Udrensning i FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper - BW415
Geografisk sted: Sunds

Re: Udrensning i FCM

Indlæg af Jesper - BW415 »

Lupus1999 skrev:Så er den næste på listen aflivet..
http://www.bold.dk/nyt/FCM-keeper-faar-ikke-forlaenget

Dejligt at man kan erkende at manden ikke har niveuaet..
Nu er det jo ikke første gang at Ørgaard kommer med den melding. Det samme skete med både Jesper Mikkelsen og Razak Pimpong som begge fik forlænget sidenhen. Jeg ved ikke om det samme gør sig gældende denne gang, men det kan i hvertfald være for at presse Raska til det yderste.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Nu rygtes Kevin Stuhr så til Midtjylland, ifølge bold.dk. Med den præstation han leverede i går ville jeg da gerne se ham på kassen FCM :D

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Lupus1999 skrev:Så er den næste på listen aflivet..
http://www.bold.dk/nyt/FCM-keeper-faar-ikke-forlaenget

Dejligt at man kan erkende at manden ikke har niveuaet..
Det kan vi sikkert diskutere - men mon ikke også den faktor at hans forsker-periode udløber har meget med det at gøre.

Larst

Indlæg af Larst »

Mini Bager skrev:Nu rygtes Kevin Stuhr så til Midtjylland, ifølge bold.dk. Med den præstation han leverede i går ville jeg da gerne se ham på kassen FCM Nu rygtes Kevin Stuhr så til Midtjylland, ifølge bold.dk. Med den præstation han leverede i går ville jeg da gerne se ham på kassen FCM :D
Har Kevin Stuhr ikke været i emme i noget tid nu? Jeg mindes bare før Randers kom i krise var der også snak om forhandlinger mellem Stuhr og Midtjylland.. Det røg i vasken da han ville koncentrere sig om Randers' krise..

Fedt at se at der sker noget med de spillere vi ikke kan bruge.. Jeg vil sige med hensyn til Ipsa, hvis han skal væk så skal Kolja i hvert fald blive.. Jeg tror der kommer til at ske mange ting i næste tranfervindue så højrebacken ser jeg gerne en af de to have efter pausen..

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Desværre hænger vi på hans enorme løn
http://www.bold.dk/nyt/Ulykkelig-Califf ... ange-penge

Han vil tydeligvis ikke skifte bare for at få spilletid og jeg er næsten overbevist om at han spiller kontrakten ud, da ingen andre danske klubber på nær FCK og BIF har råd til hans løn, men ingen vil have ham, da han mangler niveau.

Det er trist at man i sin tid bare skulle spille med musklerne overfor AaB og give ham en mega løn. 3-6 millioner om året i løn er nok et meget got bud. :oops:

Brugeravatar
CJ85

Indlæg af CJ85 »

Lupus1999 skrev:Desværre hænger vi på hans enorme løn
http://www.bold.dk/nyt/Ulykkelig-Califf ... ange-penge

Han vil tydeligvis ikke skifte bare for at få spilletid og jeg er næsten overbevist om at han spiller kontrakten ud, da ingen andre danske klubber på nær FCK og BIF har råd til hans løn, men ingen vil have ham, da han mangler niveau.

Det er trist at man i sin tid bare skulle spille med musklerne overfor AaB og give ham en mega løn. 3-6 millioner om året i løn er nok et meget got bud. :oops:
Mon ikke LA Galaxy har gysserne til Califf's løn, hvis vi kunne overbevise Mr. USA om at det var tid til at vende snuden hjemad... 8-)
"Hvis ikke fodbold fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere" - Mick Lyons.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Så er den vist god nok..
http://onside.dk/node/47416

JØ udtaler endda at der sker noget i de næste dage... Dejligt at spare mellem 2-6 millioner om året i løn.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Det er simpelthen en fantastisk nyhed, det dækker lige 20 % af vores underskud, så skal vi bare have Christofer P solgt, gerne for 2-4 milioner så har vi vel hentet omkring de 7-9 milioner i år hvis man ligger lønbesparelse og transfer indtægter sammen.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Genial nyhed! Jeg har intet imod Califf som person, han duer bare slet ikke som fodboldspiller for os, så det er dejligt, at man i fællesskab har fundet en aftale, der passer alle parter. :)

En krone sparet er en krone tjent. Det er godt at se, at man tager den økonomiske udfordring seriøst; så kan vi kan forhåbentlig sejle gennem krisen uden at støde på grund.

Good luck in MLS, Mr. USA!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Meget god nyhed - og samtidig forventeligt. Ift VM var det oplagt at Califf smuttede til MLS.

Dog forventer jeg egentligt at han skal spille på søndag, da både Reid og Ipsa er ude med karantæne, og vi vel har problemer med at finde både en højre back og en midterforsvarer, hvis vi ikke inkluderer Califf.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Jeg ser det som usandsynligt at han spiller, dels så satser FCM ofte på unge spillere så det kunne være en Svatchenko, eller det kunne være man ville have Kolja og Albrechtensen i midtforsvar, leon på højrekant og Juelsgaard på venstre.

Califf er formodentligt stemplet ud mentalt og det vil ikke være en fordel at sende ham i kamp.

Bobby

Status Udrensning i FCM

Indlæg af Bobby »

Det er vel på sin plads med en status , da transfervinduet nærmer sig, og der begynder at ske noget. Spillere med smilies er bekræftet.

Raska. For ikke forlænget og ryger til sommer. :D

Marcic. Kontrakt ophævet og er væk. :D

Calliff. Ser ud til han ryger til MLS.

CP. Formentlig på vej til en anden klub, måske Silkeborg.

Onyzko. Er for så vidt fyret, men forhåbentlig finder han en anden klub så vi måske kan spare nogle kroner med mindre man allerede har lavet en fratrædelsesordning med ham.

Hübertz. Får ikke forlænget sin kontrakt.

Fagerberg. Desværre meget få rygter omkring ham. Tvivler på han ryger i dette transfervindue, men det virker som om han allerede er dømt ude af både Kuhn og Ørgaard, så det er spændende at se hvor villig man er (eller bliver nødt til) at sælge ham billigt.

Sivebæk. Hvis han finder en klub, smutter han nok og fred være med det. Helt sikkert et talent, men der har været alt for meget brok og nykker fra hans side. Vejle kunne være et godt bud, hvis de sælger Brian Nielsen. Spørgsmålet er dog om Sivebæk ser sig selv for god til at spille i første division. Men ikke rigtig nogle rygter om ham endnu.

Kim Christensen. Han har fået vist sig godt frem på det sidste, men bortset fra hans stolpeskud i Parken, har han ikke været særlig farlig. Alt tyder på Collins er klar til opstarten af den nye sæson, så lad os bare skippe Kim C, men jeg ved ikke rigtig hvem der skal overtage ham. Heller ikke rigtig nogle rygter om ham endnu.

Andre, jeg har glemt?

Lykkedes det at komme af med ovenstående spillere på en økonomisk fornuftig måde, vil det være rigtig godt. Både økonomisk og for harmonien i truppen.
/Bobby

Bobby

Re: Status Udrensning i FCM

Indlæg af Bobby »

Bobby skrev:Det er vel på sin plads med en status , da transfervinduet nærmer sig, og der begynder at ske noget. Spillere med smilies er bekræftet.

Raska. For ikke forlænget og ryger til sommer. :D

Marcic. Kontrakt ophævet og er væk. :D

Calliff. Ser ud til han ryger til MLS.

CP. Formentlig på vej til en anden klub, måske Silkeborg.

Onyzko. Er for så vidt fyret, men forhåbentlig finder han en anden klub så vi måske kan spare nogle kroner med mindre man allerede har lavet en fratrædelsesordning med ham.

Hübertz. Får ikke forlænget sin kontrakt.

Fagerberg. Desværre meget få rygter omkring ham. Tvivler på han ryger i dette transfervindue, men det virker som om han allerede er dømt ude af både Kuhn og Ørgaard, så det er spændende at se hvor villig man er (eller bliver nødt til) at sælge ham billigt.

Sivebæk. Hvis han finder en klub, smutter han nok og fred være med det. Helt sikkert et talent, men der har været alt for meget brok og nykker fra hans side. Vejle kunne være et godt bud, hvis de sælger Brian Nielsen. Spørgsmålet er dog om Sivebæk ser sig selv for god til at spille i første division. Men ikke rigtig nogle rygter om ham endnu.

Kim Christensen. Han har fået vist sig godt frem på det sidste, men bortset fra hans stolpeskud i Parken, har han ikke været særlig farlig. Alt tyder på Collins er klar til opstarten af den nye sæson, så lad os bare skippe Kim C, men jeg ved ikke rigtig hvem der skal overtage ham. Heller ikke rigtig nogle rygter om ham endnu.

Andre, jeg har glemt?

Lykkedes det at komme af med ovenstående spillere på en økonomisk fornuftig måde, vil det være rigtig godt. Både økonomisk og for harmonien i truppen.
http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Califf ... idtjylland

Ja, så er Califf bekræftet endeligt. Fantastisk.
/Bobby

Claus J

Indlæg af Claus J »

Ja fint nok Califf er væk, dog er det lidt irriterende, hvis vi, som jeg læser det, endnu engang sender en spiller væk uden at få en krone for ham.
Claus J

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Claus J skrev:Ja fint nok Califf er væk, dog er det lidt irriterende, hvis vi, som jeg læser det, endnu engang sender en spiller væk uden at få en krone for ham.
http://www.bold.dk/nyt/Danny-Califf-til-FC-Midtjylland

han kom transferfrit så er det vel ok at han forsvinder så vi slipper for lønnen...
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Besvar