Hvad er det lige der er så svært at forstå ved, at BWs bestyrelse ikke bare deler 20.000 kr. af medlemmernes kontingentpenge ud til en gruppe, der selv vil bestemme hvad de skal bruges til?Meyhoff skrev:Du hentyder meget kraftigt til det..Hekler skrev:Jeg siger ikke du vil bruge romerlys, jeg siger at du selv skriver det er grunden til at det ikke kan lade sig gøre at lave noget i BW regi, og det er det jeg finder usædvanligt prioriteret.Hekler skrev:Igen igen så kan du jo spørge dig selv, og du seriøst vil have folk skal tage dig alvorligt, når det der afholder dig fra at gøre noget er at du vil bruge romerlys???
Så længe dine prioriteter er sådan, kan du vel ikke klandre folk for at prioritere alt andet du siger fra???
Jeg spørger om det er sådan, jeg sagde ikke det var grunden..
Men nok om det, det er vel ikke det det handler om, men det handler om at få tifo op at stå igen.. Hvilket i (Hekler og Lund) ikke virker ret interesseret i, medmindre der kan sættes BW på det hele så man i den officielle fanklub kan tage æren for disse.. Jeg synes det er ærgerligt i ikke er mere åbne overfor hvordan man kunne få den visuelle opbakning på stadion forbedret igen, men det er tydeligvis ikke så højt prioriteret..
Kom med nogle argumenter for, hvorfor dit forslag er godt i stedet for at pege fingre.
Lund