Lindkvist til AGF?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Lindkvist til AGF?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Personlig er jeg ligeglad med om en professionel fodboldspiller har være i klubben i mange år. Hvis ikke spilleren er god nok, så skal de væk. Og så er det lige meget hvem det er. Loyalitet er et tal på en lønseddel, og ikke en farven på en klubtrøje.

Jeg foretrækker, at beholde Lindkvist, som jeg syntes er en god spiller til bredden, men også en ” fighter”-type, som vi til tider kan stå og mangle i modgang. Han har haft en periode, hvor han har spillet ringe, men det er det jo så mange spille på både vores hold og alle andre hold i verden, som har haft sådan en periode. Jeg kan ikke se, at det vil gavne meget, at sælge Lindkvist for et mindre beløb til Århus. Til gengæld er det også fair, at lade ham gå, hvis det er mere spilletid, som er det springende punkt for Lindkvist. Det vil han sikkert få i AGF.

Så jeg vil da ikke blive voldsom ulykkelig over, at han vælger en anden klub modsat kan jeg da heller ikke se, at det er en fordel at lade ham smutte til ” give væk”-priser. Og da slet ikke til en konkurrerende klub.

Kent

Re: Lindkvist til AGF? - NEJ TAK

Indlæg af Kent »

Mr. Skinke Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det vil være lidt og skide på ham og
> erstatte ham med en lykkerider pga. af en enkelt
> svingende sæson.

Du er med på, at det er Lindkvist selv, der vil væk ik'?
Det er ikke noget med, at FCM, vil af med ham, for at erstatte ham. Lindkvist ønsker selv at komme videre.

Bobby

Indlæg af Bobby »

topscore Skrev:
-------------------------------------------------------
> Personlig er jeg ligeglad med om en professionel
> fodboldspiller har være i klubben i mange år. Hvis
> ikke spilleren er god nok, så skal de væk. Og så
> er det lige meget hvem det er. Loyalitet er et tal
> på en lønseddel, og ikke en farven på en
> klubtrøje.
>
> Jeg foretrækker, at beholde Lindkvist, som jeg
> syntes er en god spiller til bredden, men også en
> ” fighter”-type, som vi til tider kan stå og
> mangle i modgang. Han har haft en periode, hvor
> han har spillet ringe, men det er det jo så mange
> spille på både vores hold og alle andre hold i
> verden, som har haft sådan en periode. Jeg kan
> ikke se, at det vil gavne meget, at sælge
> Lindkvist for et mindre beløb til Århus. Til
> gengæld er det også fair, at lade ham gå, hvis det
> er mere spilletid, som er det springende punkt for
> Lindkvist. Det vil han sikkert få i AGF.
>
> Så jeg vil da ikke blive voldsom ulykkelig over,
> at han vælger en anden klub modsat kan jeg da
> heller ikke se, at det er en fordel at lade ham
> smutte til ” give væk”-priser. Og da slet ikke til
> en konkurrerende klub.

Nu vel han har ikke været stamspiller denne sæson pga skade, men vi har solgt Dennis og Bak, hvilket jeg synes er OK. Vi kommer til at savne dem - helt sikkert, men vi er en klub der skal tiltrække talenter og det gør vi kun hvis de har en tiltro til at de kan komme videre fra FCM og til udlandet. Men når de to er solgt, mener jeg bestemt ikke, vi skal sælge Ulle.. Godt nok har han ikke været meget i startopstilingen men det skyldes primæt hans skade. Han er FCM mand om en hals og har mange kampe for klubben. Disse spillere skal vi værdsætte og beholde. Det betyder utroligt meget for holdfølelsen. Håber derfor Ulle trods et svingende forår vælger at blive i klubben og at ER vælger at vise tiltro til ham.

Det er naturligt at sælge Bak og Dennis. Det har ligesom ligget i luften, men sælg ikke flere af de "gamle" i dette transervindue. Det skader holdet!

Mikkelsen

Indlæg af Mikkelsen »

ja, jeg ved godt, at der er en tidligere tråd - men en vis herre har åbnet så mange nye tråde (nogen mere relevante end andre.....), at den forsvinder i mængden - håber på tilgivelse....: - )

Er der noget ift. AGF og Ulle? Personligt mener jeg, at det er det rigtige for FCM og for Ulrik. Korrekt, han har været en god mand for FCM - primært pga. hans indstilling på banen og også fedt, at han er lokal. Når det så er sagt taler flere faktorer for, at vi skal have en ny højre back:

- Kolia er en udmærket back - men næppe en top 3-back (og det er Ulle heller ikke...)
- Jeg tvivler en del på hans motivation - synes han ved flere lejligheder har vist en meget slap en af slagsen i de sidste kampe, jeg så ham på SAS Arena
- Hans rygproblemer er bekymrende
- og sidst men ikke mindst - jeg mener ikke, at Ulrik har klassen til at være på et - forhåbentlig - kommende mesterhold. Vi søger top 3 spillere - er han det?

Jeg tror, at AGF vil være det rigtige for Ulrik. Han kan bidrage med en masse erfaring derude - og vil også få en træner, som kender ham rigtig godt.

Jeres mening?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Citat: "
»Jeg har ikke været tilfreds med mit forår, men selvfølgelig er jeg klar til at kæmpe videre i FCM. Men AGF ville da være en udfordring,« siger Ulrik Lindkvist, som efter avisens oplysninger også har et tilbud fra en udenlandsk klub på hånden."

Synes da han skal tage den udenlandske klub så.
Min holdning er at vi sagtens kan undvære Lindkvist, synes hans bundniveau er for lavt til en topklub. Dog er han en god fighter og ville sikkert passe perfekt ind i en klub som AGF, der skal kæmpe for overlevelse i ligaen.

Jon Damsgaard

Indlæg af Jon Damsgaard »

Ulrik skal blive længere er den ikk!!!

Det er latterligt hvis JØ begynder at sælge ud af hele rutinen, det ville være håbløs.

Ulriks vilje kan ikke erstates, den er fantastisk, samtidig med han er en udemærket fodbold spiller!

/Damsgaard - Ulrik på venstre back, og giv ham så den anførebind!!!!

Kent

Indlæg af Kent »

Så er det i hvert fald helt officielt: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Besvar