FCK - FCM
-
Jacob
Leon Jessen?
BT giver Leon Jessen 02.
Er det bare mig der har set en anden kamp end dem, eller er de ikke helt galt på den?
Synes han spillede en flot kamp.
Kilde: http://bt.enetpulse.com/kampe.php?kampeid=253187
Er det bare mig der har set en anden kamp end dem, eller er de ikke helt galt på den?
Synes han spillede en flot kamp.
Kilde: http://bt.enetpulse.com/kampe.php?kampeid=253187
-
Dondy
Re: Leon Jessen?
Synes han var en af de bedste, synes generelt BT's karakterer er fuldstændig grebet ud af luften.
-
Jakobnw
Jeg må godt nok også sige at jeg lige kiggede to gange da jeg så det. generelt en af de bedre på holdet idag
-
erland4
roligt nu
De giver også Kvist 7 på trods af at Borring tørrede ham flere gange og Vingaard som var helt væk giver de 4
-ingen tvivl de har siddet på deres flade inde i loungen med en fadbasse mens Don Ø fortalte vittigheder om FCM deres nye racingsats
men en god kamp fra FCM og især bemærkede jeg at vi fangede mange anden bolde selv om vi ikke fik skab så mange chance (i 2 halv.) - 4 pladsen ser ud til at være vores hvis vi fortsætter takterne fra idag.
De giver også Kvist 7 på trods af at Borring tørrede ham flere gange og Vingaard som var helt væk giver de 4
-ingen tvivl de har siddet på deres flade inde i loungen med en fadbasse mens Don Ø fortalte vittigheder om FCM deres nye racingsats
men en god kamp fra FCM og især bemærkede jeg at vi fangede mange anden bolde selv om vi ikke fik skab så mange chance (i 2 halv.) - 4 pladsen ser ud til at være vores hvis vi fortsætter takterne fra idag.
-
Claus (BW#1145)
Christopher Poulsen
Hvordan i alverden kan de give den håbløse back 7?
Han går i vejen for Raska ved 1-0, og står og triller universets største bussemand ved 2-1.
Klart dagens flop.
Han går i vejen for Raska ved 1-0, og står og triller universets største bussemand ved 2-1.
Klart dagens flop.
-
GuffeDK
Dødbolde
Er da ret nedern vi igen taber på dødbolde
Håber de snart vil gøre lidt ved det.
http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=17550
Håber de snart vil gøre lidt ved det.
http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=17550
-
GuffeDK
Re: Flot kamp
Synes bestemt at der er fremgang at spore i spillet. De lange bolde var jo pakket stort set væk igår
og vi turde spille bolden på jorden.
Der mangler dog stadig noget, men er sikker på det kommer. Denne season er vel en slags overgangs periode med ny træner og "nye" unge spillere der skal spilles ind på holdet og lige vænne sig til superliga bold.
Vis vi får en 4 plads synes jeg det er godkendt. Også må vi se om vi ikke i næste season kan komme lidt højere igen.
Der mangler dog stadig noget, men er sikker på det kommer. Denne season er vel en slags overgangs periode med ny træner og "nye" unge spillere der skal spilles ind på holdet og lige vænne sig til superliga bold.
Vis vi får en 4 plads synes jeg det er godkendt. Også må vi se om vi ikke i næste season kan komme lidt højere igen.
-
GuffeDK
Re: LORT
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Du tager pis på mig???
>
> Synes du vi spiller godt???
>
> Og Thyge, han kan åbenbart ikke spille sig af
> holdet, det er fandeme ringe idag, Hver eneste
> gang han er i billedet ser man ham lunte rundt.
> Han har én spidskompetanse, og det er evnen til at
> løbe, hvis han ikke gør en forskel der, er der
> INGEN grund til at have ham med.
>
> Igen i perioder masser af individueller
> præstationer der er over middel: Leon Folrescu,
> Ipsa.... men intet hænger sammen.
Hvad med at passe dit eget "pis" Hekler? Synes din opførsel på vej hjem fra vejle kampen var lige så pinlig som indsatsen mod Randers. At du pisser i en vaskehal på vej hjem fra kampen synes jeg er lidt pinligt for os andre fans! Når der blir opfordret til god opførsel i bussen fra bestyrelsens side.
-------------------------------------------------------
> Du tager pis på mig???
>
> Synes du vi spiller godt???
>
> Og Thyge, han kan åbenbart ikke spille sig af
> holdet, det er fandeme ringe idag, Hver eneste
> gang han er i billedet ser man ham lunte rundt.
> Han har én spidskompetanse, og det er evnen til at
> løbe, hvis han ikke gør en forskel der, er der
> INGEN grund til at have ham med.
>
> Igen i perioder masser af individueller
> præstationer der er over middel: Leon Folrescu,
> Ipsa.... men intet hænger sammen.
Hvad med at passe dit eget "pis" Hekler? Synes din opførsel på vej hjem fra vejle kampen var lige så pinlig som indsatsen mod Randers. At du pisser i en vaskehal på vej hjem fra kampen synes jeg er lidt pinligt for os andre fans! Når der blir opfordret til god opførsel i bussen fra bestyrelsens side.
-
Jydepower
Re: Christopher Poulsen
Jeg synes også CP var den ringeste på banen (lige efter kommer Jude). Han var væk defensiv, og kom ikke nok med offensivt. Julle skulle måske have haft chancen?
-
Hausser
Så med Judes knap 10 minutter på banen, nåede han simpelthen at blive den næstdårligste FCMer? Det er simpelthen så useriøs en kommentar at man sjældent har hørt mage.
-
Hausser
Re: FCK - FCM
Jeg kan åbenbart ikke tælle til 10, for jeg har glemt Randers' dødboldsscoring mod os, det gør det sammenlagt til 10 mål i forårets 9 kampe og 8-11 point tabt pga dem, afhængigt hvordan man ser på Randers-scoringen.
At Riddersholm er opmærksom på problemet kan vi ikke bruge til alverden, vi skal simpelthen se handling på den front og ikke bare tomme floskler. Når vi har et trænersetup med 3 trænerne, så er der altså ingen undskylding for ikke at dedikere det ordentlig tid og arbejde..
At Riddersholm er opmærksom på problemet kan vi ikke bruge til alverden, vi skal simpelthen se handling på den front og ikke bare tomme floskler. Når vi har et trænersetup med 3 trænerne, så er der altså ingen undskylding for ikke at dedikere det ordentlig tid og arbejde..
-
Jydepower
Du skulle tage og læse nogle af dine egne indlæg
.
Det er selvfølgelig ment med en mindre ironi, da han ikke kunne nå at vise meget. Men han gjorde ikke andet, end at få et frispark som blev omsat med en sløsen som ikke er set længe (hvilket så ikker Judes skyld), og så formåede han er lave 2 eller 3 frispark på FCK'erne .. Men lad det ligge. CP var piv ringe.
Det er selvfølgelig ment med en mindre ironi, da han ikke kunne nå at vise meget. Men han gjorde ikke andet, end at få et frispark som blev omsat med en sløsen som ikke er set længe (hvilket så ikker Judes skyld), og så formåede han er lave 2 eller 3 frispark på FCK'erne .. Men lad det ligge. CP var piv ringe.
-
PS
Re: Kværulanter!!
Jeres diskusioner omkring Jude vs. Fagerberg er efterhånden blevet til en farce, begge parter er da så røv stædige så det gør helt ondt.
Kan i ikke oprette en tråd hvor i kan gå ind og diskutere det, for i ødelægger en del andre tråde med hvad der efterhånden lyder som en plade der kører i samme rille.
Jeg er måske ikke berettiget til at kritisere, da jeg ikke deltager i debatterne så ofte, men jeg læser det meste der foregår herinde, og mener at forummet vil være bedst tjent med at denne gang ævl dæmpes eller helt hører op.
Kan i ikke oprette en tråd hvor i kan gå ind og diskutere det, for i ødelægger en del andre tråde med hvad der efterhånden lyder som en plade der kører i samme rille.
Jeg er måske ikke berettiget til at kritisere, da jeg ikke deltager i debatterne så ofte, men jeg læser det meste der foregår herinde, og mener at forummet vil være bedst tjent med at denne gang ævl dæmpes eller helt hører op.
-
Jydepower
Re: Kværulanter!!
Der er en grund til at jeg skrev "Lad det ligge"
- orker ikke selv, da alle ved Fagerberg er bedre
.
- Forresten, til alle som tvivler på ham, han scorede mod Brabrand igår!!
- Forresten, til alle som tvivler på ham, han scorede mod Brabrand igår!!