FCN - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Tatiana

FCN - FCM

Indlæg af Tatiana »

Der er fortsat ledige pladser i bussen til Nordsjælland-away på søndag...
Tilmelding online eller på tlf. 40 92 07 42

Tatiana :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: FCN - FCM

Indlæg af Acebone »

Jeg kan desværre ikke tage med på søndag, men jeg kan kun opfordre folk til at tage med i bussen. Gør det, gør det, gør det! Det var super hyggeligt på FCK-turen, og vores lille klynge ejede jo stort set Parken. :D

Vi skal slutte efteråret af med en sejr. :)

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Kunne være dejligt at slutte af med manér! Derfor vil jeg opfordre alle til at tage med til farum og give den fornødne støtte, så vi får 3 dejlige point at slutte af på.
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Er der nogen der ved om kampen bliver sendt i TV, eller om der ellers er et godt sted at streame den??? Kan desværre ikke selv komme til Farum i dag. :(

Men se den det skal jeg. Jeg har selv kun 3+ og TV2sport, og der kommer den så vidt jeg ved ikke.

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Man må jo desværre ikke linke til de der sider, der kommer ellers ofte nye links til den danske liga derpå, jeg har idag set 2 sider hvorpå kampen vises punktum, Og det er ellers udmærket kvalitet...

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

Hint. Tryk citer.

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Hvem er det du gerne vil have til at citere for at du forstår indlægget?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

PS skrev:Hvem er det du gerne vil have til at citere for at du forstår indlægget?
Tror bare han mener, at hvis man trykker citer ved dit indlæg, så bliver henvisningen endnu tydeligere, hvis man ikke lige kan skelne hvilke bogstaver, der er fremhævet. Anyway så kan kampen helt lovligt købes på canal9's hjemmeside til 79 kr, hvis ens samvittighed har det bedre med det.

For at gå lidt on-topic så må det siges, at det er en ufattelig vigtig kamp ift perspektiverne for foråret. En sejr og vi har mindst top5 i sigte i foråret. Dog er vores trup meget bekymrende. Der mangler kvalitet både i bagerste og forreste linje, og bredden er nærmest ikke-eksisterende til denne kamp.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Canal9 viser den og den kan også streames via deres side til den nette sum af 75kr..

Hvis du har yousee og ´kan se tvsport, så modtager du også canal9, den er gratis i deres pakke..

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Raska
Jessen, Albrechtsen, Kolja, Juelagaard
Florescu, Thygesen, Albæk, Borring
Ilsø, Olsen..

Blandet opstilling må man sige..

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Lupus1999 skrev:Canal9 viser den og den kan også streames via deres side til den nette sum af 75kr..

Hvis du har yousee og ´kan se tvsport, så modtager du også canal9, den er gratis i deres pakke..
Dog glemmer du at nævne, at det også lige kræver et tv med DVB-C tuner for at kunne tage Canal9 selvom man har pakken hvori tv2sport er i. da Canal9 kun bliver vist digitalt. DVS ingen DVB-C tuner ingen canal9.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

PS skrev:Man må jo desværre ikke linke til de der sider, der kommer ellers ofte nye links til den danske liga derpå, jeg har idag set 2 sider hvorpå kampen vises punktum, Og det er ellers udmærket kvalitet...
Den side der linker til TVU når man så kommer derind, viser de håndbold fra tv2sport lige nu.. Skifter de til FCN - FCM når kampen går igang ?
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Thomasbokr skrev:
Lupus1999 skrev:Canal9 viser den og den kan også streames via deres side til den nette sum af 75kr..

Dog glemmer du at nævne, at det også lige kræver et tv med DVB-C tuner for at kunne tage Canal9 selvom man har pakken hvori tv2sport er i. da Canal9 kun bliver vist digitalt. DVS ingen DVB-C tuner ingen canal9.
Eller du kan ringe og få en gratis boks hos yousee og derved se kanalen uden merudgifter.. Så kan du se digitalt tv på dit gamle tv eller fladskærm uden en sådan tuner, da den er indbygget i boksen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Lupus1999 skrev:Raska
Jessen, Albrechtsen, Kolja, Juelagaard
Florescu, Thygesen, Albæk, Borring
Ilsø, Olsen..

Blandet opstilling må man sige..
Ja mildest talt. Jeg bryder mig ikke om, at man har 3 nye spillere i bagkæden, hvoraf de 2 spiller på unormale positioner. Det kan næsten ikke undgå at give misforståelser mv, og mod et kvikt kombinerende FCN-mandskab kan det være rigtig farligt.

Mon ikke Thyge tager fløjen i stedet for Florescu? Det vil i hvert fald være mere optimalt.

I front ser det tyndt ud, og det bliver ikke ligefrem høje indlæg i feltet vi skal satse på.

Jeg må indrømme, at jeg frygter et nederlag - der er rigtig mange usikkerhedsmomenter i den opstilling.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Nu skal vi ikke glemme, at Danny er delt topscorer for os. Hvis vi spiller lidt efter forholdene - altså mere langs jorden, kan han godt kan sætte én ind eller måske hjælpe til med at sætte Ilsø i scene. Nordsjællands forsvar er ikke så imponerende, at det ikke kan nedbrydes, og generelt er de inde i en dårlig stime, mens vi er i fremgang.

Vi må vel have en Hübbe på bænken, hvis vi mangler en tank i angrebet til 2. halvleg?

Jeg bliver skuffet, hvis vi taber, det må jeg indrømme.

Besvar