Erik R - nyt trænerjob fra Januar?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
hitman202

Re: Erik R - nyt trænerjob fra Januar?

Indlæg af hitman202 »

Ja gad da nok vide om GF fansene så også vælger at synge "Du er og bliver et Brøndby-svin" til Erik når han debuterer på deres store lorte-lokum af et skod stadion ligesom de gjorde på Fortet da Erik havde den sidste hjemmekamp imod Agf for et halvt år siden??,,,,,,Hmmmmmmmm

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

plus han har kritisert GF en helt masse...

Ravnen

Re: ER præsenteret i AGF

Indlæg af Ravnen »

Jeg fatter ikke en meter. Erik og Brian Steen Nielsen sidde og diskutere mandskabsbehandling og attitude, gudfader jeg vil gerne være en flue på væggen HAHA :-D

Jeg er ked af det, fordi Erik er så sympatisk et menneske, og så skal han havne i det galehus og ødelægge en lovende trænerkarriere.

Sikke en sviner overfor Ove Pedersen, manden har genrejst AGF, taget turen ned i 1 division og kommet stærkere tilbage, for første gang i mands minde har AGF noget der ligner en realistisk chance for at slutte højere end nr 10.
Smuk måde at sige tak til Ove på?

Mon ikke Ove er hastigt på vej til Aalborg nu, sådan en kapacitet går ikke uden job ret længe.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

LOOFT Skrev:
-------------------------------------------------------
> plus han har kritisert GF en helt masse...

Dobbelt moral er dobbelt så godt ;-)

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Ravnen Skrev:
> LOOFT Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > plus han har kritisert GF en helt masse...
>
> Dobbelt moral er dobbelt så godt ;-)

Men det ernu ikke hans skyld, at man har sådan en ledelse...

Ravnen

Jamen man fatter det jo ikke?

Indlæg af Ravnen »

Erik til AGF. Efter at være stoppet i FCM pga "urealistiske forventninger og pres" fra omgivelser, fans og ledelse. (se Pitch)

Og nu til AGF, som om nogen har den værste presse i landet, og om nogen har de mest urealistiske forventninger. Og som står for det jeg vil kalde bisse-fodbold, hvor den får hele armen fysisk. Erik har selv været efter AGF flere gange for de ting, og nu ... skal han søreme være træner for dem???

Det er svært at fatte logikken bag??

JesperK

Re: Jamen man fatter det jo ikke?

Indlæg af JesperK »

Meget enig - logikken er der ikke.

Mon ikke han blot havde behov for en pause? Det var vel egentlig også argument nok.

Klauzito

Re: Jamen man fatter det jo ikke?

Indlæg af Klauzito »

Hvorfor gå så meget op i det???
ER er altså ikke andet end en kværulant der er god til at være venner med spillerne. Det har netop AGF oplevet flere gange og jeg tror virkelig der er nogle fans osv der må sluge en bitter pille nu.
Hver eneste gang han er ved at nå noget dummer han sig eller bakker ud af det. Det passer jo perfekt ind i AGF.
Jeg synes egentlig at vi er dem der har haft mest udbytte ud af at han er smuttet og nu skriver med AGF!
ER er lidt lissom Ove Pedersen,Ove Christensen osv. Han er en OK træner der kan gøre det fint i Superligaen, men han er ingen mestertræner.

BW - 665

Jamen man fatter det jo?

Indlæg af BW - 665 »

Ravnen Skrev:
> Erik til AGF. Efter at være stoppet i FCM pga
> "urealistiske forventninger og pres" fra
> omgivelser, fans og ledelse. (se Pitch)
>
> Og nu til AGF, som om nogen har den værste presse
> i landet, og om nogen har de mest urealistiske
> forventninger. Og som står for det jeg vil kalde
> bisse-fodbold, hvor den får hele armen fysisk.
> Erik har selv været efter AGF flere gange for de
> ting, og nu ... skal han søreme være træner for
> dem???

Nu er hele idéen vel at man gerne vil have Erik ind for at tilføje netop de dyder som de har manglet, de må vel indse at sådan som skibet sejler nu når det aldrig ind i den havn der hedder "toppen af dansk fodbold"?

Forstår ikke folk mener der er mere pres i AGF - Der er mere opmærksomhed, uden tvivl, og der er flere mandagstrænere i aviser, javist - men forventningspresset er da endnu ikke NÆR så højt som i FCM? Tror i virkelig at Erik Rasmussen vil blive revset hvis han lander AGF på en 6. plads? Det vil da blive begtragtes som en flot præstation! På den lange bane er jeg helt enig i at presset vil være større, men på nuværende tidspunkt er forventningspresset i hvert fald ikke på samme niveau.

> Det er svært at fatte logikken bag??

Synes jeg overhovedet ikke, og jeg må indrømme det bekymrer mig lidt - med ER ved roret og den tilsyneladende meget talentfulde trup AGF besider tror jeg på de kan nå langt, fundamentet er der i hvert fald!

Ravnen

Re: Jamen man fatter det jo slet ikke?

Indlæg af Ravnen »

BW - 665 Skrev:
> Forstår ikke folk mener der er mere pres i AGF -
> Der er mere opmærksomhed, uden tvivl, og der er
> flere mandagstrænere i aviser, javist - men
> forventningspresset er da endnu ikke NÆR så højt
> som i FCM?

Prøv lige at spørge nogle AGF fans om det der :-D

Vinding

2 ting som jeg slet ikke fatter

Indlæg af Vinding »

1 Har Ove virkleg gjort det så ringe at han skal erstattes?
Han har gjort som forventet med den smalle trup han har. AGF har spillet bedre i år end de foregående mange år.

2. Som flere har beskrevet tidligere at ER stoppede pga. presset. Nu har han hele Århus i mod sig... Der ligger måske andet bag at han stoppede hos FCM

Vinding

Vinding

Re: AGF giver ingen mening

Indlæg af Vinding »

Det giver slet ingen mening. Ove har jo gjort det kanon godt, og efter min mening er Erik ikke en bedre træner end Ove.

Vinding

Hekler

Re: Jamen man fatter det jo?

Indlæg af Hekler »

BW - 665 Skrev:
> Forstår ikke folk mener der er mere pres i AGF -
> Der er mere opmærksomhed, uden tvivl, og der er
> flere mandagstrænere i aviser, javist - men
> forventningspresset er da endnu ikke NÆR så højt
> som i FCM?

Ha ha
Ved du ikke at journalisthøjskolen ligger i Århus?
Ved du ikke Agf er den klub med mest, round the clock opmærksomhed i DK?
Ved du ikke at værdierne i GF er ca. modsat ER?
Ved du ikke sidst de prøvede med en teknisk træner (Poul Hansen). gik det helt galt?

Det her er jo en parodi!

Ravnen

AGF-debat raser: »Super amatører!« - Stiften: Rasmussen passer ikke ind osv

Indlæg af Ravnen »

Jyllandsposten (som jo er Århus baseret), bringer dette citat fra Tipsbladet som har taget det fra Århus Stiftstidende (århus baseret som navnet antyder) - haha sikke en citat omgang... nå men de undrer sig allerede, og der er ingen tvivl om at der kommer en mega lup på hver eneste bevægelse i AGF og ved Erik, ALT vil blive vendt og drejet til hudløshed.

Citat:

"Erik Rasmussen passer ikke ind i AGF i forhold til samarbejdet med sportschef Brian Steen Nielsen. Forskellen mellem dem kan ses igennem, hvordan de var som spillere. Brian Steen Nielsen var hardhitteren, der gik til stålet, betragtede kampe som krig og ikke gik ad vejen for at lave et groft frispark. Erik Rasmussen var teknikeren, den halv dovne type, der godt kunne lide at lave de lækre ting på banen. Begge er de ret følelsesladet anlagt og er ikke blege for at sige tingene lige ud. Hvis de to kan få tingene til at fungere, kan det blive rigtigt godt for AGF, men jeg vil sammenligne det med at få Villy Søvndal og Pia Kjærsgaard til at blive enige om et partiprogram," siger sportsredaktør fra Århus Stiftstidende Jan Schouby til Tipsbladet.

Fra: http://spn.dk/fodbold/superliga/agf/article1494158.ece

Og så et par nye artikeler:

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article ... 32277/1002 - AGF Fans raser.
Citat: "Der er gang i debatten på stiften.dk/agfdebat. I skrivende stund har mere end 70 brugere givet sin mening til kende, og utilfredsheden med AGF’s ledelse går igen i mange indlæg. Men også Århus Stiftstidende får drøje hug på grund af artiklerne. For eksempel skriver Per Pedersen om sportsredaktør Jan Schouby:
»Forbyd Stiftens Schouby at komme på AGF’s anlæg!«."

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article ... 62870/1002 - Poul Hansen opfordrer Ove til at smutte nu.
Citat: »En hel måned før jeg blev fyret, hørte jeg et rygte om, at det ville ske,« fortæller Poul Hansen der stod i spidsen for Århusianerne i sæsonen 2002-2003.

»Det snakkede jeg selvfølgelig med ledelsen om, som sagde nej, nej, nej for da. Det kunne slet ikke komme på tale. Men det var præcis, hvad der skete. Helt frem til at jeg blev fyret, sagde ledelsen ikke et ord til mig,« beretter han.

--

Velkommen i Galehuset Erik..

Besvar