Klimpl på vej væk..

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jonastk

Klimpl på vej væk..

Indlæg af jonastk »

det ser ud til at Klimpl er på vej væk
http://sportensverden.dk/football/item.asp?id=12430
(I linket står der at EB har lavet en artikel, men den har jeg ikke lige kunnet finde på EB´s hjemme side)

EDIT: Eftersom tråden nu ikke længere omhandler Klimpls skifte til FCN, her jeg rettet overskiften. Mvh Admin
Senest rettet af jonastk 18. jan 2009, 18:38, rettet i alt 1 gang.

mancitydk

Re: Klimpl på vej til FCN

Indlæg af mancitydk »

sygt nok... vi gav 5 mio for ham og der står de vil få ham væsentligt billigere... vil det så sige 2 mio??

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Det ville være intet mindre end en katastrofe, manden er jo genial.

Og hvorfor bliver han kaldt et flop? Syns han har været en succes.

rasmusronnebech

Indlæg af rasmusronnebech »

deltvis enig. jeg synes absolut heller ikke der en nogen grund til at sælge ham, maner sagtens at han kan indgå i vores start 11-er næste sæson, og vis ikke, er han er klasse back-up i og med at han både ka` spille midterforsvar og back.

Jacob

Indlæg af Jacob »

Genial ligefrem? Det ville da være interresant at høre dine argumenter for at kalde ham det. Jeg synes ikke umildbart han har udrettet noget i FC-trøjen der giver dig belæg for at kalde ham genial.

At kalde ham et flop er så ovre i den modsatte ende, han har trods alt fået en del kampe, og flere af dem er gået fint. Så synes heller ikke flop er betegnende.

Nærmere middelmådig.

jonastk

Indlæg af jonastk »

tjah, jeg forstår det heller ikke helt, mener klart han ret til at være omkring førsteholdet og også spille, om ikke fast så noget mere end han har gjort de sidste 6 mdr.

Og hvad hvis Kolja sælges, så får vi lidt problemer på den højre back, gør vi ikke ? Vi har vel kun Filip Marcic, og så kunne jeg se at Sivebæk var blevet rykket derned i en kamp.

Thomas T, "Vi kommer til at spille mange kampe i denne sæson, og vi vil komme til at bruge op imod 25 spillere i løbet af det kommende år"
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Så hvis han fortsætter rotationen, som han lægger på til, så vil der da klart blive kampe nok til ham.

levis

Indlæg af levis »

mrjelle Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det ville være intet mindre end en katastrofe,
> manden er jo genial.
>
> Og hvorfor bliver han kaldt et flop? Syns han har
> været en succes.

I lige netop vuderingen af KLimpl, er meningerne meget subjektive. Han startede fint ud, og spillede vel de første 10 kampe som fast mand. At han så i efterårets fire sidste kampe er skyld i 4 mål til modstanderen, det kan ikke ligefrem kaldes en succes. Han fik jo også chancen i foråret, og fik meget ros for sin backplads i kampen mod Lyngby, men for dælan han haltede defensivt. Er i tvivl om hvilken anden kamp på hjemmebane hvor han også deltog, og hvor hans pirmære aftryk var nogle meget hasaderede tacklinger.

At blive købt til 5 mio. for derefter til sidst at ende på bænken, det kan ikke kaldes en succes. Der er en grund til at han gang på gang blev vraget i foråret, dette vidner om han slet og ret ikke har kvaliteten til at være fast mand.

Mikkelsen

Indlæg af Mikkelsen »

jeg mener nu, at vi gav ikke mindre end 7 mio for ham

Arff

Indlæg af Arff »

Prisen var efter hvad jeg husker 1 million Euro, da vi købte ham

Chap

Indlæg af Chap »

Ifølge EB gav vi 4 mio. kr. for ham, som står i den artikel, som er postet lidt længere nedere i tråden.

Med hensyn til Klimpl som spiller, var jeg virkelig imponeret over ham i starten, da han gjorde det fantastisk inde i midterforsvaret. Men efterfølgende har han godt nok været en skuffelse, desværre. Om vi skal sælge ham for de førnævnte 2 mio. kr. er jeg godt lidt i tvivl om, eftersom vi dermed kommer til at se lidt tynde ud på højrebacken, hvis altså Kolja også ender med at blive solgt.

Kent

Indlæg af Kent »

Det har lagt i kortene længe, at man ville forsøge at komme af med Klimpl. Hvis ikke han indgår i start-11 er det efter min mening også det bedste. Han er for dyr og for gammel til at sidde på bænken. Det er ikke tilfredsstillende for hverken ham selv eller FCM. Så for min skyld ingen alarm, hvis man slipper ham til FCN.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Det var da det værste lort :S .. Jeg er forholdsvis sikker på at hvis han fik chancen 3-5 kampe så ville han imponerer! Jeg er så sikker på at der ligger noget i ham som han ikke har fået vist ind til videre, efter min mening ville det være meget dumt at sælge ham. :S

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Jydepower, vi kender allesammen din forkærlighed for Klimpl, mnen det ændrer altså ikke ved at som det ser ud pt er han altså nr. 4 i hierarkiet og nr 3 til højreback (forudsagt at Kolja ikke ryger), og dermed er det sgu da ikke fedt for ham at sidde på bænken.... Og han kostede altså mål til slut på efteråret.... Det kan selv du ikke komme udenom.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Ja jeg har en forkærlighed for Klimpl. Men vil også gerne indrømme at han IKKE har spiller godt. Men at skrotte en landsholdsforsvar pga. han spiller med en skade som så har betydet at han kostede nogle mål, det er jo latterligt?! Som om at Frank ikke har scoret i 4 kampe i streg? Han bliver jo ikke skrottet. Og vi vandt sølv alligevel?

Besvar