Spillerindkøb 2

Om FC Midtjylland og Black Wolves
forzafcm

Re: Yssouf Koné

Indlæg af forzafcm »

Ja, en rigtig klasse-spiller. Tror også han er for god til at komme til FCM, hvis ikk bliver det et ligeså godt køb som GF`s Nando, hvis ikk bedre.

Chap

Indlæg af Chap »

Jeg ved nu ikke, om han er for god til os; det eneste der bare bekymrer mig lidt er lønnen. Han får garanteret en fed hyre oppe i Rosenborg, så han bliver højst sandsynligt nødt til at gå ned i løn, hvis et skifte til os skulle blive aktuelt.

forzafcm

Indlæg af forzafcm »

Tjekker Ørgaard ulvegravn? Det er jo ham der skal købe ham.

Kent

Indlæg af Kent »

forzafcm Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjekker Ørgaard ulvegravn? Det er jo ham der skal
> købe ham.

Ja. Ulvegraven er Ørgaards primære scoutingredskab sammen med FM. Hvis ikke det var for Graven ville han ikke ane hvad der var af interessante spillere rundt omkring.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Syntes ihvertfald det er en skandale hvis han ikke tjekker Graven, ellers er alt vores arbejde jo skønne spildte kræfter :)

Er der nogen der har en mail til Ørgaard, så kunne vi måske maile vores forslag til ham?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Mailadressen er getreal@dreamon.com

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Koné ville være et godt køb.. Hvis man følger bare lidt med i norsk fodbold, vil man kunne se det. Udover det, så taler videoerne vel for sig selv? Det ville være et kæmpe køb i mine øjne. Dog tror jeg også, at lønnen er meget høj.

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Kan der blive tale om en forskerordning?

dalle

Ken Ilsø køb ham!! KONE blive i Norge!!

Indlæg af dalle »

jeg har set ken i rigtig mange kampe og jeg er også meget fasineret over ham så jeg har faktisk været hele 2 gange ude at se ham i kamp.
jeg har 3 punkter til ken

1. han teknik førsteberøinger driblinger er på abselut sas klasse uden tvilvl!!

2. jeg har kun set ham som en "luksus spiller" dvs. han forsvare næsten aldrig men det er måske også fordi han er så god til at drible osv. at man holder ham deroppe som "targetmand" han placere sig godt og derfor tror jeg heller ikke man kan sige så meget om forsvars kvaliteter endnu men han er jo ikke en Mikkel"The Bull" Thygesen ken er langt mindre fysiks.

3.han er så god teknisk men dog så dårlig fysiks at han SKAL være på en af de offensive pladser dvs. fra højre og venstre fløj til angrebet.

trods han har nogle store minuser som en spiller på 21 så mener jeg uden tvilv og tøven at vi skal købe ham 7-8 mio med CO oveni er en god handel for os han bliver en stjerne om 1-2 år men i starten vil han kunne gøre en forskel men ikke være den store stjerne.

PS. undskyld stavefejlende er lige kommet hjem fra efterskole og er ret træt.

MHT. til KONE ¨å har vi nok af hans slags på holdet Kan i sige BABA, JUDE, OLishe osv.

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

jakob88 Skrev:
> Kan der blive tale om en forskerordning?

.. Og med det mener du?

kopien

Re: Ken Ilsø køb ham!! KONE blive i Norge!!

Indlæg af kopien »

dalle Skrev:

> MHT. til KONE ¨å har vi nok af hans slags på
> holdet Kan i sige BABA, JUDE, OLishe osv.

jeg håber inderligt du med ordene "hans slags" mener spilletype og at jeg fejlfortolker det voldsomt meget når jeg læser det som en hentydning til farven/racen på Kone, Baba, Jude Oliseh osv....

kopi, glæder mig til dit svar...

kopien

Indlæg af kopien »

Han mener velsagtens at HVIS vi skulle tilknytte Kone (hvilket vi jo snart gør da Ørgaard lystrer "pøblen" på graven) så vil han gerne vide om Kone kan ansættes på den såkaldte forskerordning hvilket betyder han skal betale meget lidt skat. Kan ikke huske det eksakte beløb...

kopi.

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Tak for svaret!

Jeg har lige læst om Koné inde på OB´s fan-forum. De har ham også oppe til debat- ikke at jeg siger , de ved noget konkret om det- men ihvertfald skriver de, at et par PL-klubber også er ude efter ham. Det ville i så fald , gøre det unægteligt sværere at hente ham. http://ob.dk/forum/4/145284/ShowThread.aspx

Kent

Indlæg af Kent »

Hausser Skrev:
> Er der nogen der har en mail til Ørgaard, så kunne
> vi måske maile vores forslag til ham?

Hvad er det præcist, der får dig til at tro, at du ved noget som helst om nogen spillere, som Ørgaard ikke ved i forvejen? Hvad er det lige nøjagtig du forestille dig at få ud af, at sende en liste med forslag? Tror du seriøst at manden ikke ville vide 10 gange mere end dig om hver eneste spiller du kan nævne?

Nu har jeg desværre ikke kunne finde kilden, men Ørgaard har tidligere udtalt noget i stil med, at han stort set kender startopstillingen i alle klubber i de to bedste rækker i alle europæiske lande udenad. Så mener du seriøst at vi herinde kan finde nogen, som han ikke kender til? Med mindre du kan vise at du for 1 år siden pegede på Ken eller Geo som potentielle spillere til os, så tror jeg bare du skal lade Ørgaard passe sit job og ikke spamme hans mail.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg sagde det jo for sjov Kent ;-)

Besvar