Farum away
-
LOOFT
Farum away
Nu er der ingen undskyldning for ikke at tage med!
tag med for at give den bedste stemning nogensinde og gøre et ellers trist farum stadion, til et livligt sted:-)
Alle mand afsted! http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=514
tag med for at give den bedste stemning nogensinde og gøre et ellers trist farum stadion, til et livligt sted:-)
Alle mand afsted! http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=514
Senest rettet af LOOFT 24. maj 2008, 01:46, rettet i alt 1 gang.
-
Hekler
Re: Farum away
Ja jeg kan da kun opfordre folk til lige at løbe deres Messenger/maillister igennem for folk der kunne tænkes at være interesserede i at komme med på sådan en tur. Inviter dem med, smid linket så de kan tilmelde sig nemt.
-
Jydepower
Lad mig forstå det ret.
Vi kan komme gratis til FCN kampen og tilbage ?? og det er incl. billet lige som sidste sæson mod vejle ?
-
Dahl Nielsen
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lad mig forstå det ret.
Vi kan komme gratis til
> FCN kampen og tilbage ?? og det er incl. billet
> lige som sidste sæson mod vejle ?
Nu skal du jo lige være medlem først, før du kan komme gratis af sted.
-------------------------------------------------------
> Lad mig forstå det ret.
> FCN kampen og tilbage ?? og det er incl. billet
> lige som sidste sæson mod vejle ?
Nu skal du jo lige være medlem først, før du kan komme gratis af sted.
-
Jydepower
Hvilket koster 100 kr ikke?? Men det skulle man da ikke til vejle kampen sidste år
-
Thor/TWC
Denne tur arrangeres af BW med hjælp fra FCM, så selvfølgelig skal denne tur være billigst for BW`s medlemmer.
-
Jydepower
Jeg klager heller ikke!! Langt fra (!) Jeg betaler GLÆDELIGT 100 kr for at blive medlem af BW, komme ind og se den kamp hvor vi skal have overrakt sølv 
-
TBM FCM
Et medlemskab i BW koster 150kr.
Så for 100kr kommer du med på turen men opnår ingen af de andre fordele som medlemmer af BW får deri blandt 200kr i rabat på det næste sæson kort. Samt en masse andet
Thomas Mikkelsen
Så for 100kr kommer du med på turen men opnår ingen af de andre fordele som medlemmer af BW får deri blandt 200kr i rabat på det næste sæson kort. Samt en masse andet
Thomas Mikkelsen
-
Kasper M
http://www.black-wolves.com/userdata.php
150kr for medlemsskab
100kr. for busturen for ikke-medlemmer.
150kr for medlemsskab
100kr. for busturen for ikke-medlemmer.
-
Jydepower
Ja selvfølgelig!! læste lige helt forkert
Men er der nogen der ved om der er begrænset antal tilbage ? For jeg er sq ret sikker på jeg kan få en del med fra efterskole, så ville være rart at vide 
-
TBM FCM
Du gir den bare gas. Der er sidste tilmeldning torsdag den 22/5 så hvis de er meldt til inden sidste tilmeldning så er de selvfølgelig med.
Sæt igang
Thomas Mikkelsen
Sæt igang
Thomas Mikkelsen
-
Amtrup
Re: Hjemme igen?
Jeg vil tro, at vi er i Herning mellem 22.30 - 23.00. Og i Ikast lidt før det. Det afhænger jo af, hvor længe vi skal hylde spillerne i Farum, og hvor mange pauser der skal være.
-
smørtyven
Re: Hjemme igen?
Who cares.. Vi skal gå amok.. og vores koner skal bare klappe i... skål folkens...