Sådan som jeg lige kan regne det ud, så stammer det hele fra interviews lavet af EB efter kampen - det er i hvert fald den samme journalist der skriver om det hele..Cortez skrev: Når det så er sagt, så kan jeg godt forstå at Siv er utilfreds. Jeg mener også, at han skal have chancen noget oftere.
Men jeg bryder mig ikke om alle disse negative udmeldinger fra spillerne i disse tider. Mit budkab er: Flet næbbet og vis at du er berettiget til en plads på holdet via hårdt arbejde og godt spil! Så skal du sgu nok få de kampe, du er selv mener, du skal have...
/Cortez
Det er jo klart at Sivebæk bliver skuffet når han ikke kommer på banen i sådan en kamp, men der er jo mange faktorer der spiller ind ifm ud/indskiftninger, og det blev bare ikke hans tur denne gang
Bagefter blev Allan Kuhn interviewet, og han kunne jo ikke sige meget andet end, at han da godt kunne forstå Sivebæk
Så alt i alt tror jeg at EB-journalisten har opfanget nogle mishagsytringer fra Sivebæk og så har fulgt op på det ( PS var selv i Brønshøj )