Lindkvist til AGF?
-
Jesper BW1100
Lindkvist til AGF?
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70292
Tjah for min skyld ingen alarm hvis de smider +1 mil. Han er ikke hvad han har været i mine øjne.
Tjah for min skyld ingen alarm hvis de smider +1 mil. Han er ikke hvad han har været i mine øjne.
Senest rettet af Jesper BW1100 4. jul 2007, 14:58, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Lindkvist til AGF?
Lindkvist i form er i mine øjne langt bedre end Kolja, og det vil i mine øjne være helt håbløst, at sælge Ulle på nuværende tidspunkt, med mindre man finder en eller anden kanon til højreback.
Vi skal ikke sælge ud af al rutine, og det vil bestemt ikke være negativt i mine øjne, at vi stadig har en af "de lokale drenge" på holdet.
Peter Ross
Vi skal ikke sælge ud af al rutine, og det vil bestemt ikke være negativt i mine øjne, at vi stadig har en af "de lokale drenge" på holdet.
Peter Ross
-
mrjelle
Mener ikke Lindkvist har en fremtid hos os. Han har spillet utrolig skidt de sidste par gange han har været med. Og viser ingen tegn på rutine tværtimod.
Han trænger til nye omgivelser syns jeg man skulle give ham.
Han trænger til nye omgivelser syns jeg man skulle give ham.
-
Kent
Jeg kan godt forstå, at Lindkvist vil prøve noget nyt. Han er primært blevet brugt som venstre back for os, på trods af at han er højrebenet. Da han så endelige skal til at spille på højrebacken forrige sæson, bliver han skadet og er ude næsten en hel sæson. Da han så er klar igen i starten af denne, køber klubben Kolja, og så er han henvist til venstre back igen, hvor man så i foråret har foretrukket Leon.
Så jeg synes det er helt fair af Ulrik at han gerne vil et sted hen, hvor han får mulighed for at spille - og endda måske på sin favoritplads. Det triste er jo bare, at han er en af de spillere, som kommer fra området, og stort set har været med hele vejen - især er det jo trist, hvis man så erstatter ham med en eller anden portugisisk lykkeridder.
Så jeg synes det er helt fair af Ulrik at han gerne vil et sted hen, hvor han får mulighed for at spille - og endda måske på sin favoritplads. Det triste er jo bare, at han er en af de spillere, som kommer fra området, og stort set har været med hele vejen - især er det jo trist, hvis man så erstatter ham med en eller anden portugisisk lykkeridder.
-
Bhomaszz
Det KUNNE også være den klassespiller som Ørgaard gerne ser i klubben som skal afløse på højre back. Han har udtalt at hanleder efter én mere, og vel og mærke en som kan gå direkte ind på holdet og med landsholdsklasse...http://forza.dk/index.php/news/show/id=135518...
Ulle ud - klassespiller ind! Så kan skod Kolja være backup;-)
Ulle ud - klassespiller ind! Så kan skod Kolja være backup;-)
-
Jonas BW:1859
Jeg synes på mange måder det er trist at midste Lindkvist da han er en af de lokale knægte som har været med lige fra start af. Jeg tror også at Ulle betyder meget uden for banen så på de punkter ville jeg være ked af et eventuelt salg af ham. Men jeg kan sagtens forstå hvis han er interesseret i at skifte, da han ikke rigtig har fået chancen på førsteholdet på det sidste.
/Jonas
/Jonas
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Ja tak til Ulle! Nej tak til lykkerider!
Skandale hvis Ulle forlader os til fordel for en eller anden lykkerider! Ulle er blandt de få som har været med fra start. Disse spillere skal have respekt. Hans præstationer har ikke været prængende i denne sæson, men håber virkelig vi giver ham en chance mere!
Ulrik Lindkvist, bliv hos FCM!
Ulrik Lindkvist, bliv hos FCM!
-
BW#1713
Fyr ham da bare afsted - han bliver jo ikke yngre af at sidde på tilskuepladserne.
Selvom jeg godt ved, at han er en af vores egne - så må vi gøre det der er bedst for Ulrik - nemlig at sælge ham eller udleje ham til en af oprykkerne eller en 1.divisions klub. En million ville da lune meget godt i klubkassen:)
Selvom jeg godt ved, at han er en af vores egne - så må vi gøre det der er bedst for Ulrik - nemlig at sælge ham eller udleje ham til en af oprykkerne eller en 1.divisions klub. En million ville da lune meget godt i klubkassen:)
-
Bhomaszz
Re: Ja tak til Ulle! Nej tak til lykkerider!
Mr. Skinke Skrev:
-------------------------------------------------------
> Skandale hvis Ulle forlader os til fordel for en
> eller anden lykkerider! Ulle er blandt de få som
> har været med fra start. Disse spillere skal have
> respekt. Hans præstationer har ikke været
> prængende i denne sæson, men håber virkelig vi
> giver ham en chance mere!
>
> Ulrik Lindkvist, bliv hos FCM!
Nu er der jo ingen garanti for at "lykkeridderen" bliver signet af FCM. Hvad er der egentlig galt i prøvespillere?? Djiby Fall gjorde det da temmelig godt i RFC...
-------------------------------------------------------
> Skandale hvis Ulle forlader os til fordel for en
> eller anden lykkerider! Ulle er blandt de få som
> har været med fra start. Disse spillere skal have
> respekt. Hans præstationer har ikke været
> prængende i denne sæson, men håber virkelig vi
> giver ham en chance mere!
>
> Ulrik Lindkvist, bliv hos FCM!
Nu er der jo ingen garanti for at "lykkeridderen" bliver signet af FCM. Hvad er der egentlig galt i prøvespillere?? Djiby Fall gjorde det da temmelig godt i RFC...
-
Thomas Lund
Det gør sgu ondt helt ind i hjertet på mig når jeg tænker på måske at skulle sige farvel til Ulrik.
Siden vi vandt bronze for to år siden, hvor han virkelig viste styrke, har det knebet gevaldigt, sikkert også pga. hans langtidsskade.
Jeg kan godt forstå hvis han søger mere spilletid, men jeg vil virkelig savne den 110 % indstilling han altid viser når han spiller for os. Det er der andre på holdet der altid kan lære noget af, uanset hvor meget talent de har.
Lund
Siden vi vandt bronze for to år siden, hvor han virkelig viste styrke, har det knebet gevaldigt, sikkert også pga. hans langtidsskade.
Jeg kan godt forstå hvis han søger mere spilletid, men jeg vil virkelig savne den 110 % indstilling han altid viser når han spiller for os. Det er der andre på holdet der altid kan lære noget af, uanset hvor meget talent de har.
Lund
-
Arff
Re: Lindkvist til AGF? - NEJ TAK
Lindkvist skal blive.
Manden har været med fra starten, og præsteret hver eneste sæson siden, bortset for sidste sæson hvor han var skadet hele tiden.
Jeg ser ham lidt som samme type som Bak, en mand som fighter røven ud af bukserne, og går forrest når det kniber.
Hvis han nogensinde skal forlade klubben må det ikke være tilfordel for en anden dansk klub.
Manden har været med fra starten, og præsteret hver eneste sæson siden, bortset for sidste sæson hvor han var skadet hele tiden.
Jeg ser ham lidt som samme type som Bak, en mand som fighter røven ud af bukserne, og går forrest når det kniber.
Hvis han nogensinde skal forlade klubben må det ikke være tilfordel for en anden dansk klub.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Lindkvist til AGF? - NEJ TAK
Præcis! At en lykkerider muligvis skulle overtage hans plads, ville simpelthen være forfærdeligt! Han er har fighterhjertet og så er han ægte FCM'er. Det vil være lidt og skide på ham og erstatte ham med en lykkerider pga. af en enkelt svingende sæson. En mand som ham skal have lidt længere snor pga. af sin loyalitet.
-
Jens Mikkelsen
Jeg vil hoppe på samme vogn og sige klubmand frem for lykkeridder.
Han har super indstilling og kæmper altid. I form er han en god højre back, men det der tæller er hans vilje og plads i klubben, både blandt kollegaer men også blandt fans.
Nu må du simpelthen træde i karakter Hekler, stor fortaler for Lindkvist, du må drage til Bane 1 og banke fornuft ind i JØ første gang du ser ham, for et salg skal og må ikke komme på tale.
Ulle tror jeg ikke er svær at overtale. Jeg tror at hvis han får de rigtige forberedelser så blive han gamle Ulle igen, en mand der spiller fornuftig og som til tider har spillet centerforsvar og med held.
Hans hurtighed og agresivitet kan vi ikke undvære - BASTA
Han har super indstilling og kæmper altid. I form er han en god højre back, men det der tæller er hans vilje og plads i klubben, både blandt kollegaer men også blandt fans.
Nu må du simpelthen træde i karakter Hekler, stor fortaler for Lindkvist, du må drage til Bane 1 og banke fornuft ind i JØ første gang du ser ham, for et salg skal og må ikke komme på tale.
Ulle tror jeg ikke er svær at overtale. Jeg tror at hvis han får de rigtige forberedelser så blive han gamle Ulle igen, en mand der spiller fornuftig og som til tider har spillet centerforsvar og med held.
Hans hurtighed og agresivitet kan vi ikke undvære - BASTA
-
mancitydk
Jeg gider ikke blande mig i diskussionen om hvorvidt Lindkvist bliver erstattet med en "lykkeridder" (hmm.. troede sgu det var en form for pirat), nå men jeg mener ikke det´er det essentielle i diskussionen.
Lindkvist er en ud af fire spillere der har spillet over 100 kampe for FCM, dvs. en spiller med en vis klubrutine. DERFOR skal vi ikke sælge ham, ikke fordi vi ikke vil have en portugiser istedet. Lindkvist skal ikke sælges til en konkurrent især ikike da han og Kolja er nogenlunde jævnbyrdige på højre back. Så kan de give hinanden konkurrence og presse hinanden til træning....
Håber på en Ulle sæson uden skader
Lindkvist er en ud af fire spillere der har spillet over 100 kampe for FCM, dvs. en spiller med en vis klubrutine. DERFOR skal vi ikke sælge ham, ikke fordi vi ikke vil have en portugiser istedet. Lindkvist skal ikke sælges til en konkurrent især ikike da han og Kolja er nogenlunde jævnbyrdige på højre back. Så kan de give hinanden konkurrence og presse hinanden til træning....
Håber på en Ulle sæson uden skader
-
Troldepus
fuldstændigt enig. okay han var ikke god i forårssæsonen,men han var jo også langtidsskadet. han skal jo også lige spilles ind igen. det ville være forfærdeligt at miste ham. jeg ved godt jeg tidligere har dømt ham ude, men der var jeg nok lige lovligt hurtigt ude;)
p.s. har vi nogle unge spillere på vej op på hans plads??
p.s. har vi nogle unge spillere på vej op på hans plads??