Randers - Fc Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Micha_el

Randers - Fc Midtjylland

Indlæg af Micha_el »

der er stavæk mulighed for at komme med på mandag kontak mig på 28115348

Brugeravatar
Hekler

Re: Randers - Fc Midtjylland

Indlæg af Hekler »

Micha_el skrev:der er stavæk mulighed for at komme med på mandag kontak mig på 28115348
Kommer derned, men kan ikke nå bussen. Heldigvis har jeg en bil til at stå med motoren kørende når jeg får fri.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Ralle
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Ralle »

Jeg garanterer også min tilstedeværelse, men tager jeg bus, bliver det formentlig kun bybussen herfra og til stadion ;)

God kamp til alle...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det er som om, at alle kampe er vigtige i øjeblikket.....Hvem troede det for 2 mdr siden.....

Jeg regner med at AaB taber i Parken søndag, og dermed kan vi med en sejr - eller blot point - mod Randers lægger rigtig meget pres på dem, til kampen i runden efter. Hvis vi vinder, mens AaB taber, vil det betyde at en sejr mod AaB sender os 6 point foran dem, med 3 kampe igen - et meget solidt forspring. Det er vigtigt, da AaB har meget svært ved at skabe kampe, og vi får en pokalsemifinale i benene inden da. Det vil derfor være en kæmpe fordel for os, hvis vi mod AaB bare kan stille os tilbage og lade dem forsøge at skabe noget.

I det hele taget, er der mange interessante opgør i weekenden og det bliver sjovt at følge dem, for at se, hvordan det påvirker stillingen frem til vores kamp mandag. Kan Randers spille sig op på den rigtige side af stregen, for første gang i turneringen? Kan vi sætte os solidt på 3. pladsen?

Randers har været rigtig godt kørende i foråret, og har en længere pause i benene end vi har, men spørgsmålet er, om der går gummiben i den nu, hvor redningen er så nær? Og kan vi fortsætte stilen?

Ilsø og Thyge er ude med karantæne, Frank og Reid med skader og mon ikke vi sparer yderligere et par spillere.

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Det er helt klart en utroligt vigtig og yder spændende runde. Vi kan lægge stort pres på Aab, og enten Brøndby eller Esbjerg kan være hægtet endegyldigt af i kampen om bronzemedaljerne! Hvis resultaterne flasker sig, kan det se helt fantastisk ud efter denne runde.. Humøret er p.t. hyper højt!!
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

ja, foråret har været fantastisk, og vi kan forhåbentligt snuppe vores første pokal samt en 3. plads.. :)

Spillerne har brillieret fantastisk, men Allan Kuhn, hvor er han da bare en kanon taktiker!
Han sætter jo alle trænere i skak mat! :D

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Høvdingen af Herning

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Og målmandstræneren på bænken! hvad sker der for det?
Hvorfor er det vi ikke bare hiver 2. divisions målmanden op på førsteholdet eller en ynglinge?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Young Wolf skrev: Og målmandstræneren på bænken! hvad sker der for det?
Hvorfor er det vi ikke bare hiver 2. divisions målmanden op på førsteholdet eller en ynglinge?
Vel fordi det vurderes han er det bedste alternativ? Han har jo trods alt en vis rutine, og han skal forhåbentlig heller ikke på banen.

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Perfekt resultat i Esbjerg, en sejr imorgen vil betyde rigtig meget i bronzekampen.

Jesper BW1100

Vi kan godt hænde at komme i problemer i morgen. Nu bor jeg i Randers og rygterne i Randers går på, at der kommer MANGE tilskuere. Randers rider på en lige så stor bølge som os, og kan med dagens SE-nederlag og AGF-kollaps komme på den rigtige side af stregen for første gang i 100 år. På den anden side har vi en vanvittig vigtig pokalretur tordag, og vi mangler Lössl, Thyge og Ilsø. Alt dette taler for en rigtig svær kamp i Randers, og jeg vil gerne sælge den for et X. Dog er det positivt at både Silkeborg og AaB tabte i denne runde, og EFB og BIF har lige spillet X og dermed taget point fra hinanden. Så vi bliver ikke sat tilbage i kampen om 3.pladsen, hvis vi, gud forbyde det, ikke kommer hjem fra Randers med 3 point.

Mit bud på start-11'eren på baggrund af den udtagne trup:

Raska
Ipsa - Albrechtsen - Sviatchenko - Juelsgaard
Sivebæk - Izunna - Salami - Borring
Albæk
Collins

Jeg har en idé om at vores backs godt kunne tænkes at få en pause i Randers for at være helt fit for fight torsdagens kamp i OB, hvor jeg tror de får en nøglerolle med deres offensive trussel. Hvis jeg tager fejl og Kolja og Jessen kan holde til begge kampe på 110 % tror jeg forsvaret kommer til at se sådan ud:

Kolja - Albrechtsen - Ipsa - Jessen

Jeg tror vi spiller 1-1 i morgen. Beckmann til 1-0 og Baba til 1-1

Mose

Indlæg af Mose »

Hyldgaard er det perfekte valg, og jeg håber han evt. kan tage reservetjansen næste sæson. Det ville være en billig løsning.

Der er ingen talenter klar til målet på akademiet.

Simon årgang 1992 er ikke god nok (endnu).
resten er for unge.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Mose skrev:Hyldgaard er det perfekte valg, og jeg håber han evt. kan tage reservetjansen næste sæson. Det ville være en billig løsning.

Der er ingen talenter klar til målet på akademiet.

Simon årgang 1992 er ikke god nok (endnu).
resten er for unge.
Nu skal vi også passe på det ikke bliver alt for fokuseret på økonomien. Selvfølgelig er det en billig løsning, men dog hamrende forkert synes jeg.

Hvis Lössl bliver skadet står vi med målmandstræneren som 2. valg. Hvad så efter ham når Raska er væk???? Kølbæk eller hva???? Nej der skal klart hentes en erstatning for Raska.

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Rolig nu Hyldgaard har da tidligere ageret reserve for andre klubber.
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

Jesper BW1100

Bhomaszz/bavnsgaard skrev:Rolig nu Hyldgaard har da tidligere ageret reserve for andre klubber.
Ja, men ikke i sin funktion som målmandstræner. Nu bliver det slet ikke aktuelt for FCM ville aldrig vælge en målmandstræner som 2.valg. Men lad os bare tage den hypotetisk alligevel:
Det er ikke holdbart at have Hyldgaard som 2. valg, da han i så fald skulle være den der presser Lössl til at præstere. Hvis han "bare" er 2. valg får Lössl ikke den nødvendige konkurrence, men hvis han skal presse Lössl risikerer det at ende med en "Jan Hoffmann" hvor målmandstræneren tager pladsen i målet fra hans lærling. Og det er satme da dybt uprofessionelt. Derfor vil det aldrig komme til at ske

Besvar