Næse til Ørgaard

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Ørgaard skal absolut ikke gå nogen steder ;-)

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja det er en lille fejl, har du aldrig talt
> usandt? I forhold til alt det andet han har gjort
> for FCM så er det her en dråbe i havet :-)

Jamen så må du fortælle bestyrelsen, at det er en lille fejl, mærkeligt at man sender en så kraftig pressemeddelelse ud for en lille fejl.

FF

Ravnen

Re: Ørgaard skal absolut ikke gå nogen steder ;-)

Indlæg af Ravnen »

Kan ikke lige se hvad jeg skal fortælle bestyrelsen, de har jo allerede reageret. Mente de det var en stor fejl havde de såmænd nok fyret ham, men skal vi ikke lade dem om at bedømme det?

Meng(AGF)

Re: Næse til Ørgaard

Indlæg af Meng(AGF) »

Kent Skrev:
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=1011&mode
> =laes_nyhed
>
> Det er sådan set fair nok. Det er duer ikke for
> klubben, at de fremstår utroværige - så er det
> bedre med en "ingen kommentarer"
>
> Kent

Jeg synes det er positivt at Ørgaard har fået en næse - det var vel mere eller mindre mindstekravet.

Det der undrer mig er til gengæld, at man ikke ved samme lejlighed tager afstand fra at der er indgået aftaler med to 13-årige. Moralen er altså, at FCM er klassens frække dreng, der gerne bryder reglerne, men man vil være en troværdig samarbejdspartner, så man må ikke lyve om sine lovbrud? Uden den afstandtagen, kan jeg ikke bruge FCMs udmelding til ret meget.

Er jeg i øvrigt den eneste, der bryder ud i grin hver gang jeg ser den Spar-reklame, fordi jeg forventer at se Ørgaard dukke op fra køledisken med ulvegrin og en færdig kontrakt?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Meng(AGF) Skrev:

> Jeg synes det er positivt at Ørgaard har fået en
> næse - det var vel mere eller mindre
> mindstekravet.

Ja så har du det uden tvivl ganske godt..

> Det der undrer mig er til gengæld, at man ikke ved
> samme lejlighed tager afstand fra at der er
> indgået aftaler med to 13-årige. Moralen er altså,
> at FCM er klassens frække dreng, der gerne bryder
> reglerne, men man vil være en troværdig
> samarbejdspartner, så man må ikke lyve om sine
> lovbrud? Uden den afstandtagen, kan jeg ikke bruge
> FCMs udmelding til ret meget.

Emnet er debatteret til hudløshed længere nede..
Kan kun tilføje min holdning om at disse aftaler laves i stor stil over hele landet, bare ikke på skrift

> Er jeg i øvrigt den eneste, der bryder ud i grin
> hver gang jeg ser den Spar-reklame, fordi jeg
> forventer at se Ørgaard dukke op fra køledisken
> med ulvegrin og en færdig kontrakt?

Du har dine fantasier, og dem skal du have lov til at have :-)

Meng(AGF)

Indlæg af Meng(AGF) »

EN cykelrytter kan ikke undskylde en positiv dopingprøve med, at alle de andre også er dopede, og Hans Engel kunne ikke undskylde sig med, at mange andre også kører spirituskørsel.

Det er så himmelråbende halvhjertet at FCM skælder Ørgaard ud for at have løjet, uden at forholde sig til, at klubben har brudt loven.

Man kunne have forklaret, at kontrakterne faktisk bare er garantier til drengene om at kunne komme ind - hvis det er tilfældet, eller sagt, at der var sket en fejl, og at FCM ikke mere indgår bindende aftaler med drenge under 15.

Hvis der ikke var noget galt med de aftaler, der er indgået med drengene, er det jo oplagt at gå ud og forklare det til os almene fodboldfans. Ellers får vi jo indtryk af, at man holder af sin praksis med at indgå aftaler med drenge under 15.

At Jens Ørgaard løj, har gjort resten af hans forklaring utroværdig. Derfor må redegørelsen komme fra FCM.

Jeg har fx ikke noget imod at Ørgaard fortæller drenges forældre, at der er talent i deres afkom og at han håber de vil overveje at give børnene en god oplevelse ved at sende dem på akademiet, når de bliver 15.

Men FCM tier, og det gør de fordi de har en dårlig sag. Jeg håber pressen gå lidt hårdere til FCM og spørger til klubbens holdning til at indgå forhåndsaftaler med (jeg ved godt det er forældrene til) 13-årige.

Herfra lukker jeg ned på ulvegraven. Jeg svarer muligvis på kommentarer rettet mod mig, men ellers får i fred fra mig et stykke tid [forudsat Ørgaard eller andre holder sig i skindet :-) ]. Jeg må jo huske, at jeg kommer med kritik i langt de fleste af mine indlæg.

Meng

Besvar