Udlandskubber
-
jabsi
Udlandskubber
Hej. Jeg vil gerne spørge hvem i holder med i udlandet. Jeg holder med Liverpool FC
Senest rettet af jabsi 22. aug 2008, 22:50, rettet i alt 1 gang.
-
Ralle8900
Re: Udlandskubber
Er ganske betaget af den engelske liga, og har trofast fulgt Manchester United siden fodbold-interessen begyndte at spire...
Har ingen deciderede favoritter i alle andre ligaer i Europa, men efter at have været inde og se en kamp på Olympiastadion i Berlin (rigtig fed oplevelse i øvrigt), har jeg da fulgt lidt med i Herthas bedrifter....eller mangel på samme....
Har ingen deciderede favoritter i alle andre ligaer i Europa, men efter at have været inde og se en kamp på Olympiastadion i Berlin (rigtig fed oplevelse i øvrigt), har jeg da fulgt lidt med i Herthas bedrifter....eller mangel på samme....
-
Ravnen
Sådan Arff 
Barcelona her også, Har lige været nede og se Camp Nou for nogle uger siden, storslået oplevelse.
Barcelona her også, Har lige været nede og se Camp Nou for nogle uger siden, storslået oplevelse.
-
footballchief
West Ham United FC
Real Club Celta de Vigo Sociedad Anonima Deportiva (Jow tak, gad vide om jeg fik hele navnet med.)
Real Club Celta de Vigo Sociedad Anonima Deportiva (Jow tak, gad vide om jeg fik hele navnet med.)
-
Cee-Jay
Har et favorithold i flere af de store ligaer i Europa.
England: Liverpool FC
Italien: AS Roma
Frankrig: Olympique de Marseille
Skotland: Glasgow Rangers
Spanien: Valencia
Portugal: FC Porto
England: Liverpool FC
Italien: AS Roma
Frankrig: Olympique de Marseille
Skotland: Glasgow Rangers
Spanien: Valencia
Portugal: FC Porto
-
Thomas N.
Haha.. og så kan man konstatere af de fleste er medløbere herinde !
det godt vi har FCM i DK, så vi alle ikke skal holde med BIF igen!!
-
Altoriso
Jeg har lidt forskellige hold som jeg følger så tæt som muligt ( men har da hele Canal Digital og Viasat-pakkerne, så det bliver da til en del... )
TOTTENHAM HOTSPURS
CF VALENCIA
AS ROMA
Har aldrig været til at følge de absolutte storhold, omend de da alle har haft deres store triumfer
TOTTENHAM HOTSPURS
CF VALENCIA
AS ROMA
Har aldrig været til at følge de absolutte storhold, omend de da alle har haft deres store triumfer
-
Shadrak
Har holdt med Manchester United, FC Barcelona og Sampdoria siden jeg begyndte at interessere mig for fodbold. Sjovt nok var de alle gode klubber på den tid, så må du kalde det medløber agtigt eller almindelig barnlig søgen efter sejre...
. Men jeg er dog blevet ved med at holde med holdene siden dengang også da Sampdoria var i en mere eller mindre stor krise for ikke så lang tid siden...