Klimpl på vej væk..

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Chap

Re: Klimpl fortid i FCM?

Indlæg af Chap »

Jeg vil håbe, både for FCM men også Klimpl selv, at han kommer til en ny klub snarest muligt. Først og fremmest er hans løn nok forholdsvis god, så der er ingen grund til at have ham til at sidde og varme bænken. Derudover har han nok også selv nogle ambitioner, som ikke indebærer at være bænkevarmer. Så hvis han ryger for et par millioner er det helt fint med mig.

BW - 665

Re: Raska (OT)

Indlæg af BW - 665 »

Bliver nødt til lige at tilføje, at hvor er det forfriskende at se en spiller acceptere og endda erkende at en anden på pladsen er bedre, og i stedet erklære at man vil arbejde hårdt og ydmygt, og tage hvad man kan få - flere af den slags spillere tak!

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

hvor kan man læse det?

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Persian_Wolf Skrev:
-------------------------------------------------------
> hvor kan man læse det?

I den artikel som Hausser linkede til fra Tipsbladet, relevant uddrag:

- Trænerne har truffet den rigtige beslutning. Lasse stod en rigtig god forårssæson og har været bedre end mig i opstarten, siger målmanden til TIPS-bladet, men udtrykker samtidigt forhåbninger om at tilbageerobre pladsen.

- Der er mange kampe, og jeg håber at spille i hvert fald 10-12 kampe. Trænerne har sagt til os, at de vælger ud fra niveau og dagsform, og ikke om man hedder Raska eller Heinze, så det er op til mig selv at vise, at jeg skal have chancen igen.

Det er vist det man kalder 'den rette ånd' skulle jeg mene.

Hausser

Klimpl, hvad blir det til med ham?

Indlæg af Hausser »

Ørgaard, hvis vi skal af med ham, så skal det altså snart til at være, tiden går og vi skal helst have reduceret A-truppen med et par spillere og Klimpl bør være en af dem..

Ravnen

Re: Klimpl, hvad blir det til med ham?

Indlæg af Ravnen »

Ret beset, så har Klimpl da virket stærkere end Ipsa, af hvad vi har set indtil videre. Nu Erik og hans kone er væk ;-) kunne de da give ham en chance mere, han fik os alle til at glemme Bak, så mon ikke han har noget i sig.

fcmjonas

Indlæg af fcmjonas »

Har aldrig gklemt BAK og klimpl er aldrig i nærheden af ham!

MadsBS

Re: Klimpl- Gratis

Indlæg af MadsBS »

Hausser

Indlæg af Hausser »

Så arbejdes der på det, godt. Lader til man er villig til helt at tage de afskrivninger han har medført mod at spare lønnen og hvis man ikke agter at bruge ham så er det måske en god også idé.

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

En god idé at komme af med ham, hvis han alligevel er bag alle i forsvarkøen, inklusiv Frank... En en spiller jeg rigtig godt kan lide, og havde håbet han fik en chance til...

Synes dog det er en skam, da jeg mener han har vist rigtig gode takter, og en eminent forudseenhed i sit spil.. Højreback gjorde han det ikke særligt godt på, men det er bestemt heller ikke hans plads...

Hausser

Indlæg af Hausser »

Altså hvis det er Ipsas reelle niveau det vi så igår, så mener jeg også at Klimpl er bedre. Men det er åbenlyst at man ikke vil satse på Klimpl og man i stedet vil fokusere kræfterne på Ipsa som er et ungt talent og sagtens kan udvikle sig, Klimpl er trods alt også i en alder hvor han bør have toppet.

forzafcm

Klimpl bedre end Reid

Indlæg af forzafcm »

Idioti at Klimpl ikke er fast. Har aldrig rigtig forstået hvad der er galt med ham.

Mose

Re: Klimpl bedre end Reid

Indlæg af Mose »

Du er jo til grin med en sådan udtalelse.

Reid er/bliver en af de helt store i dansk fodbold, mens Klimpl ikke engang kan spille sig til en plads hos FCN, til trods for at de kan få ham gratis.

Er alle der arbejder til daglig med manden helt ved siden af, eller er det måske dig der trænger til at pusse brillerne.

Davoos

Re: Klimpl bedre end Reid

Indlæg af Davoos »

forzafcm Skrev:
-------------------------------------------------------
> Idioti at Klimpl ikke er fast. Har aldrig rigtig
> forstået hvad der er galt med ham.
Var der ikke noget om, at han havde dusket ER's bedre halvdel?

Hvor meget var den estimerede købspris på Klimpl?

Besvar