Der mangler vist lidt argumentation for din påstand...!!Hekler skrev:Jeg tror du er for tyndhudet til at gå til fodbold hvis du bruger så meget tid på alle andre på tribunen....
Det er jo ikke sådan at jeg står til hver enkel kamp og ser hvad der bliver gjort rigtig og forkert, jeg er ikke en spade.
Meen, siden jeg startede med, at holde med holdet, er der kommet en lille gruppe mennesker, der langsomt har vokset sig større der mener, at når holdet er bagud skal de åbentbart skælles ud spiller for spiller. Det var bare det jeg satte spørgsmålstegn ved, men man er åbenbart "tyndhudet" for, at turde tage en diskution omkring etik og spillersupport op, jeg kalder det nu mere, at have nosser ikke bare at følge med strømmen. Det er nok noget en som dig aldrig vil kunne forstå.
For for mig personligt er jeg sku pisse ligeglad med om, der er nogle der kalder andre grødhoved eller røvfræser på tribunen, det kommer ikke mig ved, og ærlig talt tænker jeg normalt ikke så meget over det, jeg tænker bare på den måde det kan påvirke spillerne når det er dem der er modtager for de "hårde" ord, det var bare det jeg satte spørgsmålstegn ved?? er det forkert?? gør det mig tyndhudet??? tænk over det...