Jeg er ikke Ravnen, men jeg tillader mig at svare alligevel. Du kaster jo alle EC-kampene ned i samme hat her. For mig at se, kommer nedturene for FCM i forbindelse med de store skuffelser det har været at tabe de sidste kampe, hvor man alle tre gange har følt at man var godt med.974 skrev: Nu må det snart være nok!
Det kan ikke være rigtigt at fordi man bare har en anelse om noget så skal det blive til en kendsgerning!
Det er i så fald en kendsgerning med modifikationer...
Jeg kan i hvert fald ikke se noget der entydigt bekræfter at fordi vi har spillet europæisk har vi ikke kunnet vinde i Danmark derefter
Nuvel; vi taber da kampe eller spiller uafgjort, men det gør vi da også resten af sæsonen
Jeg har markeret vores sejre med fed, men kig selv resultaterne igennem og argumenter gerne for hvorfor I mener at vi går ned ( også dig Ravnen )
Edit: 20 sejre 8 uafgjorte og 13 nederlag i samlet 41 kampe
Her er så medtaget alle UEFA-cup kampe, som jo både rummer en del af sejrene og alle exit-kampe som vi jo typisk har tabt
Det giver imo altså ikke mening at føre statistik på SL-kampene efter en sejr i Bangor City. Statistikken skal derimod føres på den serie af kampe, som kommer efter EC-exitten. Jeg synes allerede, at dine oplistede kampe peger i retning af et gigantisk EC-kompleks i FCM:
Kampe umiddelbart efter et markant EC-nederlag:
01/09/08
FCM - Vejle
1 - 1
23/09/07
Esbjerg - FCM
2 - 0
07/10/07
Randers FC - FCM
3 - 0
18/09/05
FCK - FCM
3 - 1
02/10/05
AaB - FCM
2 - 2
Altså 0 sejre i de kampe. Det viser ikke hele sandheden, men understøtter meget godt min mavefornemmelse: Niveauet er faldet med skuffelserne.
/Noe