Erik R - nyt trænerjob fra Januar?
-
mrjelle
Erik R - nyt trænerjob fra Januar?
http://86.58.175.131/node/13982
Det lader til Erik har fundet et nyt træner job fra Januar måned, samtidig prioterer han at han helst vil blive boende i Jylland.
Nogle ideer til hvor han kunne være på vej hen?
Det lader til Erik har fundet et nyt træner job fra Januar måned, samtidig prioterer han at han helst vil blive boende i Jylland.
Nogle ideer til hvor han kunne være på vej hen?
Senest rettet af mrjelle 27. okt 2008, 22:32, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: Erik R - nyt trænerjob fra Januar?
mrjelle Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://86.58.175.131/node/13982
>
> Det lader til Erik har fundet et nyt træner job
> fra Januar måned, samtidig prioterer han at han
> helst vil blive boende i Jylland.
>
> Nogle ideer til hvor han kunne være på vej hen?
Efter Horsens udmelding i dag, er der vel kun 1 jysk klub, som vi på nuværende tidspunkt ved, ikke har nogen træner på plads fra 1.1.
Personligt håber jeg dog, at ER vælger et udenlandsk tilbud.
> http://86.58.175.131/node/13982
>
> Det lader til Erik har fundet et nyt træner job
> fra Januar måned, samtidig prioterer han at han
> helst vil blive boende i Jylland.
>
> Nogle ideer til hvor han kunne være på vej hen?
Efter Horsens udmelding i dag, er der vel kun 1 jysk klub, som vi på nuværende tidspunkt ved, ikke har nogen træner på plads fra 1.1.
Personligt håber jeg dog, at ER vælger et udenlandsk tilbud.
-
Altoriso
Kent Skrev:
> Efter Horsens udmelding i dag, er der vel kun 1
> jysk klub, som vi på nuværende tidspunkt ved, ikke
> har nogen træner på plads fra 1.1.
Jeg mener da heller ikke at det er utænkeligt at han gerne vil træne en oprykningskandidat.. Man kunne jo godt forestille sig at stoppet også skyldtes alt det mediehysteri der var omkring en topklub
> Personligt håber jeg dog, at ER vælger et
> udenlandsk tilbud.
Tilbuddene har jo været der http://86.58.175.131/node/12428 men samtidig siger han jo også at han helst vil blive i Jylland
> Efter Horsens udmelding i dag, er der vel kun 1
> jysk klub, som vi på nuværende tidspunkt ved, ikke
> har nogen træner på plads fra 1.1.
Jeg mener da heller ikke at det er utænkeligt at han gerne vil træne en oprykningskandidat.. Man kunne jo godt forestille sig at stoppet også skyldtes alt det mediehysteri der var omkring en topklub
> Personligt håber jeg dog, at ER vælger et
> udenlandsk tilbud.
Tilbuddene har jo været der http://86.58.175.131/node/12428 men samtidig siger han jo også at han helst vil blive i Jylland
-
Hausser
Og de har forhåbentlig ikke allerede afskrevet deres træner, specielt ikke hvis de kommer i Champions League.
Et bud på en klub kunne også være AGF, tror sædet er varmt under Ove P. derovre, men ellers er Silkeborg måske også en mulighed såfremt han vil blive på egnen, de vist heller ikke så tilfredse med deres træner med en misset oprykning og en skidt start på 08/09.
Håber også han tager til udlandet.
Et bud på en klub kunne også være AGF, tror sædet er varmt under Ove P. derovre, men ellers er Silkeborg måske også en mulighed såfremt han vil blive på egnen, de vist heller ikke så tilfredse med deres træner med en misset oprykning og en skidt start på 08/09.
Håber også han tager til udlandet.
-
Kent
Hausser Skrev:
> Og de har forhåbentlig ikke allerede afskrevet
> deres træner, specielt ikke hvis de kommer i
> Champions League.
Men måske har han afskrevet dem. Han afviste jo dem i første omgang, så det er nok mere ham end Lynge der skal overtales.
Hvorvidt de kommer i Chl.l. eller ej har i mine øjne intet med Rioch at gøre - men derimod det sædvanlige nordjyske svineheld.
> Et bud på en klub kunne også være AGF, tror sædet
> er varmt under Ove P. derovre, men ellers er
> Silkeborg måske også en mulighed såfremt han vil
> blive på egnen, de vist heller ikke så tilfredse
> med deres træner med en misset oprykning og en
> skidt start på 08/09.
De er bestemt begge muligheder, men det kræver en trænerfyring. Tror heller ikke ER vil være begejstret for fx at overtage AGF, hvis de ligger tæt på stregen.
> Og de har forhåbentlig ikke allerede afskrevet
> deres træner, specielt ikke hvis de kommer i
> Champions League.
Men måske har han afskrevet dem. Han afviste jo dem i første omgang, så det er nok mere ham end Lynge der skal overtales.
Hvorvidt de kommer i Chl.l. eller ej har i mine øjne intet med Rioch at gøre - men derimod det sædvanlige nordjyske svineheld.
> Et bud på en klub kunne også være AGF, tror sædet
> er varmt under Ove P. derovre, men ellers er
> Silkeborg måske også en mulighed såfremt han vil
> blive på egnen, de vist heller ikke så tilfredse
> med deres træner med en misset oprykning og en
> skidt start på 08/09.
De er bestemt begge muligheder, men det kræver en trænerfyring. Tror heller ikke ER vil være begejstret for fx at overtage AGF, hvis de ligger tæt på stregen.
-
Hausser
Kent Skrev:
> Men måske har han afskrevet dem. Han afviste jo
> dem i første omgang, så det er nok mere ham end
> Lynge der skal overtales.
> Hvorvidt de kommer i Chl.l. eller ej har i mine
> øjne intet med Rioch at gøre - men derimod det
> sædvanlige nordjyske svineheld.
Rioch primære opgave var vel at kvalificere dem til C.L. Vi kan godt blive enige om at de har været svineheldige såfremt det lykkedes, men det kan Rioch vel næppe bebrejdes. Hvis kan så få et godt år i ligaen, hvilket vi selvfølgelig ikke håber, så blir det vel svært at skifte ham ud til vinter.
> De er bestemt begge muligheder, men det kræver en
> trænerfyring. Tror heller ikke ER vil være
> begejstret for fx at overtage AGF, hvis de ligger
> tæt på stregen.
Jeg er enig i at AGF ikke er løsningen hvis nu presset blev for meget for Erik Rasmussen. AGF er jo forventningernes klub og en sejr plejer jo at betyde at hele Århus spår dem medaljer.
> Men måske har han afskrevet dem. Han afviste jo
> dem i første omgang, så det er nok mere ham end
> Lynge der skal overtales.
> Hvorvidt de kommer i Chl.l. eller ej har i mine
> øjne intet med Rioch at gøre - men derimod det
> sædvanlige nordjyske svineheld.
Rioch primære opgave var vel at kvalificere dem til C.L. Vi kan godt blive enige om at de har været svineheldige såfremt det lykkedes, men det kan Rioch vel næppe bebrejdes. Hvis kan så få et godt år i ligaen, hvilket vi selvfølgelig ikke håber, så blir det vel svært at skifte ham ud til vinter.
> De er bestemt begge muligheder, men det kræver en
> trænerfyring. Tror heller ikke ER vil være
> begejstret for fx at overtage AGF, hvis de ligger
> tæt på stregen.
Jeg er enig i at AGF ikke er løsningen hvis nu presset blev for meget for Erik Rasmussen. AGF er jo forventningernes klub og en sejr plejer jo at betyde at hele Århus spår dem medaljer.
-
Ravnen
Det virker utopisk med Erik i AGF, der har jo været meget fnidderfnadder i den retning.
Jeg håber han vælger en udenlandsk klub..
Jeg håber han vælger en udenlandsk klub..
-
BW - 665
Vinding Skrev:
> Kolding
>
> Er mit bud!
Tror sgu han ryger til Ølstykke!
> Kolding
>
> Er mit bud!
Tror sgu han ryger til Ølstykke!
-
Jydepower
Erik til Aab ?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... ab-kontakt
Hvem ved? Normalt så alle prof. træner og spillere vælger at sige de ikke snakker med en Klub før skiftet er meget tæt på..
Men hold kæft jeg håber ikke at de får ham der oppe, så kommer han på min sorte liste over personer som man kan kalde JUDAS,
trist at han så oven i købet er på min helteliste ..
Men det ville godt nok være ærgeligt hvis en så god træner kom til en så dårlig klub.. :S
Hvem ved? Normalt så alle prof. træner og spillere vælger at sige de ikke snakker med en Klub før skiftet er meget tæt på..
Men hold kæft jeg håber ikke at de får ham der oppe, så kommer han på min sorte liste over personer som man kan kalde JUDAS,
trist at han så oven i købet er på min helteliste ..
-
BW - 665
Re: Erik til Aab ?
Jydepower Skrev:
> http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/erik-rasm
> ussen-afviser-aab-kontakt
>
> Hvem ved? Normalt så alle prof. træner og spillere
> vælger at sige de ikke snakker med en Klub før
> skiftet er meget tæt på..
Nu er Erik jo ikke en "normal" træner, så jeg tror såmen ikke han melder sådan ud medmindre det er sandt. Alternativet er jo altid "ingen kommentar", hvis det modsatte er tilfældet.
> Men hold kæft jeg håber ikke at de får ham der
> oppe, så kommer han på min sorte liste over
> personer som man kan kalde JUDAS,
Hvorfor det? Fjern nu skyklapperne og indse, at en mand som Erik naturligvis ikke skal have sin gamle klub og dens fans med i overvejelserne, når han skal vælge sin fremtidige arbejdsgiver. Hvis AaB er det bedste tilbud for ham, så skal han naturligvis vælge dem - og det havde jeg ikke forestillet mig selv den mest inkarnerede FCM fan kunne fornægte - i stand corrected.
> trist at han så oven i købet er på min helteliste
> ..
Men det ville godt nok være ærgeligt hvis en
> så god træner kom til en så dårlig klub.. :S
En så dårlig klub? Tjaa... lige pt. er det vel ret beset en mere attraktiv klub end vores hvis man ser helt nøgternt på det, forsvarende mestre og champions league - og selv hvis vi betegnede det som et lille skridt ned i forhold til FCM, så er det vel stadig en spændende udfordring for enhver dansk toptræner.
> http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/erik-rasm
> ussen-afviser-aab-kontakt
>
> Hvem ved? Normalt så alle prof. træner og spillere
> vælger at sige de ikke snakker med en Klub før
> skiftet er meget tæt på..
Nu er Erik jo ikke en "normal" træner, så jeg tror såmen ikke han melder sådan ud medmindre det er sandt. Alternativet er jo altid "ingen kommentar", hvis det modsatte er tilfældet.
> Men hold kæft jeg håber ikke at de får ham der
> oppe, så kommer han på min sorte liste over
> personer som man kan kalde JUDAS,
Hvorfor det? Fjern nu skyklapperne og indse, at en mand som Erik naturligvis ikke skal have sin gamle klub og dens fans med i overvejelserne, når han skal vælge sin fremtidige arbejdsgiver. Hvis AaB er det bedste tilbud for ham, så skal han naturligvis vælge dem - og det havde jeg ikke forestillet mig selv den mest inkarnerede FCM fan kunne fornægte - i stand corrected.
> trist at han så oven i købet er på min helteliste
> ..
> så god træner kom til en så dårlig klub.. :S
En så dårlig klub? Tjaa... lige pt. er det vel ret beset en mere attraktiv klub end vores hvis man ser helt nøgternt på det, forsvarende mestre og champions league - og selv hvis vi betegnede det som et lille skridt ned i forhold til FCM, så er det vel stadig en spændende udfordring for enhver dansk toptræner.
-
Jesper BW1100
Re: Erik til Aab ?
Det ville godt nok bløde lidt i mit hjerte at skulle se vores allesammens Erik i Aalborg. Men der er ingen tvivl om, at han nok kunne få noget fornuftigt ud af det deroppe. I hvert fald bedre end det Rioch laver pt. Det bliver jo direkte pinligt at se dem i CL, hvis de leverer som de gør i dag.