FC Midtjylland - SønderjyskE
- Thomasbokr
FC Midtjylland - SønderjyskE
SÅ er det i morgen det sker på MCH Arena, det er i morgen at sønderjyske endnu en gang kommer på besøg, denne gang ser det dog en smule anderledes ud, da holdet i forhold til sidste kamp, der endte 0-2 er blevet mentalt styrket, og er rykket tættere sammen i bussen, og lad os alle håbe at Frank Kristensens skade gør at resten af holdet kæmper røven ud af bukserne for at vise, at de kan spille fodbold uden de kvaliteter som Farlige Frank normalt bidrager med.
Jeg tror, at opstillingen vil være identisk med den i silkeborg pånær selvf, Frank Kristensen, som højest sandsynligt vil blive erstattet af Babba Collins, der lavede et fantastisk indhob i Silkeborg og pandede tl bolden på en af de første chancer han fik. Måske vil det mere være over i en ordinær 4-4-2 istedet for en 4-4-1-1 formation
Opstillingen ville i mine øjne se sådan ud: 4-4-2
Lössl
Ipsa - Reid - Albrechtsen - Jessen
Sivebæk - Thygesen - Salami - Jonas Borring
Ken Ilsø - Collins
Jeg tror, at opstillingen vil være identisk med den i silkeborg pånær selvf, Frank Kristensen, som højest sandsynligt vil blive erstattet af Babba Collins, der lavede et fantastisk indhob i Silkeborg og pandede tl bolden på en af de første chancer han fik. Måske vil det mere være over i en ordinær 4-4-2 istedet for en 4-4-1-1 formation
Opstillingen ville i mine øjne se sådan ud: 4-4-2
Lössl
Ipsa - Reid - Albrechtsen - Jessen
Sivebæk - Thygesen - Salami - Jonas Borring
Ken Ilsø - Collins
- Jesper-Sunds
Re: FC Midtjylland - SønderjyskE
Håber Baba kan score 1 pind og vi kan holde 0
Har sent dig en PM Thomas for noget tid siden ved ikke om du har set?
Har sent dig en PM Thomas for noget tid siden ved ikke om du har set?
-
FCM Thomsen
Kørsel til Herning Torsdag.. ?
Hej alle
Som overskriften antyder så ville jeg lige høre herinde om der evt. er nogle FCM fans der skal fra silkeborg og til Herning og se bold torsdag, og som kunne tage mig med derind, da jeg ikke har fri fra arbejde før kl 15, og ikke kan nå toget i ordentlig tid. Jeg kan godt give kørepenge hvis det er...
Send mig en PM herinde eller kontakt mig på tlf. 28948251, så kan vi lige aftale nærmere.
MVH. FCM Thomsen
Som overskriften antyder så ville jeg lige høre herinde om der evt. er nogle FCM fans der skal fra silkeborg og til Herning og se bold torsdag, og som kunne tage mig med derind, da jeg ikke har fri fra arbejde før kl 15, og ikke kan nå toget i ordentlig tid. Jeg kan godt give kørepenge hvis det er...
Send mig en PM herinde eller kontakt mig på tlf. 28948251, så kan vi lige aftale nærmere.
MVH. FCM Thomsen
Mon ikke Kolja overtager backen igen fra Ipsa. Jeg synes klart Kolja har vist han er den bedste spiller på den plads, derudover så kunne jeg godt forestille mig at man snart har behov for at give en pause til nogen af spillerne, så jeg kunne godt forestille mig at Albæk startede inde i stedet for Salami.
Dermed giver det følgende opstilling:
Lössl
Kolja - Ried - Albrechtensen - Jessen
Sivebæk - Thygesen - Albæk/Salami - Borring
Ilsø - Baba
Vi må igen have fokus på organisationen, og have troen på at vi kan score mål uden at spille kamikazi fodbold hvor vi åbner os for meget bagud.
Dermed giver det følgende opstilling:
Lössl
Kolja - Ried - Albrechtensen - Jessen
Sivebæk - Thygesen - Albæk/Salami - Borring
Ilsø - Baba
Vi må igen have fokus på organisationen, og have troen på at vi kan score mål uden at spille kamikazi fodbold hvor vi åbner os for meget bagud.
FCM har lukket træningen, da de afprøver muligheder.. Bliver spændende at se hvad det indebærer..
http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... er-spioner
Personligt har jeg et lille ønske om at give Ilsø en pause, og prøve Thygesen som hængende..
Lössl
Kolja-Reid-Albrechtsen-Jessen
Sivebæk-Florescu/Albæk-Salami-Borring
Thygesen
Baba
Personligt har jeg et lille ønske om at give Ilsø en pause, og prøve Thygesen som hængende..
Lössl
Thygesen
Baba
- Jesper-Sunds
Et frækt gæt ville være at sætte Borring op i angrebet sammen med Baba men lad os sewerty skrev:FCM har lukket træningen, da de afprøver muligheder.. Bliver spændende at se hvad det indebærer..
Lössl
Thygesen
Baba
-
hejshorty
Nogen der ved om Mads Hvilsom er skadet??-
for hvis han ikke er, kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor han ikke er med i truppen til dagens kamp
for hvis han ikke er, kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor han ikke er med i truppen til dagens kamp
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
et frælt gæt til dagens opstilling kunne være at sætte leon op på boring plads og så boring som den hængene og så juelsgård på leons plads:D
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
- Jesper-Sunds
Mon dog der kommer så mange ændringer. Kunne os være det blir Jude og Baba. Men lad os nu se..sebastian94 skrev:et frælt gæt til dagens opstilling kunne være at sætte leon op på boring plads og så boring som den hængene og så juelsgård på leons plads:D
Det ser ud til at "farten dræber" skal være taktikken den næste tid 
Læs selv mere her
http://www.bold.dk/nyt/Kuhn-Fart-kompenserer-for-Frank
Læs selv mere her
http://www.bold.dk/nyt/Kuhn-Fart-kompenserer-for-Frank
Så vidt jeg mindes, har vi normalt haft problemer mod Sønderjyske, grundet deres eminente defensive organisation. Det bliver interessant at se hvordan kampen i dag bliver, når vi nu selv har fået en jerndefensiv. Jeg forventer det bliver en benhård taktisk kamp, men tror også vi vinder da vi har bedre individualister, som kan bryde en defensiv op. Så længe forsvaret kan holde nullet, så skal angriberne nok få sat en kasse ind.
Desværre ingen billeder fra kampen i dag, fototeamet er ramt af sygdom.
- Jesper-Sunds
Hvis i mangler 1 til at tage billeder kender jeg en men skal vide det inden kl 14:30 han har blandt andet denne side http://www.fotoøjet.dk/Ravnen skrev:Så vidt jeg mindes, har vi normalt haft problemer mod Sønderjyske, grundet deres eminente defensive organisation. Det bliver interessant at se hvordan kampen i dag bliver, når vi nu selv har fået en jerndefensiv. Jeg forventer det bliver en benhård taktisk kamp, men tror også vi vinder da vi har bedre individualister, som kan bryde en defensiv op. Så længe forsvaret kan holde nullet, så skal angriberne nok få sat en kasse ind.
Det bliver godtnok spændende, hvem vi stiller med i front. Der går rygter om at en forsvarsspiller kan blive flyttet op. Men jeg tror nu det bliver Baba.
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
hvad er det for nogle rygter??
hvad er det for nogle rygter??[Ravnen skrev:Det bliver godtnok spændende, hvem vi stiller med i front. Der går rygter om at en forsvarsspiller kan blive flyttet op. Men jeg tror nu det bliver Baba.
-
Young Wolf
Noget der burde ske, men som alle ved ikke sker, er at borring ville have godt af en tur på bænken. Det kan godt være han i det mindste er begyndt at kæmpe mere, men det er satme sjældent man ser ham lave der overrasker. De eneste indlæg han laver er jo nogle han bliver spillet fri til. Da Vi kæbte en fløjspiller til 20 mio regnede jeg godt nok med han kunne noget, og det er jo også sådan han bliver betegnet. Som en der kan noget på egen hånd. Jeg synes bare ikke jeg har set meget af det endnu.
Lössl
afriye-reid-martin-jessen
siv-flroescu-salami-rilwan (da han må ses som andet valg til kanten. )
thyge
baba
Lössl
afriye-reid-martin-jessen
siv-flroescu-salami-rilwan (da han må ses som andet valg til kanten. )
thyge
baba