Jesper-Sunds skrev:Kolja ligger jo i den tunge ende med løn lige som Frank, Thyge, Martin A..
I forvejen er vi nede på kun at have 6 forsvarsspillere i truppen, så mener bestemt ikke det er der, der skal skæres. Kolja og Ipsa kan jo også begge vikariere i midterforsvaret, hvor vi ikke har andre reserver.
Det mest oplagte sted at skære yderligere er på den centrale midt, hvor vi godt kan undvære fx Florescu, hvis forskerordning alligevel udløber om et års tid.
Jo er rigtig nok men kan ikke lige se at Ipsa skulle blive slået af pladsen med mindre han lige pludselig daler i niveau, så er kolja en dyr herre at ha til at sidde på bænken han er i top 3 over løn tunge spillere skal man lige huske...
Ang. Jude er det meget overdrevet med at han ikke har råd til det ene eller andet når man tjener omkring 25.000 kr om måneden...
Jeg ville egentligt gerne ha' nævnt Fagerberg også, men han er jo så (endnu) ikke en del af "blodbadet". Så vidt jeg ved kostede både Klimp, Gnanou og Dadu omkring 4-5 mio., det synes jeg da ikke er decideret billigt deres niveau og indflydelse in mente. Marcic pris husker jeg ikke? Den eneste gode investering fra "østen" har da været Florescu, som var på prøvetræning..
Gæst skrev:Jeg ville egentligt gerne ha' nævnt Fagerberg også, men han er jo så (endnu) ikke en del af "blodbadet". Så vidt jeg ved kostede både Klimp, Gnanou og Dadu omkring 4-5 mio., det synes jeg da ikke er decideret billigt deres niveau og indflydelse in mente. Marcic pris husker jeg ikke? Den eneste gode investering fra "østen" har da været Florescu, som var på prøvetræning..
<ovenstående skrevet af mig - va åbenbart ikke logget in..
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi
Der står på bold.dk at Yakubu ikke får kontrakt efter hans agent kaldte udspillet for latterligt i sidste måned. Hjørring skulle efter sigende have en anden i kikkerten med et større potentiale. Kunne det tænkes at det var enten Izunna eller Kasper Hansen på en lejekontrakt? Vi har jo rimelig mange midtbanespillere og Izunna har en langtidskontrakt, ved ikke med Kasper Hansen, men Yakubu har kun et halvt år tilbage af sin kontrakt, så vi må håbe han får en ny kontrakt til vinter i en anden klub. http://www.bold.dk/nyt/Hjoerring-dropper-FCM-talent
188 skrev:Der står på bold.dk at Yakubu ikke får kontrakt efter hans agent kaldte udspillet for latterligt i sidste måned. Hjørring skulle efter sigende have en anden i kikkerten med et større potentiale. Kunne det tænkes at det var enten Izunna eller Kasper Hansen på en lejekontrakt? Vi har jo rimelig mange midtbanespillere og Izunna har en langtidskontrakt, ved ikke med Kasper Hansen, men Yakubu har kun et halvt år tilbage af sin kontrakt, så vi må håbe han får en ny kontrakt til vinter i en anden klub. http://www.bold.dk/nyt/Hjoerring-dropper-FCM-talent
Tror ikk på de lejer Izunna nu hvor han får en del spilletid ! Så tror jeg i stedet de kan leje Kasper Hansen.. Men ser aller helst at de bliver lejet ud til en klub i 1. div. hvis det er.. Andetholdet spiller jo også i 2. div. så det er jo ikk bedre niveau i hjørring og tror sku de får bedre træning hos os end hos hjørring.. De største talenter som er et stykke fra spilletid ska til skive !