Udlandskubber

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
jabsi

Udlandskubber

Indlæg af jabsi »

Hej. Jeg vil gerne spørge hvem i holder med i udlandet. Jeg holder med Liverpool FC
Senest rettet af jabsi 22. aug 2008, 22:50, rettet i alt 1 gang.

Ralle8900

Re: Udlandskubber

Indlæg af Ralle8900 »

Er ganske betaget af den engelske liga, og har trofast fulgt Manchester United siden fodbold-interessen begyndte at spire...

Har ingen deciderede favoritter i alle andre ligaer i Europa, men efter at have været inde og se en kamp på Olympiastadion i Berlin (rigtig fed oplevelse i øvrigt), har jeg da fulgt lidt med i Herthas bedrifter....eller mangel på samme.... ;)

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

AS Roma.

Chap

Indlæg af Chap »

Ingen

Arff

Indlæg af Arff »

FC Barcelona! :D

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Sådan Arff ;-)

Barcelona her også, Har lige været nede og se Camp Nou for nogle uger siden, storslået oplevelse.

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

Liverpool ;)

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Hjertet banker kun for et hold og det er Fcm!!!

footballchief

Indlæg af footballchief »

West Ham United FC

Real Club Celta de Vigo Sociedad Anonima Deportiva (Jow tak, gad vide om jeg fik hele navnet med.)

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Har et favorithold i flere af de store ligaer i Europa.

England: Liverpool FC

Italien: AS Roma

Frankrig: Olympique de Marseille

Skotland: Glasgow Rangers

Spanien: Valencia

Portugal: FC Porto

Thomas N.

Indlæg af Thomas N. »

Haha.. og så kan man konstatere af de fleste er medløbere herinde ! :) det godt vi har FCM i DK, så vi alle ikke skal holde med BIF igen!!

Bjerg90

Indlæg af Bjerg90 »

Juventus selvfølgelig!! :D

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

hvordan kommer du frem til den konklusion?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg har lidt forskellige hold som jeg følger så tæt som muligt ( men har da hele Canal Digital og Viasat-pakkerne, så det bliver da til en del... )

TOTTENHAM HOTSPURS

CF VALENCIA

AS ROMA

Har aldrig været til at følge de absolutte storhold, omend de da alle har haft deres store triumfer :-)

Shadrak

Indlæg af Shadrak »

Har holdt med Manchester United, FC Barcelona og Sampdoria siden jeg begyndte at interessere mig for fodbold. Sjovt nok var de alle gode klubber på den tid, så må du kalde det medløber agtigt eller almindelig barnlig søgen efter sejre... ;). Men jeg er dog blevet ved med at holde med holdene siden dengang også da Sampdoria var i en mere eller mindre stor krise for ikke så lang tid siden...

Besvar