Jeg vil da egentlig gerne lige tillade mig at fremhæve denne tråd endnu engang. Han leverede en helt igennem pinlig indsats og den mand har simpelthen ikke det der skal til for at spille i FCM. Lad os få Mark Howard og starte en rotation mellem ham Califf og Reid.
Ipsa forsvind fra mit sysnfelt, du minder for meget om Martin Nielsen i sin sidste sæson hos FCM.
Jeg kan ikke lade være med at være unuanceret i min kritik af denne boldmongol som gang på gang ikke får clearet tingende omkring sig og er alt for langsom i tanke og handling. Lod sig overløbe gang på gang og jeg ville i princippet være mere tryg ved Julle, Frank eller Kolja, ja hvem som helst fandme !!!!!
Beklager det lave niveau, men så passer jeg jo ind med Ipsa !!!
Uha Ipsa
-
Hausser
Re: For satan da Ipsa, hvad laver du her???
Jeg tænkte på at hive den her tråd frem igår, men da jeg ikke kunne finde noget positiv at skrive, så undlod jeg det.
Ipsa er en fatal katastrofe for vores forsvar og ikke nok med at han selv skøjter rundt og laver den ene markeringsfejl efter den anden, så bringer han faktisk også resten af forsvaret i forlegenhed med sine fejl, bl.a. eksemplificeret ved de alleførste sekunder af kampen igår, hvor han upresset vælger at tyre bolden i hoftehøjde over til en presset Juelsgaard som dog heldigvis får sparket væk.
Den mængde fejl som Ipsa laver, var ikke gået i nogen konkurrerende klub herhjemme, det er 100% sikkert, men problemet er selvfølgelig at alternativet, Gnanou, blot er endnu ringere. Hvis Ipsa ikke løfter niveauet meget markant inden vinter, så bliver vi nødt til at hente et nyt tredjevalg til det centrale forsvar, det kan der ikke herske nogen tvivl om. Om jeg fatter hvordan han er blevet anfører for det kroatiske U/21-landshold..
Ipsa er en fatal katastrofe for vores forsvar og ikke nok med at han selv skøjter rundt og laver den ene markeringsfejl efter den anden, så bringer han faktisk også resten af forsvaret i forlegenhed med sine fejl, bl.a. eksemplificeret ved de alleførste sekunder af kampen igår, hvor han upresset vælger at tyre bolden i hoftehøjde over til en presset Juelsgaard som dog heldigvis får sparket væk.
Den mængde fejl som Ipsa laver, var ikke gået i nogen konkurrerende klub herhjemme, det er 100% sikkert, men problemet er selvfølgelig at alternativet, Gnanou, blot er endnu ringere. Hvis Ipsa ikke løfter niveauet meget markant inden vinter, så bliver vi nødt til at hente et nyt tredjevalg til det centrale forsvar, det kan der ikke herske nogen tvivl om. Om jeg fatter hvordan han er blevet anfører for det kroatiske U/21-landshold..
-
Rooney
Ej men slap nu lige af... Han spiller i et ikke sammenspillet forsvar, så er det jo klart han laver fejl.. I kampen mod AGF sidst gjorde han det fint,igår lavede han så en masse fejl men så galt er den vist heller ikke. Og så syntes jeg at vores kære " yndling " til Ried, også laver en del fejl, men det er der åbentbart ingen som gider kommentere..
-
Hausser
Og så spiller violinen igen. Ipsa har spillet næsten lige som mange kampe som Reid og Califf i denne sæson, men alligevel er det ham der ikke er indspillet? Og ligegyldigt hvor lidt indspillet han er, så undskylder det altså ikke de gigantiske personlige fejl han laver i hver eneste kamp. Jeg har sagt det før, han forærer direktører væk i hver eneste kamp.
At du mener han spillede godt på hjemmebane mod AGF, fortæller vel mere om dine evner til at vurdere hans spil, også i den kamp var han elendig.
At Reid heller ikke spiller godt er der ingen tvivl om, han er faldet voldsomt i niveau på det sidste, men han bliver altså overgået i elendigheder af Ipsa..
At du mener han spillede godt på hjemmebane mod AGF, fortæller vel mere om dine evner til at vurdere hans spil, også i den kamp var han elendig.
At Reid heller ikke spiller godt er der ingen tvivl om, han er faldet voldsomt i niveau på det sidste, men han bliver altså overgået i elendigheder af Ipsa..
-
HKP
Ragz Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ej men slap nu lige af... Han spiller i et ikke
> sammenspillet forsvar, så er det jo klart han
> laver fejl.. I kampen mod AGF sidst gjorde han det
> fint,igår lavede han så en masse fejl men så galt
> er den vist heller ikke. Og så syntes jeg at vores
> kære " yndling " til Ried, også laver en del fejl,
> men det er der åbentbart ingen som gider
> kommentere..
COME ON.... Han er ekstremt langsom og vi har indtil nu set et festfyrværkeri i placeringsfejl, fejlafleveringer, forkert timede tacklinger og overløb på ham. At han generelt er meget langsom, kan da ihvertfald ikke have noget med at gøre, at han ikke er spillet ind?? Har vi virkelig ikke noget bedre på andetholdet???
-------------------------------------------------------
> Ej men slap nu lige af... Han spiller i et ikke
> sammenspillet forsvar, så er det jo klart han
> laver fejl.. I kampen mod AGF sidst gjorde han det
> fint,igår lavede han så en masse fejl men så galt
> er den vist heller ikke. Og så syntes jeg at vores
> kære " yndling " til Ried, også laver en del fejl,
> men det er der åbentbart ingen som gider
> kommentere..
COME ON.... Han er ekstremt langsom og vi har indtil nu set et festfyrværkeri i placeringsfejl, fejlafleveringer, forkert timede tacklinger og overløb på ham. At han generelt er meget langsom, kan da ihvertfald ikke have noget med at gøre, at han ikke er spillet ind?? Har vi virkelig ikke noget bedre på andetholdet???
-
Jens Mikkelsen
Festfyrværkeri er kodeordet her 
Alt andet er bedre end denne Martin Nielsen klon, lad os prøve en af de andre for ham her dur sgu ikke. Klimpl blev lynhurtig kasseret, så hvorfor ikke gøre det samme med ham her.
Nåh ja også lige.... TAK FOR INGENTING DENNIS SØRENSEN !!!!
Alt andet er bedre end denne Martin Nielsen klon, lad os prøve en af de andre for ham her dur sgu ikke. Klimpl blev lynhurtig kasseret, så hvorfor ikke gøre det samme med ham her.
Nåh ja også lige.... TAK FOR INGENTING DENNIS SØRENSEN !!!!
-
HKP
Ja, vores nye super-scout er vist dumpet med et brag....
-
Jydepower
Hvad mangler vi?
Vores Kære Troest, som så mange gerne ville af med, eller i hvertfald ikke havde noget imod at komme af med. For han var jo sååååå nem at erstatte. (:
Jeg så godt nok ikke kampen i går, men det lød ikke til at han spillede vider'lig fremragende. Så hvad mangler vi ??
Jeg så godt nok ikke kampen i går, men det lød ikke til at han spillede vider'lig fremragende. Så hvad mangler vi ??
-
j3pq3
Re: Hvad mangler vi?
hmm..? jeg er ret sikker på at hvis vi skulle lave en meningsmåling her på graven, ville der være bred enighed om, at den generelle indstilling omkring troest var, at han meget gerne måtte blive...!
men når det nu er sagt mangler vi typen der kan sætte sig igennem i forsvaret. hvis vi i et kort øjeblik ser bort fra danny c, og fokuserer på gf-kampen, så var det hver gang dioh w. havde bolden, ville ingen, og jeg mener INGEN gå til bolden. ikke godt nok.
hvad califf angår er han egentligt ikke en skid bedre end de andre lige til den del af spillet. han kan dække op - ja, han kan heade - ja, men han kan fandme ikke tackle.
generelt det jeg savner....
men når det nu er sagt mangler vi typen der kan sætte sig igennem i forsvaret. hvis vi i et kort øjeblik ser bort fra danny c, og fokuserer på gf-kampen, så var det hver gang dioh w. havde bolden, ville ingen, og jeg mener INGEN gå til bolden. ikke godt nok.
hvad califf angår er han egentligt ikke en skid bedre end de andre lige til den del af spillet. han kan dække op - ja, han kan heade - ja, men han kan fandme ikke tackle.
generelt det jeg savner....