Den vises på tv2sport.
Efter 6 min og 32 sekunder: 3-0 til Lyngby!
Det kan man da kalde en chokstart. AGF sejler. Jeg missede selv de 2 første mål, da jeg første tændte 3 min inde i kampen.
Lyngby er vel dermed klar til SAS-ligaen. De spiller friskt og kvikt, så det kan blive et spændende bekendtskab.
Kent
LFC - AGF 3-0 - efter 6 min!
-
Kent
LFC - AGF 3-0 - efter 6 min!
Senest rettet af Kent 22. apr 2007, 17:28, rettet i alt 1 gang.
-
Jan
Re: 3-1- efter 12 min
Og i kampen mellem Fremad A- Kolding, bragte Agbetu gæsterne foran, hvor det nu står 1-1.
-
Kent
4-1 og rødt kort
Graulund med forsøg på overliggeren.
Derefter rødt kort til Kari A fra AGF
Tobias Mikkelsen til 4-1 lige efter
Det er fremragende underholdning, så slå over hvis man ikke har andet at lave
Derefter rødt kort til Kari A fra AGF
Tobias Mikkelsen til 4-1 lige efter
Det er fremragende underholdning, så slå over hvis man ikke har andet at lave
-
Arff
Re: 4-1 - efter 40 min
Marc Møller spiller højreback i kampen.
Kampens bedste spiller synes jeg helt klart er Tobias Mikkelsen, han er da for syg
Kampens bedste spiller synes jeg helt klart er Tobias Mikkelsen, han er da for syg
-
Dahl Nielsen
Re: LFC - AGF 3-0 - efter 6 min!
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lyngby er vel dermed klar til SAS-ligaen. De
> spiller friskt og kvikt, så det kan blive et
> spændende bekendtskab.
Ah, Kent. Det synes jeg nu er et lidt tyndt grundlag at bygge den udtalelse på. Godt nok scorede de tre mål på under syv minutter, men de spillede skidt det meste af anden halvleg. Og det på trods af, at de længe spillede to mand i overtal, da Jens Gjesing blev udvist. Lyngby var faktisk det dårligste hold på banen efter den anden GF-udvisning, selv om de burde være i stand til at udnytte en sådan foræring.
Men vi har da set Lyngby spille masser af god offensiv fodbold flere gange i sæsonen, og de ligger da også fortjent nummer ét. Det skal blive spændende at se, om de formår at bide sig fast i SAS Ligaen, såfremt de rykker op (hvilket de fleste vist formoder).
-------------------------------------------------------
> Lyngby er vel dermed klar til SAS-ligaen. De
> spiller friskt og kvikt, så det kan blive et
> spændende bekendtskab.
Ah, Kent. Det synes jeg nu er et lidt tyndt grundlag at bygge den udtalelse på. Godt nok scorede de tre mål på under syv minutter, men de spillede skidt det meste af anden halvleg. Og det på trods af, at de længe spillede to mand i overtal, da Jens Gjesing blev udvist. Lyngby var faktisk det dårligste hold på banen efter den anden GF-udvisning, selv om de burde være i stand til at udnytte en sådan foræring.
Men vi har da set Lyngby spille masser af god offensiv fodbold flere gange i sæsonen, og de ligger da også fortjent nummer ét. Det skal blive spændende at se, om de formår at bide sig fast i SAS Ligaen, såfremt de rykker op (hvilket de fleste vist formoder).