Glimrende spørgsmål, men eftersom der ingen er her, der ved hvordan investorgruppens interne aftaler er, så kan ingen svare. Da vi under ingen omstændigheder er nogen større aktør i investorgruppen, så tvivler jeg på at vi har det helt store at sige.Hausser skrev:Jeg skal ærligt indrømme at jeg frygtede at vi havde investeret et større beløb end de (måske) 50-100.000, men lige meget hvad, så kan vi komme til at skulle træffe nogle svære beslutninger pga den involvering. Det bliver jo investorgruppen som Blue Fox kommer til at henvende sig til når økonomien bløder igen og det kan sagtens være allerede til vinter, for lige nu virker der ikke til at være mange likvider til at drive klubben og der er nærmest ingen egenkapital. Er vi så, i fællesskab med investergruppen, villige til at indskyde flere penge i Blue Fox, penge som vi næppe skal forvente at få igen? Såfremt vi siger nej, gør investorgruppen det så også og hvad betyder det i givet fald for Blue Fox?
Men det er relevante spørgsmål, der bør fremføres på den kommende generalforsamling, hvor jeg forventer at deltagerne vil have svar på spørgsmål vedr. økonomien både i FCM generelt og specifikt håndbold, racing og ishockey.
Kan oplyse at FCM ca. ligger i indeks 75 ift gentegninger af sponsorater her til sommer, så der mangler der i hvert fald nogle kroner (men svært at vide helt hvor mange, da det jo ikke er alle sponsorater, der udløber og skal gentegnes). I vinters lå man til sammenligning i indeks 110-115, så det er en markant nedgang.