Farum away

Om FC Midtjylland og Black Wolves
LOOFT

Farum away

Indlæg af LOOFT »

Nu er der ingen undskyldning for ikke at tage med!
tag med for at give den bedste stemning nogensinde og gøre et ellers trist farum stadion, til et livligt sted:-)

Alle mand afsted! http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=514
Senest rettet af LOOFT 24. maj 2008, 01:46, rettet i alt 1 gang.

Hekler

Re: Farum away

Indlæg af Hekler »

Ja jeg kan da kun opfordre folk til lige at løbe deres Messenger/maillister igennem for folk der kunne tænkes at være interesserede i at komme med på sådan en tur. Inviter dem med, smid linket så de kan tilmelde sig nemt.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Lad mig forstå det ret. :) Vi kan komme gratis til FCN kampen og tilbage ?? og det er incl. billet lige som sidste sæson mod vejle ?

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lad mig forstå det ret. :) Vi kan komme gratis til
> FCN kampen og tilbage ?? og det er incl. billet
> lige som sidste sæson mod vejle ?

Nu skal du jo lige være medlem først, før du kan komme gratis af sted.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Hvilket koster 100 kr ikke?? Men det skulle man da ikke til vejle kampen sidste år

Thor/TWC

Indlæg af Thor/TWC »

Denne tur arrangeres af BW med hjælp fra FCM, så selvfølgelig skal denne tur være billigst for BW`s medlemmer.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Jeg klager heller ikke!! Langt fra (!) Jeg betaler GLÆDELIGT 100 kr for at blive medlem af BW, komme ind og se den kamp hvor vi skal have overrakt sølv :)

TBM FCM

Indlæg af TBM FCM »

Et medlemskab i BW koster 150kr.

Så for 100kr kommer du med på turen men opnår ingen af de andre fordele som medlemmer af BW får deri blandt 200kr i rabat på det næste sæson kort. Samt en masse andet

Thomas Mikkelsen

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

http://www.black-wolves.com/userdata.php

150kr for medlemsskab

100kr. for busturen for ikke-medlemmer.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Ja selvfølgelig!! læste lige helt forkert :) Men er der nogen der ved om der er begrænset antal tilbage ? For jeg er sq ret sikker på jeg kan få en del med fra efterskole, så ville være rart at vide :)

TBM FCM

Indlæg af TBM FCM »

Du gir den bare gas. Der er sidste tilmeldning torsdag den 22/5 så hvis de er meldt til inden sidste tilmeldning så er de selvfølgelig med.

Sæt igang

Thomas Mikkelsen

Jydepower

Hjemme igen?

Indlæg af Jydepower »

Nogen der ved hvornår vi ca. er hjemme ?

Amtrup

Re: Hjemme igen?

Indlæg af Amtrup »

Jeg vil tro, at vi er i Herning mellem 22.30 - 23.00. Og i Ikast lidt før det. Det afhænger jo af, hvor længe vi skal hylde spillerne i Farum, og hvor mange pauser der skal være.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

ok tak for det.

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Who cares.. Vi skal gå amok.. og vores koner skal bare klappe i... skål folkens...

Besvar