Ravnen skrev:Det undrer mig at jer der er med i UBM, ikke bare melder jer ind i BW og gør jeres indflydelse gældende. I lyder da til at være en pæn stor flok, og blev I aktive ville I sandsynligvis få en del indflydelse, og dermed adgang til de ressourcer som BW råder over. Hvorfor gør I egentlig ikke det?.
Hvad er begrundelsen for at UBM folkene skal melde sig ind i BW udover de har nogen penge(loungen kan erstattes af pub og UBM har selv busture)..
Folk fra UBM skal jo ikke melde sig ind i BW for at redde det hele nu når BW står i problemer med for få aktive medlemmer, det er der en grund til og den må BW have fundet medmindre de ønsker at være en forening hvor loungen er eneste omdrejningspunkt, hvilket vil være meget sørgeligt - så kunne man lige så godt bestyre et værthus i midtbyen..
Sådan fungerer tingene jo ikke, der er en grund til UBM i sin tid blev startet op, og det var at stemningen i lang tid havde været nedadgående og man fornemmede generelt at der skulle nytænkning til for at vende dette - de unge blev simpelthen glemt af de "styrende" folk i BW og man ønskede ikke at give dem nogen attraktive tilbud, det gjorde der ikke blev bygget på fremtiden, den nytænkning der stadig er savnet kunne de unge ikke få igennem i BW og derfor blev UBM til, UBM var til start en flok gamle kendinge på tribunen i alderen 16-25 år. UBM har en anderledes måde og gå til fodbold på end de fleste BW folk og derfor harmonerer det ofte ikke i forhold til at være i en officiel fanklub hvor der er flere retningslinjer eksempelvis i forhold til romerlys og andre ting - retninglinjer skal jeg huske og sige selvfølgelig kan være godt og have, og det har UBM skam også, bare ikke så stramme..
Generelt er UBM kommet for at blive, det kan folk lige så godt indse, BW sov i timen i forhold til tilbud til de unge og derfor søgte folk væk for at møde mere ligesindede og for at møde folk der ønsker at gå til fodbold på samme måde..
Som jeg ser det lige nu så er der intet igang som kan få denne situation til at vende, og jeg tror derfor man i BW skal "turde" åbne armene op for de kreative unge mennesker som gerne vil igang med TIFO også selvom de ikke er medlemmer af BW.
Holdningen om at man bruger medlemmernes penge til ikke-medlemmer skal ændres så man i stedet vender det til det positive at TIFO så igen kan genopstå..