FCK - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Re: LORT

Indlæg af Hekler »

Du kan da ikke afkræfte noget som helst.
Jeg så kampen, faktisk har jeg set den igen siden, og det er en omgang klamphuggeri uden sammenhæng.
Imorgen når Sønderjyske med deres 3-5-2 stiller sig lavt i banen så er vi på den igen, fordi der ikke er noget alternativ til at læsse den ind i hovedet på Frank, hvis modstanderne ikke selv kommer os i møde som FCK gjorde.

Persian_Wolf

Re: Chatten + bw

Indlæg af Persian_Wolf »

Nu bliver der i flere sammenhæng nævnt omkostninger. Der er altså ikke driftsomkostninger i siden. Der har været engangsomkostninger. Det er ikke for økonomiens skyld at der skal være mere aktivitet på hjemmesiden (kun i den forstand, at de penge der er betalt for hjemmesiden skal udnyttes bedre, ved at udnytte hjemmesiden bedre).

Men det handler altså om mere aktivitet, for at få mere indhold(Nyheder,kampoptakter, referator, rapporter, billeder og videoer, kommunikation, organisation osv.).
Det kræver mere aktivtet, eftersom der ikke er mange i blandt medlemmer som hidtil er logget ind.

Om man vil åbne community for ikke-bw'er, er op til BW. Har sine fordele men også risiko for konsekvenser såsom "Ubudne" gæster :)
HVIS sitet blev åbent for ikke-bw'er, ville det rent faktisk betyde, at ulvegraven kunnne integreres i black-wolves.com, så man havde fælles login og ulvegravens platform være i selve black-wolves.com. Det vil uden tvivl give MASSER af aktivitet, men igen - risiko for spam, ondsindende og mindre begavede folk. Spørgsmålet er om man orker sidde at skulle rydde op i den slags.

Jydepower

Re: LORT not

Indlæg af Jydepower »

Jeg kan ikke være mere uenig Hekler, jeg har også set kampen igen. Vores hurtige 1-2 spil fungerede nærmest til perfektion. Vi kom rigtig fint over kanterne og fik banen til at virke bred. Vores forsvarsspil var til UG, lige ud over de få chancer, hvor FCK fik den spillet om bag på forsvaret. Ellers var det rigtig godt i dag.

Hekler

Re: LORT not

Indlæg af Hekler »

Nun fordi FCK kommer os imod.
Nu hvor vi har set SE kampen kan jeg så sige, se selv hvad jeg sagde.
Vi her ikke en skid at komme med når modstanderen bare står denede.

Vi spillede SE som vi gjorde på udebane og fik ikke en skid ud af det.

Jeg har ret og i tager fejl, færdig!

Besvar