FCM fans? eller...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Thomasbokr

Re: FCM fans? eller...

Indlæg af Thomasbokr »

Hekler skrev:Jeg tror du er for tyndhudet til at gå til fodbold hvis du bruger så meget tid på alle andre på tribunen....
Der mangler vist lidt argumentation for din påstand...!!

Det er jo ikke sådan at jeg står til hver enkel kamp og ser hvad der bliver gjort rigtig og forkert, jeg er ikke en spade.

Meen, siden jeg startede med, at holde med holdet, er der kommet en lille gruppe mennesker, der langsomt har vokset sig større der mener, at når holdet er bagud skal de åbentbart skælles ud spiller for spiller. Det var bare det jeg satte spørgsmålstegn ved, men man er åbenbart "tyndhudet" for, at turde tage en diskution omkring etik og spillersupport op, jeg kalder det nu mere, at have nosser ikke bare at følge med strømmen. Det er nok noget en som dig aldrig vil kunne forstå.
For for mig personligt er jeg sku pisse ligeglad med om, der er nogle der kalder andre grødhoved eller røvfræser på tribunen, det kommer ikke mig ved, og ærlig talt tænker jeg normalt ikke så meget over det, jeg tænker bare på den måde det kan påvirke spillerne når det er dem der er modtager for de "hårde" ord, det var bare det jeg satte spørgsmålstegn ved?? er det forkert?? gør det mig tyndhudet??? tænk over det...

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Thomasbokr skrev:
Hekler skrev:Jeg tror du er for tyndhudet til at gå til fodbold hvis du bruger så meget tid på alle andre på tribunen....
Der mangler vist lidt argumentation for din påstand...!!

Det er jo ikke sådan at jeg står til hver enkel kamp og ser hvad der bliver gjort rigtig og forkert, jeg er ikke en spade.

Meen, siden jeg startede med, at holde med holdet, er der kommet en lille gruppe mennesker, der langsomt har vokset sig større der mener, at når holdet er bagud skal de åbentbart skælles ud spiller for spiller. Det var bare det jeg satte spørgsmålstegn ved, men man er åbenbart "tyndhudet" for, at turde tage en diskution omkring etik og spillersupport op, jeg kalder det nu mere, at have nosser ikke bare at følge med strømmen. Det er nok noget en som dig aldrig vil kunne forstå.
For for mig personligt er jeg sku pisse ligeglad med om, der er nogle der kalder andre grødhoved eller røvfræser på tribunen, det kommer ikke mig ved, og ærlig talt tænker jeg normalt ikke så meget over det, jeg tænker bare på den måde det kan påvirke spillerne når det er dem der er modtager for de "hårde" ord, det var bare det jeg satte spørgsmålstegn ved?? er det forkert?? gør det mig tyndhudet??? tænk over det...
Det her handler om fodbold, og undskyld mig, men du har faktisk ikke en skid og skulle have sagt om hvordan andre folk går til fodbold. Du kan sige din mening og argumentere for den, men i sidste ende bliver det bare noget være tuderi hvis du bruger kræfterne på det her på graven, i stedet for at beskrive og dianosticere hvad det er vi skal gøre for at spille noget ordenligt fodbold.

det er i hvert fald min holdning, og ja jag har prøvet den her diskussion en del gange efter hånen...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Dalle

Indlæg af Dalle »

Jeg har det sådan med det at når jeg er på stadion så synger jeg. jeg skælder ikke ud på holdet sådan syntes jeg at man skal te sig som fan men jeg kan på en måde også forstå dem som skælder up på spillerne selv har jeg da tit haft lyst til at lave et banner mod jens ørgaard og ligende men som alle ved så vil sådan noget ikke hjælpe klubben at fansne slår op i banen.

Min egen mening er at klubben,holdet og ledelsen har gang i noget lort og det hele er vel ved at blive spoleret af vision 2011-2012.

Jeg kan ikke selv sige at jeg ikke tænker på at sige noget eller komme med et banner mod spillerne og ledelsen men jeg vil derfor gerne spørge om man kan/skulle gøre det for det vil nok være noget jens ørgaard vil lægge mærke til og forandring eller mangel på samme er vel det der mangler

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

[/quote]
Det her handler om fodbold, og undskyld mig, men du har faktisk ikke en skid og skulle have sagt om hvordan andre folk går til fodbold. Du kan sige din mening og argumentere for den, men i sidste ende bliver det bare noget være tuderi hvis du bruger kræfterne på det her på graven, i stedet for at beskrive og dianosticere hvad det er vi skal gøre for at spille noget ordenligt fodbold.

det er i hvert fald min holdning, og ja jag har prøvet den her diskussion en del gange efter hånen...[/quote]

SÅ FAT DOG POINTET,.. har efterhånden fundet ud af, at der er flere og flere der gerne vil skælde ud end at heppe, men som skrevet, så er jeg pisse hamrende ligeglad, pointen var bare, at starte en diskution, der måske kunne få nogle enkelte til at se ind ad, men det er ikke lykkedes. Men hvis du regelt havde læst indlægget fremfor kun overskriften så havde du vist det...

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

tja... Men når du så skriver at nogle folk råber for meget af spillerne osv.. Så opfattes det som om du piver over man gør det..
Det er en ting som hører med til fodbold, og vil du ikke indse det tja så er der ik noget at gøre ved det..

Kan godt se folk råber af spillerne, buher, osv.. Men har de ikke også fortjænt det ??

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Ragz skrev:tja... Men når du så skriver at nogle folk råber for meget af spillerne osv.. Så opfattes det som om du piver over man gør det..
Det er en ting som hører med til fodbold, og vil du ikke indse det tja så er der ik noget at gøre ved det..

Kan godt se folk råber af spillerne, buher, osv.. Men har de ikke også fortjænt det ??
Skriver også, at man gerne må buhe, råbe, osv, der er bare nogle der går et skridt for langt verbalt. Men hvis det høre med til spillet at man sabler flere spillere ned, med så stærke ord at de aldrig skulle have været sagt i samme sætning. Så er det da noget nyt der er blevet tilføjet, for det har aldrig været så grove bemærkninger som nu... og det er de aller groveste bemærkninger jeg har prøvet at stille spørgsmål tegn ved, at det er gavligt... piver skam ikke...

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Thomasbokr skrev:
Ragz skrev:tja... Men når du så skriver at nogle folk råber for meget af spillerne osv.. Så opfattes det som om du piver over man gør det..

Skriver også, at man gerne må buhe, råbe, osv, der er bare nogle der går et skridt for langt verbalt. Men hvis det høre med til spillet at man sabler flere spillere ned, med så stærke ord at de aldrig skulle have været sagt i samme sætning. Så er det da noget nyt der er blevet tilføjet, for det har aldrig været så grove bemærkninger som nu... og det er de aller groveste bemærkninger jeg har prøvet at stille spørgsmål tegn ved, at det er gavligt... piver skam ikke...
MEEN lad os nu tage den over i en konstruktiv retning istedet for det her muderskyderi omkring om hvorvidt det er godt eller skidt at man skælder spillerne ud med stærke bandeord eller ej..

Hvordan viser vi spillerne at vi er utilfreds med spillet??

Er der er en måde hvorpå vi kan påvirke spillet i en positiv retning..??

Hvordan skal vi mest optimalt vise, at vi er rigtige fans, og støtter op om holdet samtidig med, at vi viser vores utilfredshed??

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det er jo lidt en ond cirkel. Uanset, hvor meget vi diskuterer herinde, tror jeg alligevel ikke, at det samlede indtryk af Nordea-tribunen vil ændre sig synderligt. Hvis vi spiller som en pose nødder igen mod Randers, går der alligevel ikke lang tid, før folk mister modet.

Det, der vil hjælpe mest, er, hvis holdet nu går ud og sejrer i Brøndby. Det gøres i mine øjne bedst ved at starte med Siv, Albæk, Julle/Leon, Ipsa og nogle flere af de gutter, der rent faktisk virker friske og opsatte på at vinde kampe. Jeg var heldigvis forskånet for at se kampen mod Silkeborg, men i premieren mod Esbjerg spillede vi heller ikke for godt. Sivebæk var et af de få lyspunkter, synes jeg, og hvis han får 90 minutter (eller i det mindste spiller til han går kold), kan der skabes meget ravage. Generelt skal den have alt, hvad den kan trække i Brøndby, så vi kan piske lidt tro ind i holdet og ikke mindst fansene igen.

Det kan sgu godt være, det er er medløber-tankegang, men vi må bare indse, at vi ikke har en stor, syngene mur af fans som i AGF, Brøndby og FCK. Derfor høres frustrationen noget nemmere hos os, når det går skidt. Jeg er ikke selv typen, der står og rakker holdet ned, men på den anden side kan jeg godt forstå, hvis folk gør det.

Ét point i to kampe - den slags har vi overlevet før.

Besvar