Jeg synes ikke, der kan pilles ved AaBs mesterskab eller at man kan tale om et heldigt et af slagsen. Jeg synes, der er tale om en udpræget grad af kontinuitet i resultaterne, hvor AaBs sæson er bygget op af to helt afgørende lange stimer af kampe uden nederlag og heraf mange sejre. Det er vel kun lige i starten, at de ikke præsterede. Efterfølgende har de haft to stimer - kun afbrudt af et besøg på SAS Arena - hvor de ikke har tabt.
FCM har også på den måde vist klassen med lange stimer af point. Vores dårlige periode kom så desværre i den periode, hvor "klassementet" var ved at "sætte sig" inden julepausen. At vi pointmæssigt hidtil i foråret har været de næstbedste efter AaB, gør, at jeg finder, at vores eventuelle og forhåbentlige sølvmedaljer er aldeles fortjente.
Vi kan selvfølgelig allesammen finde kampe, som vi burde have vundet, hvis og hvis. Og vi kan sikkert også finde kampe, hvor både vi og AaB har vundet heldige eller ufortjente sejre. AaB har muligvis været en lille smule bedre end os til at jagte de heldige sejre i denne sæson og derfor vinder de fortjent DM.
Tillykke AaB
Holger