mit bud:
FCN - FCK: Fck skal bevise at de kan klare sig efter udskiftningerne i truppen, det tror jeg de klarer. FCN tror jeg har en stor sæson foran sig, og derfor vurderer jeg at de ikke er uden chance i morgen. FCN - FCK 1-2
RFC - VFF: puuha... den er svær, randers har ambitioner om at forbedre sidste sæsons 8. plads. de har fået nogle gode nye spillere ind, men det samme har VFF.
de er vel to hold som skal kæmpe mod hinanden i tabellen i morgen, og jeg forudser en firsk kamp, med masser af "gå på mod." begge hold har gode chancer.
RFC - VFF 2-2
EFB - BIF: Brøndby skal ud på banen, og bevise at de kan igen spille med igen, de skal overvinde udebane-komplekset. de har ikke fået alle de nye spillere de gerne vil have. De har noget psykisk, som de skal ha' overvundet(tror ikke det lykkes). EFB tror jeg spiller en god kamp, tror de har blod på tanden, og vil gå friskt til opgaven. meen på længere sigt vil Bech-effekten også ramme dem. EFB - BIF 3-1
AGF - ACH: begge hold er jo potentielle nedrykkere. AGF skal ud og vise at de hører til i ligaen. Ove siger at de skal gå til den fra start, og her har de chancen for at komme godt fra start. AC tror jeg ikke meget på, truppen virker svag,specielt i angrebet, og derfor tror jeg de går endnu en "defensiv-sæson" i møde. (det er de vist nødt til
Hvad siger i andre? er det en "tumpe eller en ekspert-vurdering"???