FC Midtjylland - SønderjyskE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

Re: FC Midtjylland - SønderjyskE

Indlæg af 974 »

Mini Bager skrev:Er der for øvrigt nogen der har hørt, hvad der skete med Albrechtsen da han udgik????
På tv snakkede de om og det så ud som noget med hans ryg, som han tog sig til nogle gange omkring udskiftningen
Samtidig roste de ham for at fortsætte med at kæmpe selv om han så ud til at have ondt

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCM7000 skrev:Kuhn fejlede idag.

Utrolig man tager salami ud, som var bedst mod sif, Ilsø og baba scorede mod sif de er også ude.

Jude bliver aldrig en SAS angriber, ufatteligt at man har forlænget med ham.

Dagens positive elementer, Losl, Ried og MA, baba og izunna

Baba viser, at han har fysisken til SAS og Ilsø har farligheden og fantasierne.

Dagens flop, Allan kuhn, Jude, Jessen (han spillede sig ikke på vm holdet i aften), sivebæk må vise, at han er så god, som han mener han er, Thygesen er og bliver til indianer bold og ikke andet. Borring viser ikke han er 20 mill kr. værd.
Jeg kaster op over folk som dig. Det eneste dine indlæg omhandler er brok, brok og brok. Du skriver udelukkende når det ikke lige er gået som folk havde håbet.
Vi har en halvsmal trup med mange unge spillere der skal spille 8 kampe på 24 dage. Ergo kan du ikke stille med samme opstilling i alle disse 8 kampe. Det ville være utopi at tro.
Salami er lige begyndt at spille fast igen efter en lang skadespause. Derfor skal man ikke presse ham alt for hårdt med for mange kampe og risikere han bliver skadet igen. Jeg vil langt hellere spare Salami i dag og have ham med i Odense og så give Izunna chancen i dag. Ilsø var småskadet, og startede derfor logisk nok på bænden. Collins er ikke klar til 90 minutter endnu grundet hans lange skadespause. Derfor er det mere fornuftigt at man giver ham 30 minutter hvor de andre er trætte og han kan udnytte fysikken mere optimalt, end lade ham brænde ud på de første 60 minutter.
Jude manglede noget støtte i front, og derfor kom han ikke frem til meget. Jeg tror dog han kan blive en hæderlig SAS-liga angriber, omend jeg ser mere potentiale i Baba.
At du får sendt en sviner afsted til Thygesen til sidst er jo komplet til grin. Manden er lungen på vores hold og har været blandt de allervigtigste i de første kampe i foråret. Kuhn eksperimenterede med nogle unge gutter, og sparede en række slidte stamspillere, og fik 1 point ud af det i en mildt sagt småkedelig kamp, mod et stærkt organiseret SønderjyskE-hold. Det er ikke at spille fallit, men derimod at se det hele i et større perspektiv, vores pressede kampprogram taget i betragtning.
Kritik er okay men folk burde tænke sig om før de fyrer lort af efter en småskidt kamp.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg er rigtig godt tilfreds med den udvikling der foregår spillemæssigt i FCM. Vi har gennem længere tid haft et forsvar der har sejlet så det brager, kam p efter kamp efter kamp. Nu har Kuhn da fået banket noget fighterspirit og defensiv disciplin in i drengene. Holder nullet for 3. kamp i streg, uden at Lössl har haft alt for meget at se til (han har iøvrigt gjort det fremragende!)

Når det er sagt så er det rigtigt at offensiven ikke skaber meget lige nu. Men hallo derude, brokrøve :D - Det er sgu da glædeligt at den defensive del er ved at komme på plads. Så skal det offensive bold som vi alle gerne vil se, nok komme. Rart at se at drengene ikke længere slår op i banen og virker apatiske. Det har folk her på graven da længe eftersøgt.

Ting tager tid. Jeg synes vi er inde i en positiv udvikling.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

werty

Indlæg af werty »

Albrechtsen fik et knæ i ryggen, og havde smerter efter det. Han var ikke sikker på at han kunne være med på holdet til næste kamp.

Med henblik på Baba, og hvorfor han ikke var i startopstillingen, så skal man tænke på at han ikke er i topform og er skrøbelig efter længere skadespauser, så Kuhn vælger at sparer ham, så han ikke skal splittes ad igen, da Kuhn har planer med ham i resten af sæsonen..

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Det er rigtigt at det var en lidt skidt offensiv i sidste kamp. Men vi har altså lige mistet den eneste målscorer vi har. (I hvert fald jævnligt scorende). Der skal en kæmpe omstilling til når FF ikke er der.

Det positive er naturligvis defensiven. Jeg kan ikke mindes, hvornår FCM sidst har holdt buret rent 3 kampe i træk.

og selvfølgelig skal Kuhn skifte spillere fra kamp til kamp, når der er sådan et ekstremt tæt pakket kampprogram. Så det kan altså ikke hidse mig op. AK gør hvad han kan med det matriale han har at arbejde med. Jeg synes han gør det supergodt.

Besvar