Morgendagens kampe

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Troldepus

Morgendagens kampe

Indlæg af Troldepus »

hej, hvordan tror i det går i morgendagens kampe?

mit bud:

FCN - FCK: Fck skal bevise at de kan klare sig efter udskiftningerne i truppen, det tror jeg de klarer. FCN tror jeg har en stor sæson foran sig, og derfor vurderer jeg at de ikke er uden chance i morgen. FCN - FCK 1-2

RFC - VFF: puuha... den er svær, randers har ambitioner om at forbedre sidste sæsons 8. plads. de har fået nogle gode nye spillere ind, men det samme har VFF.
de er vel to hold som skal kæmpe mod hinanden i tabellen i morgen, og jeg forudser en firsk kamp, med masser af "gå på mod." begge hold har gode chancer.
RFC - VFF 2-2

EFB - BIF: Brøndby skal ud på banen, og bevise at de kan igen spille med igen, de skal overvinde udebane-komplekset. de har ikke fået alle de nye spillere de gerne vil have. De har noget psykisk, som de skal ha' overvundet(tror ikke det lykkes). EFB tror jeg spiller en god kamp, tror de har blod på tanden, og vil gå friskt til opgaven. meen på længere sigt vil Bech-effekten også ramme dem. EFB - BIF 3-1

AGF - ACH: begge hold er jo potentielle nedrykkere. AGF skal ud og vise at de hører til i ligaen. Ove siger at de skal gå til den fra start, og her har de chancen for at komme godt fra start. AC tror jeg ikke meget på, truppen virker svag,specielt i angrebet, og derfor tror jeg de går endnu en "defensiv-sæson" i møde. (det er de vist nødt til ;-)) AGF - AC 2-0

Hvad siger i andre? er det en "tumpe eller en ekspert-vurdering"??? ;-)
Senest rettet af Troldepus 18. jul 2007, 23:19, rettet i alt 1 gang.

Bhomaszz

Re: Morgendagens kampe

Indlæg af Bhomaszz »

Troldepus Skrev:
-------------------------------------------------------
> hej, hvordan tror i det går i morgendagens kampe?
>
> mit bud:

Hvad siger i andre?

>
> FCN - FCK: Fck skal bevise at de kan klare sig
> efter udskiftningerne i truppen, det tror jeg de
> klarer. FCN tror jeg har en stor sæson foran sig,
> og derfor vurderer jeg at de ikke er uden chance i
> morgen. FCN - FCK 1-2

Arrh så er FCN vidst heller ikke bedre, de har nogle skader, mistet Nordstrand og Heath Pearce (tror jeg svækker dem meget i denne sæson)... Så umiddelbart en sikker men kontrolabel sejr på omkring 2-0..
>
>
> RFC - VFF: puuha... den er svær, randers har
> ambitioner om at forbedre sidste sæsons 8. plads.
> de har fået nogle gode nye spillere ind, men det
> samme har VFF.
> de er vel to hold som skal kæmpe mod hinanden i
> tabellen i morgen, og jeg forudser en firsk kamp,
> med masser af "gå på mod." begge hold har gode
> chancer.
> RFC - VFF 2-2

Enig meen VFF Har købt godt ind så de sejrer lige præcis...
>
> EFB - BIF: Brøndby skal ud på banen, og bevise at
> de kan igen spille med igen, de skal overvinde
> udebane-komplekset. de har ikke fået alle de nye
> spillere de gerne vil have. De har noget psykisk,
> som de skal ha' overvundet(tror ikke det lykkes).
> EFB tror jeg spiller en god kamp, tror de har blod
> på tanden, og vil gå friskt til opgaven. meen på
> længere sigt vil Bech-effekten også ramme dem. EFB
> - BIF 3-1

Bech effekten HAR ramt.. Brøndby er er meget opsatte på at få "Jyde-komplekset" ud af verden... de har købt okay ind imodsætning til EFB... Fiskerne taber helt klart det er kun et spørgsmål om hvor meget...
>
>
> AGF - ACH: begge hold er jo potentielle
> nedrykkere. AGF skal ud og vise at de hører til i
> ligaen. Ove siger at de skal gå til den fra start,
> og her har de chancen for at komme godt fra start.
> AC tror jeg ikke meget på, truppen virker
> svag,specielt i angrebet, og derfor tror jeg de
> går endnu en "defensiv-sæson" i møde. (det er de
> vist nødt til ;-)) AGF - AC 2-0

Ja AGF har gordt det godt på transfermarkedet, hvilket AC ikke har... De taber medmindre en vis Gilberto kan klare skærene alene
>
> Hvad siger i andre? er det en "tumpe eller en
> ekspert-vurdering"??? ;-)

Tumpe... jeg synes du ligger dig lidt for meget i resultaterne måske...

Pacman

Indlæg af Pacman »

FCN - FCK: 2

FCK er klar favorit i mine øjne. Men det er immer væk sæsonstart og der kan alt ske. Tipper dog en sejr til FCK.

RFC - VFF: 2

De har begge forstærket sig fornuftigt. Det kan blive en dreng eller pige ja sågar en af hver. Kunne jeg helgardere så gjorde jeg det. Når det nu skal være tror jeg mest på VFF. RFC mangler målræven - Højer afgør det for VFF.

EFB - BIF: 2

Håber så inderligt på EFB, men tror at BIF starter med maner. Sikker sejr til de pis-gule. De vil det mere.

AGF - ACH: x

Alle mine sanser siger AGF, men tror på mindst uafgjort til ACH. ACH har en fantastisk evne til at få point i de rigtige kampe. Det vil også ske her. Uafgjort er vel ok for begge hold.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

FCK vinder over FCN, tror FCN kommer til at savne Nordstrand mere end FCK får gavn af ham ;-)

Randers vinder over Viborg, snævert, men de har trods alt hjemmebane. Synes også de har en bedre trup end Viborg.

Esbjerg vinder over BIF, bad luck for Brøndby at de skal starte sæsonen på udebane og endda på Jylland, en dårlig start kan smadre al deres skuespils-optimisme som Køhlert har forsøgt at gejle op i medierne. Spår Brøndby en elendig start og en efterfølgende fyring af Køhlert...

AGF tror jeg vinder, og derefter går hele Århus i selvspind og vil vinde mesterskabet og jeg ved ikke hvad, hvorefter AGF taber de næste fem seks kampe på stribe ;-)

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

Pacman Skrev:
> AGF - ACH: x
>
> Alle mine sanser siger AGF, men tror på mindst
> uafgjort til ACH. ACH har en fantastisk evne til
> at få point i de rigtige kampe. Det vil også ske
> her. Uafgjort er vel ok for begge hold.

arj, Ac har mistet mange af de folk som har været gode for dem, (Ali gerba, charles akonner,ernemann og Marvitzz) og hvem har de fået? Bosun og Lausser fra Oberligaen! (eller var det Regional;-))
jeg tror ikke de kan klare det i år. Jeg synes de ser svagere ud end nogensinde.
Gilberto kan altså heller ikke holde AC Horsens igang alene. Såå synes jeg AGF ser stærkere ud, og de vil også mere, tror jeg.

Troldepus - endelig sæsonstart!

Bjerg90

Indlæg af Bjerg90 »

Tror desværre at FCK tager en sikker sejr , FCN er stærkt svækket i forehold til salget af Nordstrand til netop FCK, dog har de stadig Bernburg (mener jeg), dog tvivler jeg på han kan løfte den tunge arv fra Nordstand, selvom han er giftig!
Mit tip: 0-2

Jeg tror også Randers vinder over VFF, Randers er styrket på transfermarkedet efter min mening, + deres nye træner.. Jeg tror Randers kommer i top 8 i år!
Mit tip: 1-0

Esbjerg vinder over BIF. Selvom Esbjerg efter min mening ikke har et specielt godt, tror jeg stadig de vinder over BIF, jeg tror stadig BIF har deres udebane-kompleks! Jeg tror Brøndby kommer foran 2-0 eller 2-1, og så smider det væk, som de plejer!
Mit tip: 3-2

Jeg tror GF vinder over ACH... Eller uafgjort, jeg synes det er en svær kamp, men jeg tror GF skal overbevise Danmark og hjemmebane publikummet om at de kan være med i SAS ligaen, og tror ikke ACH kan hamle op med GF.
Mit tip: 2-1

Gaston

Indlæg af Gaston »

Fck vinder over Fcn, men ikke med mere end en enkelt pind...

Randers tror jeg tager alle 3 points, men en uafgjort er heller ikke umulig.

Brøndby vinder over Efb, da Efb ikke rigtig har styrket holdet omkring midtbanen og bagud men kun hentet offensive kræfter.

Horsens har den fornødne rutine til at hente det ene point i Århus, mens GF ikke er dygtige nok til at udnytte spilovertaget som må komme på baggrund af ACs manglende offensive kvaliteter...

Altoriso

Re: Morgendagens kampe ender uafgjort

Indlæg af Altoriso »

Jeg vil godt spå at mindst 3 af ovenstående kampe ender uafgjort !

Og jeg vil nu gå ind og sætte 4 gange 2-2 på Gravencup :-)

Det er den første kamp efter en lang pause, og de fleste af holdene har mange spørgsmål tilknyttet deres nuværende niveau
Samtidig tror jeg de vil gå ud og spille friskt til, måske dog undtaget Horsens og AGF der måske vil tænke mere taktisk for at komme godt igang..

Arff

Indlæg af Arff »

Nordsjælland - FCK: 2
FCK er bare en klasse over alle andre SAS Liga hold som jeg ser det.
Deres svage punkt, hvis man kan sige det, er at de ikke har fået fat på en ny højre back, og at William Kvist skal spille pladsen.
Mit tip: 1-3

Randers FC - Viborg FF: X
Begge hold har købt markant ind, og mange nye spillere er blevet tilføjet til begge holds trupper, og samtidigt har de begge mistet nogle.
Det afgørende tror jeg, er hvem der har fået de nye spillere intigreret, og spillet bedst sammen.
Det kan ligevel blive en dreng, som det kan blive en pige.
Mit tip: 1-1

Esbjerg fB - Brøndby IF: X
Tja, jydekomplekset lever vel stadig? - Jeg håber hvertfald ;)
Brøndby har fået forstærket truppen, uden egentlig at have mistet spillere, og Kasper Lorentzen er klar igen (ingen ved hvor længe).
Peter Madsen er hentet hjem, og af de tre spillere de har hentet, er han den eneste jeg har set mere end én gang, så svært at vurdere.
Rejko Lekic viste mod os, hvorfor han er blevet hentet til klubben, mens de kun har mistet marginal spillere + Lucena, men der har de hentet Jesper Mikkelsen ind som erstatning.
Mit tip: 2-2. Forza jydekomplekset :)

AGF - AC Horsens: X
Jeg ved ikke rigtig hvor AGF står.
De har haft en masse gode spillere derude, men de har ikke kunne få det til at hænge sammen. De har en god trup, som jeg ser det. Men de mangler en angriber, til at ligge ved siden af Peter Graulund.
Mit tip: 0-0

Langt om længe er vi igang igen.

foboldfreaken1001

VFF brænder straffe...

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Steffen Højer har lige brændt et straffespark...

Kent

Dagens kampe

Indlæg af Kent »

Jeg sidder og følger med i de to kampe, der afvikles i øjeblikket på split-screen ;-)

FCN er faktisk udmærket med mod FCK, og har faktisk haft de bedste tilbud indtil videre - deres afslutninger har bare været for ringe.

Steffen Højer har lige brændt et straffe for VFF, som blev reddet af Kevin Stuhr - så god debut til ham.

foboldfreaken1001

Re: Dagens kampe

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Kent Skrev:

> Steffen Højer har lige brændt et straffe for VFF,
> som blev reddet af Kevin Stuhr - så god debut til
> ham.

Det var også meget dårligt sat....

Kent

Viborg bagud

Indlæg af Kent »

Så falder korthuset ;-)
2-0 til Randers indenfor 3 min

Jean / BW# 1238

Re: Viborg bagud

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Kent Skrev:
> Så falder korthuset ;-)
> 2-0 til Randers indenfor 3 min

Det er så skønt, så skønt, så skønt.... :-)

Kent

FCK bagud!

Indlæg af Kent »

0-1 2 min i overtiden!

Besvar