeg har i hvert fald set at der de sidste år blev lagt billetter ud på Billetnet efter at klubberne havde solgt

ande9461

Indlæg af ande9461 »

mancity-dk skrev:det tror jeg.... Jeg har i hvert fald set at der de sidste år blev lagt billetter ud på Billetnet efter at klubberne havde solgt
Men man kan ikke købe bare billetten hos fcm?

Dennis

Indlæg af Dennis »

Jeg er bagstiv undskyld
Senest rettet af Dennis 30. apr 2010, 13:56, rettet i alt 1 gang.

4096

Indlæg af 4096 »

974

Indlæg af 974 »

mancity-dk skrev:det tror jeg.... Jeg har i hvert fald set at der de sidste år blev lagt billetter ud på Billetnet efter at klubberne havde solgt
Nu er det jo ikke en frygtindgydende modstander vi skal møde, sådan rent fanmæssigt :-)

Havde det nu været FCK feks kunne man evt have forventet at FCM selv skulle stå for salget af billetter til vores tribune, for ikke at få FCK-fans på den forkerte tribune ( ved godt at det jo godt kunne lade sig gøre alligevel, men dog lidt sværere)

Nu tror jeg bare at billetudbyderen åbner op for salget efter noget tid, som du skriver

Boysen

Indlæg af Boysen »

Dennis skrev:
Boysen skrev:Mangler I 11 flag, Møgjylland?
Vi har savnet jer på Nordea! Skal vi aftale et sted hvor i kan komme og aflevere de flag? I kan jo komme en tur med i parken! I har vel ikke så mange sjove aways i Viborg mere! En skam i aldrig rykker op vi savner jer oprigtigt. Vi må bare satse på at mødes i Pokalen snart.

We all hate green scum!!!!!!!!!!!!!!!
Er du helt væk? Jeg kommer i hvert fald fra Odense, og vi spiller så vidt jeg ved i blå og hvid..

ande9461

Indlæg af ande9461 »

Tak!!

Martin

Indlæg af Martin »

Heey, nu skal jeg jo selvfølgelig over, og se pokalfinalen, og var lige inde for at købe en billet, men jeg kan ikke se hvor, man kan melde sig til:
Bussen med Fans??

Nogle der kan hjælpe mig? :D

Besvar