FCN - FCM
Re: FCN - FCM
Velkommen til jul på tiendepladsen. For satan, hvor er vores afslutninger bare intet værd.
Gult til Florescu. Big surprise.
Vupti. 3-0.
Gult til Florescu. Big surprise.
Vupti. 3-0.
Amen hvor er det bare dybt godnat, helt elendig kommunikation mellem målmand og forsvar.
Jul på 10. pladsen, wuhuuu.
Jul på 10. pladsen, wuhuuu.
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
- FCM Fan nr. 1
BLAMAGE
Føj for den lede hankat - forbandede lortespillere...
Elendig attitude og indstilling hele vejen rundt. PIVRINGE.
Tak for lort!
Tak for lort!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
PINLIGT MAND; TAG JER NU SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Utroligt som de pikhoveder kan ødelægge ens dag, overbetalte lejesvende!
Utroligt som de pikhoveder kan ødelægge ens dag, overbetalte lejesvende!
-
Andersbknudsen
Virkeligt flot Raska! den hænger ikke sammen nede i forsvar og målmand.
pinligt.
pinligt.
Lortekamp. Hvor er det dog uambitiøst at sætte Poul Hübertz ind.
Så troede man lige vi vare nogenlunde ude af krisen.Fuck en lorte præstation fuldt fortjent vi taber vi er godt med de første 10 min hvor efter vi overlader ALT til FCN foran deres 500 tilskuere.
Jessen, Danny, Raska og borring ligner alle nogle der ikke giver være på banen og er alle elendige.
De eneste der viser lidt nosser er Thyge og Florescu.
Skuffende er hvis ordet.
Jessen, Danny, Raska og borring ligner alle nogle der ikke giver være på banen og er alle elendige.
De eneste der viser lidt nosser er Thyge og Florescu.
Skuffende er hvis ordet.
Vi havde ikke nogen alternativer til Hübertz. Umiddelbart tror jeg endda, han var onside ved det underkendte mål. Men det er også ligegyldigt nu.
Kampen vil jeg ikke sige så meget om. 3-0 taler for sig selv, og vi må jo indrømme, at Morten Olsen har set 100 % rigtigt med kun at udtage Thyge og Jessen til ligalandsholdet.
Ipsa, Reid og Frank savnes. Nåja, vi savner da en ting til, nemlig indstilling! Vores efterår sluttede åbenbart mod Esbjerg.
Kampen vil jeg ikke sige så meget om. 3-0 taler for sig selv, og vi må jo indrømme, at Morten Olsen har set 100 % rigtigt med kun at udtage Thyge og Jessen til ligalandsholdet.
Ipsa, Reid og Frank savnes. Nåja, vi savner da en ting til, nemlig indstilling! Vores efterår sluttede åbenbart mod Esbjerg.
Ringe indsats i dag. Ikke mindst af Allan Kuhn. De fleste kunne vel se at det bare ikke fungerede i første halvleg, lange bolde op til Danny Olsen, come on da ....
Ved 1-0 målet sad jeg nærmest og skreg "pres pres pres" for FCM forsvaret bakkede, og bakkede mens FCN frit kunne føre bolden frem, det lugtede af mål, og blev det desværre også..
Så burde man jo forvente at Allan Kuhn sadlede om, bevist om at vi skulle have mere pondus i angrebet, men nej, vi forsatte med tåbelige lange bolde frem til Olsen og Ilsø, og mistede selvfølgelig straks bolden.
Så tænker man, aj han gør noget i pausen, det kan da ikke forsætte? Men næ nej, uændret hold kommer ind, og spiller ... uændret. Thygesen og Florescu kæmpede, men nu skulle de så også dække højrekanten, mens Albæk forsøgte at falde ind i hullerne. Det fungerede bare slet slet ikke, og Olsen burde have været sendt ned på fløjen at once, Albæk udskiftet med Hübertz så der var en form for spilstation på de mange lange bolde.. Men nej, vi kommer bagud 2-0 og så håbede man at B.S. effekten ville holde gutterne ved ilden, men vi giver op, det bliver halvhjertet derfra, og alt alt for sent vågner Kuhn op på bænken og justerer.
Spillerne virkede ikke klar, men ikke mindst så er Kuhn ikke klar til at flytte brikkerne, når det er soleklart at taktikken fejlede.
Trist stemning at gå til vinterpause med!
Ved 1-0 målet sad jeg nærmest og skreg "pres pres pres" for FCM forsvaret bakkede, og bakkede mens FCN frit kunne føre bolden frem, det lugtede af mål, og blev det desværre også..
Så burde man jo forvente at Allan Kuhn sadlede om, bevist om at vi skulle have mere pondus i angrebet, men nej, vi forsatte med tåbelige lange bolde frem til Olsen og Ilsø, og mistede selvfølgelig straks bolden.
Så tænker man, aj han gør noget i pausen, det kan da ikke forsætte? Men næ nej, uændret hold kommer ind, og spiller ... uændret. Thygesen og Florescu kæmpede, men nu skulle de så også dække højrekanten, mens Albæk forsøgte at falde ind i hullerne. Det fungerede bare slet slet ikke, og Olsen burde have været sendt ned på fløjen at once, Albæk udskiftet med Hübertz så der var en form for spilstation på de mange lange bolde.. Men nej, vi kommer bagud 2-0 og så håbede man at B.S. effekten ville holde gutterne ved ilden, men vi giver op, det bliver halvhjertet derfra, og alt alt for sent vågner Kuhn op på bænken og justerer.
Spillerne virkede ikke klar, men ikke mindst så er Kuhn ikke klar til at flytte brikkerne, når det er soleklart at taktikken fejlede.
Trist stemning at gå til vinterpause med!
Elendig indstilling igen - er B.S. effekten allerede væk
I FCK kampen virkede det, helt fra starten, som om vi var tilfredse med et smalt nederlag og ikke gad spille vores chance. I dag var der heller ikke en eneste FCM'er på banen der gad noget som helst.
Total elendig indstilling fra en flok spillere og trænere der lever af det her. Helt utroligt, hvis jeg viste samme engagement i mit job blev jeg sgu sat på transferlisten
Kuhn, hvor er jeres professionelle stolthed???
Gudskelov er der vinterpause nu, så skal I da ikke spolere flere søndage foreløbig
I FCK kampen virkede det, helt fra starten, som om vi var tilfredse med et smalt nederlag og ikke gad spille vores chance. I dag var der heller ikke en eneste FCM'er på banen der gad noget som helst.
Total elendig indstilling fra en flok spillere og trænere der lever af det her. Helt utroligt, hvis jeg viste samme engagement i mit job blev jeg sgu sat på transferlisten
Kuhn, hvor er jeres professionelle stolthed???
Gudskelov er der vinterpause nu, så skal I da ikke spolere flere søndage foreløbig
ja magen til dårlig indstilling skal man sgu godt nok lede længe efter, føler bare med de fans der tog hele turen til fcn for så at se vores hold spiller serie 6, det er bare ikke godt nok og så er det sgu lige meget og vi ligger nr 2 eller 10 der skal kæmpes i hver kamp der er ingen nemme hold i sas ligaen hvornår går det op for truppen
Re: BLAMAGE
Tja! Syntes brugenavn og indlæg er selvmodsigende..FCM Fan nr. 1 skrev:Føj for den lede hankat - forbandede lortespillere...
Tak for lort!
(med mindre du var den første fan tilbage i 1999)
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
Selvom indstillingen og spillet fra drengene i dag bestemt ikke var godkendt, så er mange af indlæggene i Ulvegraven godt nok ikke meget bedre. Find lige kammertonen, tak!
/Cortez
/Cortez