LFC - AGF 3-0 - efter 6 min!

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Kent

LFC - AGF 3-0 - efter 6 min!

Indlæg af Kent »

Den vises på tv2sport.
Efter 6 min og 32 sekunder: 3-0 til Lyngby!

Det kan man da kalde en chokstart. AGF sejler. Jeg missede selv de 2 første mål, da jeg første tændte 3 min inde i kampen.

Lyngby er vel dermed klar til SAS-ligaen. De spiller friskt og kvikt, så det kan blive et spændende bekendtskab.

Kent
Senest rettet af Kent 22. apr 2007, 17:28, rettet i alt 1 gang.

Kent

3-1- efter 12 min

Indlæg af Kent »

Peter Sand

Jan

Re: 3-1- efter 12 min

Indlæg af Jan »

Og i kampen mellem Fremad A- Kolding, bragte Agbetu gæsterne foran, hvor det nu står 1-1.

Kent

4-1 og rødt kort

Indlæg af Kent »

Graulund med forsøg på overliggeren.
Derefter rødt kort til Kari A fra AGF
Tobias Mikkelsen til 4-1 lige efter

Det er fremragende underholdning, så slå over hvis man ikke har andet at lave :-)

bsj

Re: 4-1 - efter 40 min

Indlæg af bsj »

flot mål til 4-1

Arff

Re: 4-1 - efter 40 min

Indlæg af Arff »

Marc Møller spiller højreback i kampen.
Kampens bedste spiller synes jeg helt klart er Tobias Mikkelsen, han er da for syg :)

Kent

4-2

Indlæg af Kent »

Peter Sand igen

Kent

Re: 4-2 - Rødt kort nr 2 til GF

Indlæg af Kent »

Jens Gjessing for et slag. 9 mod 11 for AGF

Dahl Nielsen

Re: LFC - AGF 3-0 - efter 6 min!

Indlæg af Dahl Nielsen »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lyngby er vel dermed klar til SAS-ligaen. De
> spiller friskt og kvikt, så det kan blive et
> spændende bekendtskab.

Ah, Kent. Det synes jeg nu er et lidt tyndt grundlag at bygge den udtalelse på. Godt nok scorede de tre mål på under syv minutter, men de spillede skidt det meste af anden halvleg. Og det på trods af, at de længe spillede to mand i overtal, da Jens Gjesing blev udvist. Lyngby var faktisk det dårligste hold på banen efter den anden GF-udvisning, selv om de burde være i stand til at udnytte en sådan foræring.

Men vi har da set Lyngby spille masser af god offensiv fodbold flere gange i sæsonen, og de ligger da også fortjent nummer ét. Det skal blive spændende at se, om de formår at bide sig fast i SAS Ligaen, såfremt de rykker op (hvilket de fleste vist formoder).

Besvar