Randers - Fc Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ArneR

Re: Randers - Fc Midtjylland

Indlæg af ArneR »

Nu da kampen er spillet. Vi var gode i 2. halvleg, men bliver udstillet på, at vi til stadighed mangler en angriber/boxspiller. Jude er simpelthen ikke god nok.(har aldrig tilgivet ham hans 3 mil krav ved sidste kontraktforhandling) Holdet spiller egentlig meget godt. Synd Sviatchenko er lidt uheldig ved begge målene. 2. halvleg var det et forvandlet FCM der gik på banen, og spillede sig frem til gode chancer, gode forsøg af Borring, og Siv lykkedes med sine driblinger da han endelig kommer ind. Danny O mangler en smule før han er på toppen. Forsvaret sidder væsentligt tættere på Randers spillerne, og dermed spillede Randers sig frem til færre chancer i 2. halvleg. Ipsa laver en del dårlige afleveringer i 1. halvleg, men spiller sig op i 2. halvleg. Albrechtsen spiller ikke sin bedste kamp, men egentlig en ok kamp. Mangler dog lidt præcision i de lange afleveringer frem over modstanderens midtbane. Jessen spiller bedre end OB kampen, jeg syntes han er begyndt at trække sig lidt meget, efter han blev landsholds udtaget. Dette var dog ikke så udpræget i dag. Alt i alt en god kamp men lidt ufortjent at Randers stikker med alle 3 point, men de var åbenbart de mest sultne. Til AGFerne kan jeg kun sige at de menesker der holder med Thisted, Viborg og Vejle også er flinke mennesker. :mrgreen:

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

er enig, vi mangler virkelig en boksspiller!

ham her ser da meget spændene ud http://www.bold.dk/nyt/Brasiliansk-bomb ... il-Danmark
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Der bliver ikke brugt millioner på indkøb i FCM den nærmeste fremtid, så glem alt om en ny dyr boksspiller. Vi har Frank og når han er ude må vi bruge Baba eller Sylvester som targetmen. Især Sylvester ser spændende ud qua hans højde og fysik!

ArneR

Indlæg af ArneR »

Nej; selvfølgelig bliver der ikke brugt mil. i FCM, vi satser på talenter, hvilket også er det helt rigtige i mine øjne, som verden er i dag. Men en boxspiller må da også kunne findes blandt alle de talenter der bliver kigget på. Altså egen avl tak. Jeg er overhovedet ikke enig med Ravnen på forrige side i denne tråd, som mener at det her var forårets dårligste kamp. Den mener jeg var Pokalkampen mod OB, som vi alligevel vandt 2-0, mærkelig kamp. OB vader rundt i chancer, i starten var man helt vildt nervøs for at de skulle få scoret, men til sidst sad man bare og grinte af deres håbløse forsøg. Lad os håbe de ikke er blevet bedre når vi tager bussen derover på Torsdag. :mrgreen:

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Jeg må indrømme at lige den her kamp havde jeg ikke noget imod at tabe. Delvis fordi jeg meget hellere ser Randers oppe end SønderjyskE (men ikke AGF... bor i Århus, så jeg er lidt afhængig af at de bliver oppe hvis jeg vil se bare et godt superligahold en gang i mellem!), men også fordi vi sparede en del førstevalg til pokalen og fordi vi stadig selv kan tage 3. pladsen med en sejr mod AaB. Så på den måde var det et rigtig, rigtig billigt nederlag for mit vedkommende! Når man skal tabe, så var det her et fint hold at gøre det mod og på det helt rigtige tidspunkt.
Og så hatten af for deres fantastiske comeback, selvfølgelig.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Selve spillet idag kunne sagtens have været bedre det er jeg enig i, men vi bliver jo ikke udspillet? Vi havde godt nok nogle ret store chancer der bliver brændt på det skamligste, men vi har jo ikke tabt nogle point til de andre hold omkring os i tabellen?
Randers var kolde på deres chancer det var vi ikke.

Det er altid bittert at tabe, men idag gik jeg nu ikke tung hovedet hjem fra Randers.. Fandme et godt comeback Randers, respekt herfra.
!

Brugeravatar
fo2

Indlæg af fo2 »

Rå fotos fra SønderjyskE - FCM og Randers FC - FCM er lagt ud på http://www.fo2oj1.dk

Mikkel6051

Indlæg af Mikkel6051 »

Problemet er bare, at vi nok taber mod Ølborg pga træthed, og så ser det rigtig skidt ud i ligaen. Derfor var kampen i går mega vigtig.

Noe

Indlæg af Noe »

Mikkel6051 skrev:Problemet er bare, at vi nok taber mod Ølborg pga træthed, og så ser det rigtig skidt ud i ligaen. Derfor var kampen i går mega vigtig.
Så er det jo godt, at ligaen ikke har førsteprioritet: http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/kuh ... aendringer

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Mikkel6051 skrev:Problemet er bare, at vi nok taber mod Ølborg pga træthed, og så ser det rigtig skidt ud i ligaen. Derfor var kampen i går mega vigtig.
Jamen i går var vi jo også trætte, og endda oppe mod et bedre kørende hold. Det bedste sats efter AaBs nederlag var vel at stille op med reserver i går så man kan satse på pokalen og så kæmpe for bronzen i Aalborg.
Alternativet var at kæmpe hårdt i Randers, være trætte i returopgøret i pokalen (som også er prioriteret højere fra trænerstabens side) og så stille med reserverne i hvad der svarer til en klassisk sekspointskamp om bronzen på udebane mod et hold, der endda har bedre målscore end os.
Så tror jeg at jeg foretrækker det, der ligner Kuhns aktuelle satsning.

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Der var et par ting der sprang i øjnene igår, Juelsgaard var tydeligt fejlplacert på den plads han spillede, Danny O er ikke helt oppe i gear og havde svært ved at gøre det godt nok på sin plads. Egentlig ville det måske have været bedre at bruge Danny på fløjen, Albæk som offensiv central midt, og Juelsgaard som defensiv midt, når nu alle de andre skulle spares.

Ud over det så er der Jude.... da jeg så ham på banen igår, kom jeg sådan til at tænke på ham der altid blev valgt sidst i skolegården, ham man kun afleverede til hvis man førte med 10 mål. Han passer simpelthen ikke til den måde vi spiller fodbold på, han må drikke noget substral og vokse en halv meter, tage 50 kg på og få nogle flere muskler. Det er hårdt sagt, men jeg forstår ikke at man forlængede med ham.

Og så tror jeg at vi havde haft en større chance for point, hvis vi ikke havde givet pause til begge vores Nigerianske midtbane pitbulls. De napper lidt flere bolde og støtter forsvaret meget bedre end det var tilfældet igår.

Men fint nok for Randers, jeg håber de bliver oppe.

Cortez

Indlæg af Cortez »

PS skrev:Ud over det så er der Jude.... da jeg så ham på banen igår, kom jeg sådan til at tænke på ham der altid blev valgt sidst i skolegården, ham man kun afleverede til hvis man førte med 10 mål. Han passer simpelthen ikke til den måde vi spiller fodbold på, han må drikke noget substral og vokse en halv meter, tage 50 kg på og få nogle flere muskler. Det er hårdt sagt, men jeg forstår ikke at man forlængede med ham.
Jeg kunne ikke være mere enig. Det var også tydeligt, at medspillerne KUN spillede ham, når det var absolut nødvendigt. Han smed den jo næsten konsekvent væk, når han endelig fik bolden. Jude kan ikke:

- modtage bolden
- holde på bolden
- drible med bolden
eller
- afslutte med bolden

så hvorfor der skulle forlænges med ham, er mig en gåde. Må være fordi Ørgaard ville statuere et eksempel på, at han vinder en kontraktforhandling til sidst :-).

/Cortez

Momme

Indlæg af Momme »

Cortez skrev:
PS skrev:Ud over det så er der Jude.... da jeg så ham på banen igår, kom jeg sådan til at tænke på ham der altid blev valgt sidst i skolegården, ham man kun afleverede til hvis man førte med 10 mål. Han passer simpelthen ikke til den måde vi spiller fodbold på, han må drikke noget substral og vokse en halv meter, tage 50 kg på og få nogle flere muskler. Det er hårdt sagt, men jeg forstår ikke at man forlængede med ham.
Jeg kunne ikke være mere enig. Det var også tydeligt, at medspillerne KUN spillede ham, når det var absolut nødvendigt. Han smed den jo næsten konsekvent væk, når han endelig fik bolden. Jude kan ikke:

- modtage bolden
- holde på bolden
- drible med bolden
eller
- afslutte med bolden

så hvorfor der skulle forlænges med ham, er mig en gåde. Må være fordi Ørgaard ville statuere et eksempel på, at han vinder en kontraktforhandling til sidst :-).

/Cortez
Næ, fordi FCM havde udrenset så voldsomt, og så er Jude såvel ung som billig i forhold til at skulle ud at hente et alternativ på pladsen.
Jude var såmænd på vej til en anden klub, så der har jo nok været lidt ekstra i lønningsposen fra FCM's side for at få ham til at skrive under.

Brugeravatar
Ralle
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Ralle »

Momme skrev:
Cortez skrev: så hvorfor der skulle forlænges med ham, er mig en gåde. Må være fordi Ørgaard ville statuere et eksempel på, at han vinder en kontraktforhandling til sidst :-).

/Cortez
Næ, fordi FCM havde udrenset så voldsomt, og så er Jude såvel ung som billig i forhold til at skulle ud at hente et alternativ på pladsen.
Jude var såmænd på vej til en anden klub, så der har jo nok været lidt ekstra i lønningsposen fra FCM's side for at få ham til at skrive under.
Nu er det jo ikke så længe siden at Ørgaard udtalte, i forbindelse med forlængelsen, at det absolut ikke var FCM der havde givet sig overfor Judes vanvittige lønkrav, men tværtimod. Så at Jude har fået en større lønstigning, finder jeg meget, meget tvivlsomt...

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Ralle skrev:
Momme skrev:
Cortez skrev: så hvorfor der skulle forlænges med ham, er mig en gåde. Må være fordi Ørgaard ville statuere et eksempel på, at han vinder en kontraktforhandling til sidst :-).

/Cortez
Nu er det jo ikke så længe siden at Ørgaard udtalte, i forbindelse med forlængelsen, at det absolut ikke var FCM der havde givet sig overfor Judes vanvittige lønkrav, men tværtimod. Så at Jude har fået en større lønstigning, finder jeg meget, meget tvivlsomt...
Ja det er vist den rigtige udlægning vedr. jude, at ørgaard udtalte, at FCM ikke havde givet sig.

Når det er sagt, så er det en gåde for mig, at man har forlænget med jude.

Jeg synes faktisk det er synd for jude, at man tager ham med, man risikere helt at ødelægge ham psykologisk/selvtillid, det var bedre at lade ham spille en sæson på 2. holdet, og se om han i det hele taget kan slå igennem på dette niveau.

Det vi så i går i 1. halvleg var ganske enkelt pinligt at skulle se på som FCM fan.

Det er nok bagsiden af medaljen på akademiet, nemlig at nogle gange skal det måske lige gå lidt for hurtig med at presse spillere frem.

Fra FCM udmeldt man, at man vil se hvem der var klar til SAS liga, og konklusionen må være at jude ikke er klar til sas fodbold, så enkelt er det.

Jude er vel den spiller der har fået flest chancer for at vise det gennem de sidste 2 år.

Spørgsmålet er om Jude har fysik/ eller nogensinde vil få fysik til sas liga bold-

Besvar