Tillykke og velkommen Arek, jeg undskylder for de upassende ting jeg i kampens hede har kaldt din mor! Det her var mit klart største håb for dette transfervindue.
Måske er Arek ikke den bedste keeper i ligaen, men han er klart den vigtigste. Hvis Arek fortsætter i samme stil som han har spillet de sidste par år så kommer han ene mand til at redde os point. Tror han kan gå hen og blive kanon vigtig for holdånden og de unge spillere. Kan slet ikke forstille mig at en spiller som Winston kan få lov til at komme ud til kampene med den svage indstilling han somme tider gør. Vi for en endeligt en mand med en vindermentalitet der vil noget. En der kan råbe de andre til fornuft når det sejler.Det er virkeligt noget vi har manglet siden KBN og Simon P.
Glæder mig så meget til at se Arek dele svinere ud til højre og venstre, det bliver så klasse. Han er som spiller den type eller herinde har skreget efter. Man bliver ik meget mere erfaren og rutineret end ham. Og selvom Heinze har mange fans herinde så er Arek altså klasser over ham. Lasse er god set i forhold til at han er 156 høj, statistisk set er han en af ligaens aller dårligste.
Arek har stået ved sine fejl som han iøvrigt har lavet i sin OB tid og nu har han fået sin straf. Der er simpelthen for mange der tuder om hvad som helst herinde. FCM er til for at vinde fordboldkampe og for at finde gode rollemodeller til jeres børn fordi i ikke selv kan finde ud af at være det. Hvis i mener at jeres børn bliver fuldtændigt ødelagt af at se Arek spille i den sorte trøje så bliv da hjemme. Lad dem sidde og se FCK/BIF/AGF osv, så kan det være de kan finde sig nogle sympatiske fans der de kan identificere sig med. Eller bedre endnu lås dem inde i kælderen for tv er fyldt med dårlige rollemodeller og i skolen er det sikkert endnu værre. Hvis ik du kan lære dine børn forskellen på rigtigt og forkert så har du et problem, ik FCM.
Hvis vi alle blev hjemme fordi der løb en rundt på banen vi ikke syntes om var der nok ikke mange tilbage på arenaen. Jeg kan ik døje Heinze syntes mest af alt han minder mig om en smølf med lidt for meget selvtillid. Derfor bliver jeg da ik hjemme, jeg skal nok være der og klappe af ham vær gang han sender et målspark over midten der holder sig inde på banen. Arek skal leve resten af livet med at blive husket for de 3 min af hans liv i stedet for som en af ligaens bedste nogensinde.Bare det at skrive med en dansk klub viser hvor stort mod den mand har.
JØ har lavet årets bedste handel ind til videre, en gratis top 3 keeper. Er sikker på at han har snakket med de sponsorer der betyder noget først. Og det er godt nok mange af de små sponsorer der skal skal smutte nu hvis vi skal komme op og miste mere end det Arek reelt er værd. Nu må Kent rette mig hvis det ik er rigtigt, men mener at de små sponsorer i Club99 og Club FCM smider omkring 20.000 for et sæde på langsiden. Og det er med fri bar, spisning og en sponsor udekamp eller to om året. Så det er nok meget begrænset hvor mange penge de små sponsorer reelt smider i klubkassen.
Nu mangler jeg bare Sölvi og en mental coach til Ken, så er jeg færdig med at handle for denne gang