Erik R - nyt trænerjob fra Januar?
-
Jesper BW1100
Re: AaB
Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tag dog ikke fejl; jeg synes også at vi har en
> fantastisk trup, men glem heller ikke at AaB har
> haft meget om ørerne i dette efterår, og at de
> trods alt vandt guldet sidste år, så alt i alt må
> man anerkende deres styrke
AaB har ikke formået at erstatte tabene af Califf, Nilsson og ikke mindst Hamren.
Califf er erstattet er Beauchamp, som har sejlet rundt nede i deres forsvar. Han har fået 1 rødt kort (det mod Celtic skal han ikke have hængende på sig), lavet 1 selvmål og derudover kostet et par andre kasser (bl.a. det sidste mål i Parken). Generelt har han været en katastrofe.
Nilsson er erstattet af Saganowski, som i mine øjne er direkte elendig. Mandens afslutninger er helt hen i vejret, hans førsteberøringer er mildest talt dårlige og han ligner en der kan spille herfra og så til juleaften uden at score i SAS-ligaen.
Sidste men ikke er Hamrén blevet erstattet af Rioch. Det er måske det største tab. I dag viser Rioch endnu engang hans manglende handlekraft ved ikke at ændre det store på et svagt spillende AaB-hold, som først i slutningen af kampen får reddet 1 point.
Faktum er at AaB er væsentligt svækket i forhold til sidste sæson, og i mine øjne er de ikke andet end et middelmådigt SAS-ligahold pt. Og hvis ikke de havde fået en meget billig billet i CL (og jo den er billig når man slår 2 hold der er på niveau med Kolding) havde sæsonen været en kæmpe katastrofe indtil videre.
> Tag dog ikke fejl; jeg synes også at vi har en
> fantastisk trup, men glem heller ikke at AaB har
> haft meget om ørerne i dette efterår, og at de
> trods alt vandt guldet sidste år, så alt i alt må
> man anerkende deres styrke
AaB har ikke formået at erstatte tabene af Califf, Nilsson og ikke mindst Hamren.
Califf er erstattet er Beauchamp, som har sejlet rundt nede i deres forsvar. Han har fået 1 rødt kort (det mod Celtic skal han ikke have hængende på sig), lavet 1 selvmål og derudover kostet et par andre kasser (bl.a. det sidste mål i Parken). Generelt har han været en katastrofe.
Nilsson er erstattet af Saganowski, som i mine øjne er direkte elendig. Mandens afslutninger er helt hen i vejret, hans førsteberøringer er mildest talt dårlige og han ligner en der kan spille herfra og så til juleaften uden at score i SAS-ligaen.
Sidste men ikke er Hamrén blevet erstattet af Rioch. Det er måske det største tab. I dag viser Rioch endnu engang hans manglende handlekraft ved ikke at ændre det store på et svagt spillende AaB-hold, som først i slutningen af kampen får reddet 1 point.
Faktum er at AaB er væsentligt svækket i forhold til sidste sæson, og i mine øjne er de ikke andet end et middelmådigt SAS-ligahold pt. Og hvis ikke de havde fået en meget billig billet i CL (og jo den er billig når man slår 2 hold der er på niveau med Kolding) havde sæsonen været en kæmpe katastrofe indtil videre.
-
Dahl9210
Tjahh, Selvom jeg stadig tror på AaB, er det svært at være uenig med dig. AaB har været en regulær katastrofe i ligaen so far, ingen tvivl om det, og ingen grund til at prøve at løbe fra fakta.
Dog mener er jeg sikker på at Beauchamp nok skal blive en gevinst for AaB, Califf startede heller ikke super godt. Saga, tjahh, eneste positive so far, er at vi ikke har købt ham.
I Aalborg kan vi i denne sæson, indtil nu, kun være glade for at vi er kommet i CL og tjent en fandens masse penge, alt andet har været en tur mod afgrunden. Om vi kommer igen? gu fanden gør vi da det
Dog mener er jeg sikker på at Beauchamp nok skal blive en gevinst for AaB, Califf startede heller ikke super godt. Saga, tjahh, eneste positive so far, er at vi ikke har købt ham.
I Aalborg kan vi i denne sæson, indtil nu, kun være glade for at vi er kommet i CL og tjent en fandens masse penge, alt andet har været en tur mod afgrunden. Om vi kommer igen? gu fanden gør vi da det
-
Jesper BW1100
Dahl9210 Skrev:
> Tjahh, Selvom jeg stadig tror på AaB, er det svært
> at være uenig med dig. AaB har været en regulær
> katastrofe i ligaen so far, ingen tvivl om det, og
> ingen grund til at prøve at løbe fra fakta.
Selvfølgelig tror du på AaB. Hvis fansene ikke gør hvem skulle så gøre det?
> Dog mener er jeg sikker på at Beauchamp nok skal
> blive en gevinst for AaB, Califf startede heller
> ikke super godt. Saga, tjahh, eneste positive so
> far, er at vi ikke har købt ham.
Det har du selvfølgelig ret i. Califf var ikke noget vidunder i starten. Så som AaB'er har man jo selvfølgelig lov at håbe at Beauchamp også bare er en langsom starter. Som udefrastående er der dog ikke meget der tyder på det. Jeg synes han har været fornærmende ringe. Jeg forstår bare ikke, hvorfor Lynge ikke tog den sikre og forlængede med Califf. Men det er selvfølgelig nemt at være bagklog.
Mht. Saga skal han vel bare hjem så hurtigt som muligt?
Den største brøler er dog stadig ansættelsen af Rioch. Han virker direkte handlingslammet og af og til har man nærmest fornemmelsen af at han ikke rigtig gider. Kender han overhovedet navnene på spillerne i periferien?
> I Aalborg kan vi i denne sæson, indtil nu, kun
> være glade for at vi er kommet i CL og tjent en
> fandens masse penge, alt andet har været en tur
> mod afgrunden. Om vi kommer igen? gu fanden gør vi
> da det
Ja uden CL havde i godt nok fået på endnu mere på puklen i pressen. Nu kan i ligesom bruge jeres CL-eventyr og millioner lidt som en buffer.
Om i kommer igen? Jeg håber det egentlig ikke, men vi er nok ikke så heldige at slippe af med jer
> Tjahh, Selvom jeg stadig tror på AaB, er det svært
> at være uenig med dig. AaB har været en regulær
> katastrofe i ligaen so far, ingen tvivl om det, og
> ingen grund til at prøve at løbe fra fakta.
Selvfølgelig tror du på AaB. Hvis fansene ikke gør hvem skulle så gøre det?
> Dog mener er jeg sikker på at Beauchamp nok skal
> blive en gevinst for AaB, Califf startede heller
> ikke super godt. Saga, tjahh, eneste positive so
> far, er at vi ikke har købt ham.
Det har du selvfølgelig ret i. Califf var ikke noget vidunder i starten. Så som AaB'er har man jo selvfølgelig lov at håbe at Beauchamp også bare er en langsom starter. Som udefrastående er der dog ikke meget der tyder på det. Jeg synes han har været fornærmende ringe. Jeg forstår bare ikke, hvorfor Lynge ikke tog den sikre og forlængede med Califf. Men det er selvfølgelig nemt at være bagklog.
Mht. Saga skal han vel bare hjem så hurtigt som muligt?
Den største brøler er dog stadig ansættelsen af Rioch. Han virker direkte handlingslammet og af og til har man nærmest fornemmelsen af at han ikke rigtig gider. Kender han overhovedet navnene på spillerne i periferien?
> I Aalborg kan vi i denne sæson, indtil nu, kun
> være glade for at vi er kommet i CL og tjent en
> fandens masse penge, alt andet har været en tur
> mod afgrunden. Om vi kommer igen? gu fanden gør vi
> da det
Ja uden CL havde i godt nok fået på endnu mere på puklen i pressen. Nu kan i ligesom bruge jeres CL-eventyr og millioner lidt som en buffer.
Om i kommer igen? Jeg håber det egentlig ikke, men vi er nok ikke så heldige at slippe af med jer
-
Dahl9210
Jesper BW1100 Skrev:
>
> Selvfølgelig tror du på AaB. Hvis fansene ikke gør
> hvem skulle så gøre det?
Ja, det er jo lige det, vi var vel praktisk talt også de eneste der troede på at vi kunne tage mesterskabet sidste sæson.
>
> Det har du selvfølgelig ret i. Califf var ikke
> noget vidunder i starten. Så som AaB'er har man jo
> selvfølgelig lov at håbe at Beauchamp også bare er
> en langsom starter. Som udefrastående er der dog
> ikke meget der tyder på det. Jeg synes han har
> været fornærmende ringe. Jeg forstår bare ikke,
> hvorfor Lynge ikke tog den sikre og forlængede med
> Califf. Men det er selvfølgelig nemt at være
> bagklog.
Well, i min verden gjorde AaB det rigtige, dog er det naturligvis "træls" at Califf så gerne ville blive i AaB, og ikke kunne få det samme i løn og længde som i FCM. Men med de lønninger der har været snakket om, synes jeg det er helt ok at man ikke valgte at forlænge.
> Mht. Saga skal han vel bare hjem så hurtigt som
> muligt?
Som det ser ud nu, ja.
> Den største brøler er dog stadig ansættelsen af
> Rioch. Han virker direkte handlingslammet og af og
> til har man nærmest fornemmelsen af at han ikke
> rigtig gider. Kender han overhovedet navnene på
> spillerne i periferien?
Helt enig.
>
> Ja uden CL havde i godt nok fået på endnu mere på
> puklen i pressen. Nu kan i ligesom bruge jeres
> CL-eventyr og millioner lidt som en buffer.
> Om i kommer igen? Jeg håber det egentlig ikke, men
> vi er nok ikke så heldige at slippe af med jer
Uden CL havde det også set anderledes ud i ligaen, vi havde ik været i top tre pt, men ej heller ligget på en af de to kedelige pladser. Og jeg kan godt forstå du ikke ønsker vi kommer igen, ville have det på samme måde med FCM, men jeg er nu stadig overbevist om at AaB ikke ryger ud af ligaen.
>
> Selvfølgelig tror du på AaB. Hvis fansene ikke gør
> hvem skulle så gøre det?
Ja, det er jo lige det, vi var vel praktisk talt også de eneste der troede på at vi kunne tage mesterskabet sidste sæson.
>
> Det har du selvfølgelig ret i. Califf var ikke
> noget vidunder i starten. Så som AaB'er har man jo
> selvfølgelig lov at håbe at Beauchamp også bare er
> en langsom starter. Som udefrastående er der dog
> ikke meget der tyder på det. Jeg synes han har
> været fornærmende ringe. Jeg forstår bare ikke,
> hvorfor Lynge ikke tog den sikre og forlængede med
> Califf. Men det er selvfølgelig nemt at være
> bagklog.
Well, i min verden gjorde AaB det rigtige, dog er det naturligvis "træls" at Califf så gerne ville blive i AaB, og ikke kunne få det samme i løn og længde som i FCM. Men med de lønninger der har været snakket om, synes jeg det er helt ok at man ikke valgte at forlænge.
> Mht. Saga skal han vel bare hjem så hurtigt som
> muligt?
Som det ser ud nu, ja.
> Den største brøler er dog stadig ansættelsen af
> Rioch. Han virker direkte handlingslammet og af og
> til har man nærmest fornemmelsen af at han ikke
> rigtig gider. Kender han overhovedet navnene på
> spillerne i periferien?
Helt enig.
>
> Ja uden CL havde i godt nok fået på endnu mere på
> puklen i pressen. Nu kan i ligesom bruge jeres
> CL-eventyr og millioner lidt som en buffer.
> Om i kommer igen? Jeg håber det egentlig ikke, men
> vi er nok ikke så heldige at slippe af med jer
Uden CL havde det også set anderledes ud i ligaen, vi havde ik været i top tre pt, men ej heller ligget på en af de to kedelige pladser. Og jeg kan godt forstå du ikke ønsker vi kommer igen, ville have det på samme måde med FCM, men jeg er nu stadig overbevist om at AaB ikke ryger ud af ligaen.
-
BW - 665
http://www.onside.dk/node/17947
... det kan da næsten kun være AaB som Erik fortsætter i, eller hvad?
... det kan da næsten kun være AaB som Erik fortsætter i, eller hvad?
-
Kriek/Alex
SÅ ER SAGEN AFGJORT..
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 78777.html
Rioch stopper hermed til Januar.. Nu er det kun et spørgsmål om tid inden de offentliggør det /:
Rioch stopper hermed til Januar.. Nu er det kun et spørgsmål om tid inden de offentliggør det /:
-
MadsBS
Re: SÅ ER SAGEN AFGJORT..-Nej
Sagen er ikke AFGJORT før Erik skriver under.
Jeg har sagt fra det sekund Erik stoppede, at det nok blev Aab (en træls mavefornemmelse). Det laver ikke om på, at det ikke er afgjort endnu. Så nej.
Jeg har sagt fra det sekund Erik stoppede, at det nok blev Aab (en træls mavefornemmelse). Det laver ikke om på, at det ikke er afgjort endnu. Så nej.
-
Ravnen
Faxe huserer jo også, han kunne vel være et ligeså godt bud på en træner i Aab.
-
Kent
Re: SÅ ER SAGEN AFGJORT..
Der er da intet der er afgjort. Det kommer næppe som nogen overraskelse, at samarbejdet med Rioch ikke forlænges. AaB har hele tiden været på jagt efter en ny træner, så der er sådan set ikke noget nyt.
Dog synes jeg endnu engang det er ringe af Lynge. Nu melder man ud, at man helt sikker skal have en ny træner, hvilket nok ikke ligefrem gør pressen spekulationer mindre. Ej heller prisen for Wieghorst. Han burde vel have en ny mand på plads, når han fortæller at Rioch er væk. Hans udtalelser tyder heller ikke ligefrem på, at han er tæt på et nyt emne, hvilket jeg synes er utrolig ringe. Hvor meget mere end 10 mdr skal du bruge Lynge? Generelt synes jeg faktisk at Lynge har ageret utrolig amatøragtig de sidste 2 vinduer, hvad angår træner og angriber. Det er gedigent makværk han har præsteret, og det burde ikke forekomme for en mand med hans erfaring.
Dog synes jeg endnu engang det er ringe af Lynge. Nu melder man ud, at man helt sikker skal have en ny træner, hvilket nok ikke ligefrem gør pressen spekulationer mindre. Ej heller prisen for Wieghorst. Han burde vel have en ny mand på plads, når han fortæller at Rioch er væk. Hans udtalelser tyder heller ikke ligefrem på, at han er tæt på et nyt emne, hvilket jeg synes er utrolig ringe. Hvor meget mere end 10 mdr skal du bruge Lynge? Generelt synes jeg faktisk at Lynge har ageret utrolig amatøragtig de sidste 2 vinduer, hvad angår træner og angriber. Det er gedigent makværk han har præsteret, og det burde ikke forekomme for en mand med hans erfaring.
-
Kriek/Alex
læs dog mit indlæg...
Jeg siger at det er et spørgsmål om tid inden han skriver under.
Ligesom du selv siger.
Jeg siger at det er et spørgsmål om tid inden han skriver under.
Ligesom du selv siger.
-
Kriek/Alex
Det er jeg enig. Derfor tror jeg også, at ER næsten er på plads i Aab - så Lynge ikke laver den samme bommert to gange i træk.
-
Ralle8900
Kriek/Alex Skrev:
> Det er jeg enig. Derfor tror jeg også, at ER
> næsten er på plads i Aab - så Lynge ikke laver den
> samme bommert to gange i træk.
Hrrmmm.... Behøver jeg nævne Lasse Nilsson og Marek Saganowski???
Det er vel den samme bommert to gange i træk?
> Det er jeg enig. Derfor tror jeg også, at ER
> næsten er på plads i Aab - så Lynge ikke laver den
> samme bommert to gange i træk.
Hrrmmm.... Behøver jeg nævne Lasse Nilsson og Marek Saganowski???
Det er vel den samme bommert to gange i træk?
-
MadsBS
Kriek/Alex Skrev:
> læs dog mit indlæg...
> Jeg siger at det er et spørgsmål om tid inden han
> skriver under.
> Ligesom du selv siger.
"Sagen er afgjort".
Som sagt; nej det er ikke afgjort.
> læs dog mit indlæg...
> Jeg siger at det er et spørgsmål om tid inden han
> skriver under.
> Ligesom du selv siger.
"Sagen er afgjort".
Som sagt; nej det er ikke afgjort.
-
Kriek/Alex
Det var jo ikke hvad jeg skrev, men hvad emnenavnet var..
"et spørgsmål om tid inden de offentliggør det /:"
"et spørgsmål om tid inden de offentliggør det /:"